microvezelstore.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2022
microvezelstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Goede prijs voor de badkamer droog doeken. Ze werken ook echt zoals omschreven. Snelle levering en duidelijke informatie.

19 okt 2023
Produkt is goed zover ik nu ervaar. Bedrijf is niet bereikbaar. Bezorging liep slecht: traag en uiteindelijk zomaar voor de deur gegooid. Levering zou volgende dag zijn heeft kleine week geduurd. Contact leggen met bedrijf is niet gelukt: niet via mail een reactie teruggedreven, telefoon werd niet opgenomen, voicemail ingesproken maar ben niet teruggebeld.

Beoordelingen voor microvezelstore.nl

PX
18 jan 2024
10 feb 2024
Hij droogt niet goed
20 mei 2023
20 jul 2023

Doet wat het zegt

Doekjes werden snel en netje geleverd en maken waar wat ze beloven. Ik gebruik ze voor de douche. Geen strepen meer van de wisser, maar streeploos schoon en geen opgedroogde druppels meer. Ik ben er blij mee.
10 sep 2023

Super goeie koop !

Zo blij dat ik de droogdoeken voor de badkamer gekocht heb ! Ze zijn echt veel betere kwaliteit dan degene ik eerder kocht ! Levering stipt en vlug.
14 aug 2023
Keurige verzorging en bezorging 🚚 De microvezeldoeken doen wat jullie beloven - omschrijven. Heel blij mee. Mooie prijs/ kwaliteitsverhouding
16 nov 2023

Snelle bezorging, prima doeken

Snelle bezorging, fijne doeken! Ik vind het grote formaat doek heel fijn om de douchewand en tegels mee te drogen.
2 nov 2023
Doeken voldoen aan verwachting. Deels verkeerde levering maar werd netjes opgelost!
8 okt 2023

Prima doeken

Fijne, goed absorberende doeken voor een redelijke prijs
RL
Ryan L.
Veldhoven
20 jun 2023
Hele fijne absorberende doeken alleen jammer dat ze na een paar keer gebruik hele kleine pluisjes achter laten. Oplossen door de andere minder dikke kant te gebruiken.

Super snelle en nette levering

De douche droogdoeken zijn heerlijk groot en dik, ze absorberen enorm veel vocht. De douche is kurkdroog zodat we nauwelijks tot geen last van kalk meer hebben.
23 mei 2023
Super service, Product was niet in voorraad, een duurdere variant in de plaats gekregen.
9 jun 2023

Snel geleverd en uitmuntende kwaliteit

Snel geleverd en de doeken zijn van uitmuntende kwaliteit. Een echte aanrader !
17 okt 2023
Droogdoek doet het uitstekend. Bezorging ook snel en volgens afspraak
1 nov 2023

Prima droogdoek

Snel geleverd, doet wat het moet doen
18 mei 2023
Hele fijne doekjes zeer tevreden
OP
Otto P.
Terneuzen
goed product voor goede prijs