Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Ten eerste doen jullie iets wat niet heel juwelieren doen. Jullie geven de mogelijkheid om je derde gaatje te laten schieten en een helix te laten schieten. Ik vind dat echt super want ik ben zelf echt veel te bang om hem te laten piercen, maar bij geen een andere juwelier waar ik het heb gevraagd wilden ze het schieten. Ik vind dat heel positief en ben er super blij mee! Jullie geven bij het schieten van gaatjes ook goede uitleg over het helingsproces etc. Erg fijn voor mensen die niet zo bekend zijn met piercings. Over het algemeen ben ik zeer positief over Lucardi. Ik vind wel dat jullie wat meer gouden sieraden mogen hebben in het assortiment omdat jullie vooral zilveren hebben.

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

JV
Jozef v.
Veghel
Zeer prettig geadviseerd. Leuke verkoopster met plezier in haar vak. Uit een mooie collectie heb ik een prachtig kerstkado uitgezocht voor onze schoondochter. Mooie kadoverpakking erom. En ook nog heel betaalbaar.
15 jul 2023

Super goede service en voldoende tijd

De goede service en tijd van een ontzettend lieve verkoopster. Helaas weet ik haar naam niet anders zou ik deze graag vermelden. Totaal niet verkeerd bedoeld maar de lieverd droeg een hoofddoekje. Echt een schatje
14 okt 2023
Het personeel heeft mij goed geholpen. Eerst hebben ze mezelf even laten zoeken en toen ze dachten dat ik hulp nodig had kwamen ze op het goede moment! Dus een dikke pluspunt voor het winkelpersoneel
Goede service en advies. Eerst rustig tijd gehad om zelf te kijken en kreeg daarna goed advies over welke oorbel het mooist is in welk gaatje en daarna uitleg gekregen over het spaarsysteem en de pas
MS
Mevr S.
Almere
1 jul 2023
De verkoopster heel goed op de hoogte en goed advies. Ik weet haar naam niet heel vriendelijk en eerlijk, ze drroeg een hoofddoek maar zo vriendelijk niks was haar teveel,echt heel prettig geholpen.
11 okt 2023
Super aardige medewerkers die me echt hielpen om de juiste sieraad uit te zoeken die ik wou ze namen ook echt de tijd om me te helpen ook al kwam ik een half uur voor sluitingstijd binnen
20 okt 2023
ik was eerst niet zo tevreden met mijn aankoop door wat fouten van een verkoopster, ik ik ben terug geweest en uitstekend geholpen en het probleem is opgelost. weer een tevreden klant !
Bedankt voor de fijne hulp, ik heb twee gouden armbandjes uitgekozen. Voor mijn veertigste verjaardag een en voor het behalen van mijn diploma. Als heel fijn en mooi aandenken 🥰
11 okt 2023
Ik heb een ring gekocht en die beviel me heel er want hij was heel mooi en paste perfect. De medewerkster heeft me goed geholpen en ik ben erg blij met alles. Dankuwel.
Een prachtige winkel! Voor heel bijzonder stukken ben je hier aan het goede adres. De medewerker was heel erg professioneel. Erg blij mee en zeer goede service.
9 aug 2023

Heel tevreden!

Heel vriendelijke verkoopster, heeft ons goed geadviseerd en was prettig in contact. Product bevalt ook goed. Dus alles volledig naar tevredenheid 👌
23 jun 2023
Altijd leuke nieuwe items die ik goed kan combineren met mijn andere sieraden Op de foto mijn laatste aankoop, met de kado bon van mijn baas
Werd snel en netjes geholpen met het vervangen van een nieuwe batterij in mijn horloge, waar het in een andere juwelier niet mogelijk was.
LS
Lucy S.
Mierlo
17 nov 2023

Klantvriendelijk

De jonge dame was heel klantvriendelijk en heel behulpzaam en maakte tijd voor een praatje wat altijd goed is als je als klant iets koopt
26 mei 2023
Goede service en heel vriendelijk geholpen door de verkoopster. Zelfs nog wat tips gekregen hoe te dragen. Fijne zaak!
1 jul 2023

Eindhoven rechterstraat

Fijne winkel ,leuk personeel, Gezellig behandeld. Ga volgende keer met plezier terug wand word er netjes geholpen.
15 okt 2023
Geweldige service . Lid geworden , er moest iets gegraveerd worden. Na een uurtje ophalen en meteen geholpen. Super
21 okt 2023
Super tevreden over de service en de winkel zelf! Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe oorbellen!
21 sep 2023

Luxe Lucardi cadeaus

Lucardi is voor mij de to-go winkel om elegante siraden te halen als cadeau voor familie en vrienden.
8 okt 2023
Fijn geholpen met het passen van sieraden. Werd meteen gezien welke ringmaat voor mij goed was.