traumapet.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

25 aug 2023

Niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
27 aug 2023
Beste Jan, Vervelend om te horen dat u nog niets gekregen heeft! Volgens de T&T code zou het op 23 augustus al geleverd moeten zijn. Kunt u voor de zekerheid bij de buren navragen of het niet daar afgeleverd is? Zo niet, kunt u ons dan een mailtje naar info@traumapet.nl sturen, zodat we een passende oplossing kunnen vinden? Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
2 mei 2023
Ik heb mijn pakketje nog altijd niet
2 mei 2023
Beste Donny, Volgens de PostNL tracking-link is het op 28 april aangekomen. Kunt u ons een mailtje sturen aan info@traumapet.nl, zodat we een onderzoek kunnen starten? Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
9 aug 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen.
9 aug 2023
Beste L.H.M. Krapels-van der Meer, Vervelend om te horen dat het nog steeds niet aangekomen is! In dit geval ben ik dan bang dat er iets fout is gegaan bij PostNL, want dit duurt wel erg lang. Wij zullen een nieuw pakketje op de post doen, op onze kosten. Dit zou binnen 1-3 werkdagen binnen moeten komen. Kunt u het ons even laten weten zodra het aangekomen is? Mocht het eerste pakketje ook nog aankomen, dan zouden we dat ook graag horen. Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
Ik heb het niet ontvangen
1 jan 2024
Beste Roelien, We hebben reeds contact gehad via de mail en het pakketje is opnieuw op de post gegaan! Hopelijk komt het dit keer snel aan 🙏. Gelukkig nieuwjaar! Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
HV
Henk v.
LEIDEN
De tube is wel erg klein
25 dec 2023

Niks ontv helaas

Niks ontvangen helaas
Antwoord van traumapet.nl
Beste Joost, Bedankt nogmaals voor uw bestelling! Vervelend om te horen dat het er nog niet is :( Volgens de tracking-link van PostNL is het reeds geleverd. Het komt echter wel eens voor bij PostNL dat een pakketje al op geleverd staat, terwijl het in werkelijkheid nog niet geleverd is. Meestal komt het dan in 1 tot 3 werkdagen nog aan. Helaas heeft PostNL tijdens de feestdagen wat vertragingen opgelopen. Mag ik u vragen om nog even geduld te hebben? Mocht het binnen 3 werkdagen niet aangekomen zijn, dan horen we het graag zodat we actie kunnen ondernemen bij PostNL. Kunt u voor de zekerheid ook nog even bij de buren navragen of het niet daar afgeleverd is? Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
8 mei 2023
Te lang onderweg