Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

28 mei 2023
Zeer vriendelijke en open medewerkster. Ze dacht mee bij het uitzoeken van anti zweer knopjes. Ze had zin in haar werkdag zo vertelde ze mij. Dat de zon scheen maakte het tot een dubbel feestje. Want Assen is dan zo gezellig met zijn terrassen! Wat een lieverd!
31 okt 2023

Mooie ketting mogen uitzoeken

Als cadeautje mocht ik een mooie ketting uitzoeken bij de Lucardi in Assen. Wij werden goed geholpen en de dame was erg aardig! Ik heb een goede keuze kunnen maken en heb zelfs verschillende kettingen mogen omdoen en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken!
5 aug 2023
Vriendelijkheid, alertheid, deskundigheid, uitstekende service en kwaliteit van de sieraden ongeacht het materiaal. Ik ben klant al jaren en ik koop producten van deze winkel al een lange periode van tijd. Snel geleverd. Vaak mooie kortingsacties, geweldig.
28 jul 2023

Elk klein meisje hoort een lieveheersbeestje ringetje te hebben

Zeer prettig geholpen door de dame die in de winkel werkt. Alle tijd om de juiste maat ring te vinden voor een peuter van drie. De kleine meid liep helemaal blij en gelukkig de winkel uit met om haar vinger een mooie ring met lieveheersbeestje.
22 jul 2023
Bij lucardi in assen werken aardige mensen.Die ook de tijd voor je nemen met een vriendelijk woord.En je ook met andere dingen behulpzaam zijn.Een aanrader voor anderen.Die een mooie ring ketting of een mooi horloge willen kopen.Gr van Marjan .
14 nov 2023
Het advies voor een horloge van jullie eigen merk, waarbij door de verkoopster goed advies gaf. Dat gaf de doorslag om het te koepen. De verkoopster wees me ook op het feit dat ik een jaar garantie had. Dus ook goed advies.
7 okt 2023

Vriendelijk en behulpzaam

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door een vlotte jongedame. Zij was naast vriendelijk ook heel behulpzaam. Ze droeg geduldig opties aan naar aanleiding van onze vragen. Verder is zij heel kundig met gaatjes schieten.
2 jun 2023

Goed en rustig geholpen!

Ik stond wat zoekend te kijken en werd toen eigenlijk meteen aangesproken of ik hulp nodig had! Ik werd vervolgend op een hele vriendelijke en rustige manier geholpen en heb mooie gouden ringetjes gekocht!
1 jul 2023
Vandaag mezelf getrakteerd op mooie hangertjes voor in mijn oren en dan komt er nog een cadeautje bij, doordat Lucardi mijn aankoop waardeert en me nog vaste c klanten korting geeft. Dubbel cadeautje dus 💝
30 jul 2023

Vriendelijk geholpen!

Ruime keuze. Geholpen door vriendelijke medewerker. Wel jammer dat van heel aanral ringen niet mijn maat was (heb kleine maat) en vanwege aanbiedingen ook niet meer te krijgen :-(
13 jun 2023

Goed geholpen

Ik vond het erg fijn dat ik de hulp kreeg zodra ik daarom vroeg en dat het personeel erg klantvriendelijk was. Het was jammer dat het aanbod ringen in mijn maat bijna op was.
31 aug 2023

Super

Zeer professioneel geholpen bij het gaatjes schieten bij mijn dochter Rustig de tijd genomen en afleiding door een grapje Dit heeft tot een prettige ervaring geleid bij haar
19 jul 2023
Vriendelijk en professioneel geholpen. De dame(s) namen de tijd voor ons en hebben 2 mooie ringen uitgezocht. Werden netjes gebeld dat ze binnen waren en mooi gegraveerd.
Ik werd netjes geholpen in de winkel. Ik zocht oorbellen maar niet te groot. De medewerker hielp mij netjes nam ook alle tijd en liet alles zien. Kom er zeker is terug
Ben super geholpen voor een nieuw schakeltje. Super service ging heel vlot en snel, en ze heeft me even geholpen omdoen! Niks meer dan lof voor deze winkel!
7 jan 2024
Goed advies voor de eerste oorbellen van onze dochter. Namen netjes de tijd en goed advies wat wel en niet kon. Ook met spelen en gymlessen op school.
11 jul 2023

vriendelijke dame

de dame was erg vriendelijk maar het was erg druk waardoor alles een beetje snel moest. ze was alleen in de winkel, dat voerde voor haar de druk wel op.
1 sep 2023

Oorbellen

Goed advies en fijne verkoper. Goed geholpen. Had op vakantie 1 oorbel verloren en verkoper hielp goed bij het zoeken naar dezelfde. Nu 1 op reserve.
24 sep 2023
Voordeel:Ze konden t horloge direct op maat maken ..nadeel: dat ik via ing geen rentepunten voordeel kon inleveren in de winkel maar alleen online

Goede verkoopster

De verkoopster nam rustig de tijd voor het uitzoeken van een nieuwe oorbellen set en stelde mij gerust bij het schieten van een extra gaatje.