Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

Service

Prima geholpen door de verkoopster
Heel vriendelijk geholpen
Goede service!
Goede hulp
14 apr 2024
13 apr 2024
7 apr 2024
24 mrt 2024
16 mrt 2024
Mijn ervaring is super goed .ondanks dat ik op zaterdagmiddag kort voor sluitingstijd kwam .werd ik naar tevredenheid geholpen .ook met het online bestellen omdat er items waren die niet in de winkel meer op voorraad waren. Vriendelijke groet R lensink
16 mrt 2024
Heel goed geholpen. De ring die ik wilde was niet in mijn maat, en de dame die me hielp heeft meerdere filialen gebeld om te kijken of de ring daar in de goede maat was en het is gelukt!
Veel keuze, ik werd goed geholpen. Mooi zilveren ringetje gekocht en oorbellen voor mijn dochter.
10 mrt 2024
Goede verkoopster, heldere informatie Bij drukte is het fijner als er tweede verkoopster is
Erg vriendelijk personeel. Ik weet zo geen verbeter punten.
9 mrt 2024
Vriendelijk personeel die deed wat we vroegen
Spontane verkoopster en gaf een goed advies
Snel en vriendelijk geholpen
Erg klantgericht!