Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

de dame die vanmiddag hielp keek niet zo erg vriendelijk en ze wilde de gekochte ring zo, zonder verpakking, meegeven. Misschien werkt ze nog niet zolang bij jullie, en is ze nog niet voldoende goed ingewerkt?

Vriendelijkheid ,behulpzaam , correcte afhandeling van de aankoop.…

Vriendelijkheid ,behulpzaam bij het uitzoeken van het artikel maatvoering. Correctheid bij de afwikkeling . De vraag of we member lid waren. Hierdoor kregen we 10% korting.
10 feb 2024
De medewerkers in Assen hielpen ons goed mee. Medewerkers waren klantvriendelijk. Ik heb hier een hele leuke ring gekocht. Zeker een aanrader om een keertje langs te gaan
3 feb 2024

Puike service.

Goed geholpen door de medewerker. Vriendelijk personeel, verzorgd en alles was prima. Ook de uitstraling van de winkel uitstekend.
20 jan 2024

Kwaliteit en service

Ontzettend goed service en goede kwaliteit sieraden, echt een aanrader. Ik zal mijn sieraden altijd het blijven halen
3 feb 2024
Mijn kleindochter kreeg nieuwe oorbellen, en de desbetreffende jongen die ons hielp was super
Geweldig geholpen door een hele aardige jonge man wees er zuinig op
Alles is top kwa assocaris en personeel zijn zeer klantvriendelijk
we werden heel goed geholpen. geen verbetersuggesties
Goed en vriendelijk geholpen. Kon niet beter.
Heel behulpzaam , klantvriendelijk personeel

aardige medewerker en prima keus

aardige medewerker, mooie keus, geslaagd
Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam

Tevreden

Vriendelijk en heel goed geholpen
20 jan 2024

Top

Fijn geholpen ondanks de drukte
Super en mooiste sieraden
21 jan 2024

Een tevreden klant, die terug blijft komen, en al heeel lang klant is.🤗.

16 jun 2023
Echt heel vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je. Mooi assortiment sieraden van goed kwaliteit. Ben zelf helemaal weg van de guess sieraden die ze voor een leuke prijs verkopen. Ook vaak leuke kortingen en member korting. Zoek je een leuk sieraad zou ik lucardi zeker aanbevelen. Vandaag met dochter binnen 5 minuten geslaagd voor een prachtige ring
In de winkel te Assen Top en vlot geholpen door een met aandacht helpende jongeman. We kwamen samen tot een goed resultaat. Ik zocht een passend setje knopjes en dat is goed gelukt 😍 Wat beter zou kunnen is naar het thuisfront bellende klanten even met rust te laten zodat wachtenden in de winkel ook vlotter door kunnen 🙃.