Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.549 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2022
Hoogendoornkaas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Boerenjuweel is redelijk goed en is smaakvol. De overjarige kaas is ook goed. Helaas vond ik de jonge kaas niet goed smaken, dan wat ik eerder gewend was; de kaas voelt een beetje hard aan, net alsof het belegen kaas is. Het smakelijke en smeuïge van jonge kaas proef ik hier helemaal niet meer in, wat echt jammer is. Ik had er echt meer van verwacht. Zonde. Wat ik ook zonde vind, is, dat de telefoon NIET wordt opgenomen; heb verscheidene keren geprobeerd, maar telefoon wordt niet beantwoord. Dat is jammer, want dan kan er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden en toelichting gegeven op bepaalde vragen. Toch blijf ik jullie klant, want er kan altijd nog verbetering komen ook met bepaalde suggesties. Wie weet ? Toch bedankt voor de 3 verzoeken, waarvan 2 werden gehonoreerd! Veel succes en fijne feestdagen toegewenst ! Rob Hall.
PH
Plony H.
Zaandam

6 sep 2023
Der Käse schmeckt gut, aber Ich ziehe 1 Stern ab für den schlechten Service: Auf mehrere Anfragen keine Rückmeldung, erst als ich deutlicher wurde, bequemte man sich, mir zu antworten. Ich ziehe einen weiteren Stern ab für das Vorgehen beim Abwiegen: Bei einem Stück fehlten 50 g. Mir wurde erzählt, dass sich das ausgleichen würde, da bei anderen Stücke mehr dran war. Wenn es sich um 1 o. 2 g handelt, kein Thema, aber die Firma kann doch nicht bestimmen, von welchem Käse sie mir mehr / weniger geben. Wenn das die Masche ist, weniger vom billigen Käse und mehr vom teuren, läppert sich das auch bei einer großen Zahl von Kunden. Ich will hier eindeutig der Firma kein Fehlverhalten unterstellen, aber ich finde das nicht in Ordnung und es hinterlässt keinen guten Eindruck bei mir. Schade! Kundenservice geht anders. Automatische Übersetzung: De kaas smaakt goed, maar ik trek 1 ster af voor de slechte service: geen reactie op verschillende vragen, pas toen ik het duidelijker maakte vonden ze het prettig om mij te antwoorden. Ik trek nog een ster af voor de weegprocedure: Bij één stuk ontbrak 50 g. Er werd me verteld dat dit zou worden verrekend omdat er meer in de andere stukken zat. Als het 1 of 2 g is, geen probleem, maar het bedrijf kan niet beslissen van welke kaas ze me meer/minder geven. Als dit de zwendel is, minder van de goedkope kaas en meer van de dure, zal het zelfs bij een groot aantal klanten optellen. Ik wil het bedrijf niet beschuldigen van iets verkeerds, maar ik denk niet dat het klopt en het laat geen goede indruk op me achter. Wat jammer! Klantenservice is anders.

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

Goede prijs en kwaliteit Bezorgd in een nette doos met isolatie en exact volgens afspraak Een attent kaartje erbij en een klein presentje met chocolade galets. Helemaal af voor de kerst 🎅 👍
17 nov 2023

Toppertje!

Alle kaasjes die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd waren heel lekker, kwamen heel goed verpakt in kaaspapier én gevacuumeerd op de ingeplande datum. Wij zullen hier zeker vaker bestellen
Ik had bij de bestelling het betalingskenmerk vergeten te vermelden. Na een telefoontje naar hoog&doorn is het probleem verholpen en is de bestelde kaas daarna snel geleverd. Fantastisch!
8 nov 2023

Prima kaas.

Ze doen wat je verwacht. Snelle service en wat je vraagt doen ze. En dan ook nog lekkere kaas. Ik haal het soms op markt en soms bestel ik online. Ik zou niet weten wat er beter moet.
2 nov 2023
die kazen zijn zo goddelijk lekker, die mesjes zijn heerlijk bij de kazen uit het vuistje en die prachtige kaasschaaf is honderden malen beter dan die van de Zuivelhandel en Blokker
JP
Johan P.
Coevorden
11 sep 2023
Prima kaas en goed verpakt gearriveerd. In mijn geval vooral de Emmentaler kaas. Jammer dat we het van ver moeten halen, maar is prijs technisch en ook qua keuze zeker interessant.
5 jul 2023
Jullie hebben er zeker een nieuwe klant bij en ga zeker vaker bestellen bij . Perfect verpakt, snelle verzending en top producten. Zeker een aanrader voor de liefhebbers van kaas
14 jul 2023
Gevraagd om extra zorg te geven aan verpakking van kaas ivm hitte in Frankrijk. Alles super verpakt in koel verpakking en koelelement. Zeer tevreden over deze service
FV
Freddy V.
Lommel, België
7 jul 2023
In orde qua instandhouding koude ketting. Zat nog ijs in de verpakking. En qua klaliteit en smaak van de Hogendoornse kaas 10 op 10. Hele goed (af) smakende kaas.
de kaas is perfect ik laat hem altijd na spanje komen .alleen jammer dat laatste transport zo lang onderweg was maar dit lag bij postnl en niet bij Hoogendoorn
Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie. Helaas afhankelijk van PostNl die "stilletjes ons huisje voorbij liep" en de kaas naar een pakketpunt bracht :(
Keurig gevacumeerde stukken kaas,bestelling keurig verzorgd,met losse kaaspapieren erbij. Voor mij makkelijk dat de kaas online te bestellen is.
31 aug 2023

Netjes en koel verzonden

De bestelling was in een koeltas verzonden met koelelement en super goed verzorgd! Ook de Hollandse geitenkaas was de bekende goede kwaliteit!
13 okt 2023
De lekkerste kazen en niets is hen teveel. Lekkere pittige jonge,herfstkaas,oudekaas alles smaakt goed.goedkoper kan wel maar beter niet
5 okt 2023
Ausgezeichneter Käse, insgesamt sehr schmackhaft und cremig. Eine Qualität, wie man sie in Deutschlands Supermärkten nicht bekommt!!
15 aug 2023
Kaas is heerlijk, ophalen nooit probleem er is altijd iemand, ik vind alleen de website niet altijd handig en is niet up to date.
8 sep 2023
Goed vacuüm verpakt en beschreven welke stukken kaas qua soort is. Snelle levering en gewoon goede prijs kwaliteit verhouding.
6 jul 2023

De Kaas is heerlijk ....de verpakking…

De Kaas is heerlijk ....de verpakking uitstekend...bezorging op tijd..... In 1woord zeer tevreden met Hoog en Doorn Kaas 👍👍👍
6 okt 2023
Het is een Heerlijke Kaas en goed in versheid..... goed verpakt en snelle bezorging. Wij gaan voor de Hoog en Doorn kaas..👌
13 jun 2023

Het uitgebreide assortiment.

Het assortiment. Vooral de Stolwijkse boerenkaas is erg lekker. Bovendien heeft Hoogendoorn de Schabziger Zwitserse kaas,