lizenzstar.nl- Logo - Beoordelingen

lizenzstar.nl

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
lizenzstar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Dit bedrijf heeft nog andere Trusted Shops-profielen.Laat alle profielen zien

Over lizenzstar.nl

Lizenzstar is ontstaan uit een team van 3 mensen. Eerst bedoeld als bijbaantje, nu als groeiende start-up in de softwarehandel. Het idee is ontstaan uit negatieve ervaringen bij online aankopen. Iedere online klant heeft dit wel eens meegemaakt. Dure goederen, beschadigd of inferieur, geen support of goodwill. Het draait allemaal om geld! Dit is waar wij om de hoek komen kijken. Wij willen dat u zonder aarzeling bij ons winkelt en ons in goede herinnering houdt. Bij ons krijgt de klant wat hij wil. En als u niet tevreden bent, zijn wij snel bereikbaar via e-mail, telefoon of chat. U komt bij ons niet in de regen terecht! Onze support is altijd op de hoogte van de nieuwste technologie en wordt voortdurend bijgeschoold. Wij lossen problemen op met onze klanten, voor onze klanten. Ons motto: "Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!". Wij hopen dat onze online shop u bevalt. Ons assortiment biedt u alles voor uw dagelijkse softwarebehoeften en groeit voortdurend. Mocht u vragen of kritiek hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Als u een positieve ervaring met ons heeft gehad, deel deze dan met anderen door ons te beoordelen.
Bezoek website

Contact