Solar Power Supply- Logo - Beoordelingen

Solar Power Supply

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.911 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2017
Solar Power Supply voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Persoonlijk langs geweest in de showroom in Den Helder Ik was al geïnteresseerd in de Ecoflow. De uitleg was uitstekend en de mogelijkheden zijn naast elkaar gezet. Via de website uiteindelijk besteld omdat het niet in de showroom kon. Dat begreep ik niet echt, want ik was er al en ik had mijn keuze voor de ecoflow en de accessoires gemaakt. Deze service kan dus beter. Via de website goed opletten op de grote plus te drukken als je een keuze hebt gemaakt voor een product. Dan passen alle toevoegingen in ieder geval op elkaar. Na 2 dagen had ik alles in huis. Top geregeld.

10 jun 2023
Heb voor ruim €1.000,= een Bluetti EB70 gekocht. Wil nu een weekje off the grid zeilen, ankeren maar de 220 poort geeft "short" en doet het vanaf het begin niet. Dat weekje wordt nu compleet anders. De enige echt gepaste actie is direct een nieuwe werkende sturen en niet eerst mij laten hannesen met verpakken, versturen, repareren, daarop wachten etc. Het product is niet goed geleverd en nu het is mijn probleem. Vertrouwen dat ik op de Bluetti kan rekenen als ik hem nodig heb is ook wat aangetast.

Beoordelingen voor Solar Power Supply

Snelle en goede levering
Ruime keuze, goed advies

Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling, en alles is 100 procent opgelost

Ik had
Top
23 aug 2023

Top informatie gekregen en aankoop gedaan.👍

Ik had wat vragen omtrent het gebruik van een power unit en werd prima geholpen door Tom. Na een bezoek in de shop in Den Helder en de apparaten gezien te hebben en volledig geiinformeerd te zijn geworden door Tom over de ins en outs hebben we besloten om een power unit en draagbare zonnepanelen aan te schaffen. We zijn erg tevreden over de zaak en het personeel.
17 mei 2023

Goede kwaliteit panelen een goede service

Goede kwaliteit zonnepanelen. De klantenservice is goed bereikbaar en kan goed helpen bij technische vragen. Heb een paar panelen naar een adres in het buitenland laten bezorgen, er was een onduidelijkheid met het adres vanuit de vervoerder, hierover heeft solarpowersupply mij telefonisch benaderd en samen hebben we een oplossing gevonden. Helemaal tevreden.

Handzaam, praktisch, mooi van ontwerp en op solar

We hadden de eerste waka waka ooit eerder al aangeschaft en dat beviel ons herl goed! Het licht geven op solar ging lang mee, kon overal makkelijk plaatsen met het draaiklepje, is klein en handzaam; geeft goed licht en ook in sterkte verstelbaar en in nood kon het je smartphone opladen. We nemen het altijd mee op vakantie en goed in gebruik in de volkstuin
24 jul 2023
mijn aankoop was een last minute beslissing voor ik op vakantie ging en wilde de spullen de volgende dag reeds kunnen ophalen aan het magazijn. even gebeld, vriendelijk advies over het product en geen enkel probleem het de volgende dag op te komen halen. zo gezegd zo gedaan, mijn bluetti systeem staat nu perfect werkend op mn vakantie adres.
WK
Wouter K.
Alphen aan den Rijn

Beter kan niet! Klasse!

Allereerst zéér redelijk en competitief geprijsd! Ten tweede: een zeer snelle levering. En ten derde: op een aantal vragen die ik had ben zéér vriendelijk en rustig te woord gestaan! Oh ja, en nadat ik een keer gebeld had en het contact verbroken omdat zij in gesprek waren, werd ik zelf even later door hen teruggebeld! Klasse!
21 jun 2023

De verkoper in Den Helder

Het meedenken van de verkoper in Den Helder om de Bluetti eb70 nog voor mijn vakantie geleverd te krijgen. Hij nam contact op met het magazijn om uit te leggen wat de situatie was. Bovendien was hij zeer deskundig en gaf goede adviezen. Erg blij met de door hem aangerade 10m verlengkabel voor het zonnepaneel.
1 sep 2023
Goede voorlichting , zei ook eerlijk dat je met een powerstation voorzichtig moet zijn als je hem op de walstroomaansluiting wil gebruiken .Snelle levering , kon hem s’middags al in Berkel en Rodenrijs afhalen , dat maak je niet vaak mee 👍🏻
18 jul 2023
Telefonisch contact gehad over de deellevering & vraag over een ander artikel werden professioneel & prettig beantwoord. De medewerker herhaalde aan het einde van het gesprek mijn naam & dat komt niet meer voor. Compliment daarvoor.
28 mei 2023
Prima communicatie, doen een extra stap door mijn vraag door te spelen naar hun leverancier en in 1 dag met antwoord te komen. Betrouwbare organisatie! Kwaliteitsapparatuur van Wattstunde, perfecte solar lader, voldoet helemaal.
MK
Martin K.
Zierikzee
1 jan 2024
Snelle service, had wel extra zonnepanelen besteld waarbij helaas niet werd aangegeven dat er nog een adapter benodigd was om alles aan te sluiten. Deze heb ik daarna nog apart aan moeten schaffen. Dat is wel jammer.
KP
KAJ P.
Rosmalen
Goed om de verschillende zonnepanelen in de concept store in Den Helder te kunnen bekijken. Nog fijner was het tweede kans model voor een zeer aantrekkelijke prijs. Mooie showroom en aardige medewerkers.
De mogelijkheden die het heeft, mooi afgewerkt. Helaas nog geen tijd gehad om het volledig te testen qua performance en met de zonnepanelen. Afdek doppen voor de 230v aansluiten zou fijn zijn geweest.
Werd snel geleverd en zal er zeker weer wat kopen. Bij de eerste bestelling geef ik nooit 5 sterren. Dan moet ik er meermalen wat kopen en als dat evengoed gaat als nu wordt het zeker 5 sterren.