Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

Super
3 mei 2024
24 apr 2024
18 apr 2024
18 apr 2024
Personeel erg vriendelijk! Ben er afgelopen maand 2 x geweest. 1 x voor een cadeau voor mijn schoondochter en gisteren om mijn schoonzoon te helpen met het uitzoeken voor een ring voor mijn dochter (hij wil haar ten huwelijk vragen). Beide keren zo warm geholpen! Kan deze winkel iedereen aanraden!

Lucardi is top!!

De lucardi waar ik kom is altijd heel vriendelijk en helpt je altijd goed als je iets zoekt ze hebben rust daar en je voelt je niet gehaast daarom kom ik altijd mijn sieraden bij de lucardi
30 mrt 2024

Top service

Met mijn dochter wezen shoppen bij lucardi. Ze gingen super leuk met haar om en ze is goed geslaagd. Ze ging met een grote glimlach de deur weer uit. Daar word je als moeder ook blij van!
20 mrt 2024
De dame die ons hielp was zeer vriendelijk. We zijn als tevreden klanten weg gegaan. Dus vandaar dit goede 8 voor jullie. Met vriendelijke groet Sebastiaan Bakker en Patricia
20 mrt 2024

Deskundig personeel

Ik zocht een product dat achter de balie stond. Ik had eerder altijd een ander flesje. Gelukkig stond deze nog wel in een lade. En die werd mij dan ook actief aangeboden.
30 mrt 2024
Heel prettig geholpen. Mogelijkheden uitgelegd. Met een pakketje en een goed gevoel de winkel weer uitgelopen
24 mrt 2024
Fijn horloge precies wat ik zocht en ook nog eens goedkoop ,precies wat ik nodig had
Heb het als heel plezierig ervaren, zou niet weten wat er beter kan. Helemaal goed!!!
KK
Knofje K.
Westerbork
Ontzettend fijn geholpen bij de winkel te Assen!
Netjes en beleefd geholpen door de medewerkers.
AH
alie h.
oosterwolde
Bij jullie is het altijd top Niets veranderen
Alles was gewoon goed en vriendelijk