Solar Power Supply- Logo - Beoordelingen

Solar Power Supply

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.912 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2017
Solar Power Supply voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Persoonlijk langs geweest in de showroom in Den Helder Ik was al geïnteresseerd in de Ecoflow. De uitleg was uitstekend en de mogelijkheden zijn naast elkaar gezet. Via de website uiteindelijk besteld omdat het niet in de showroom kon. Dat begreep ik niet echt, want ik was er al en ik had mijn keuze voor de ecoflow en de accessoires gemaakt. Deze service kan dus beter. Via de website goed opletten op de grote plus te drukken als je een keuze hebt gemaakt voor een product. Dan passen alle toevoegingen in ieder geval op elkaar. Na 2 dagen had ik alles in huis. Top geregeld.

10 jun 2023
Heb voor ruim €1.000,= een Bluetti EB70 gekocht. Wil nu een weekje off the grid zeilen, ankeren maar de 220 poort geeft "short" en doet het vanaf het begin niet. Dat weekje wordt nu compleet anders. De enige echt gepaste actie is direct een nieuwe werkende sturen en niet eerst mij laten hannesen met verpakken, versturen, repareren, daarop wachten etc. Het product is niet goed geleverd en nu het is mijn probleem. Vertrouwen dat ik op de Bluetti kan rekenen als ik hem nodig heb is ook wat aangetast.

Beoordelingen voor Solar Power Supply

27 jun 2023
Mega goede klantenservice! Zelfs met een defect onderdeel in het buitenland heel goed geholpen. Ze sturende direct een vervangend onderdeel waardoor ik weer verder kon! Fantastisch! bedankt!
22 nov 2023
Persoonlijk heb ik alleen ervaring met de spullen die nodig zijn omtrent de zonnepanelen, het is jammer dat de bevestigings hoeken etc maar ene hoogte hebben maar verder alles prima ok.
ID
I d.
Den haag
Bijzonder fijne powerbank met 3 usb porten en 1 usb a port plus 2 stopcontacten ; wel wat zwaarder dan de vorige powerbank die ik had . Hij is ook nog eens muisstil ; een aanrader
4 sep 2023
Prima opvouwbaar paneel. Bijgaande instalatie adviezen hoe dit paneel moet worden aangesloten op een ppmt / loodaccu. Is me wel gelukt na zelfonderzoek, zou beter kunnen!
5 mei 2023
Hele fijne ervaring bij Solar Power Supply gehad! De medewerkers zijn behulpzaam en hebben technische kennis van de producten die ze verkopen.
Superservice, snel geleverd en ook goede uitleg aan de telefoon! Ik heb nu een pouwerstation waarmee ik met inductie kan koken in de camper!
Zeer goed geholpen Ik had wat vragen over mijn bestelling en telefonisch zeer goed geholpen! Zou zeker weer bestellen bij dit bedrijf.
21 sep 2023
Ik had een verkeerde stekker, de verpakking was helaas zoek maar toch het volle bedrag terug gekregen topwinkel die niet moeilijk doet!
3 aug 2023
Materiaal prima Verzending is nidt ok te laat geleverd datum niet gerespecteerd en het zelf moeten gaan afhalen in percelpunt
14 jul 2023
Hat super funktioniert. Netter Kontakt. Guter Preis. Sprechen Deutsch. Super schnelle Lieferung. Top Qualität. Gerne wieder.
Een vraag over welke verlengkabel ik moest hebben, werd snel en correct beantwoord. De service die ze geven is gewoon super.
12 jul 2023

Kudos

Groot aanbod, breed aantal betaalmogelijkheden. Goede koerier. Nog geen reden gehad om het geen 5 sterren te geven. Kudos.
de snelle levering van de bestelde artikel plus de nodige info over de levertijd ( wameer ik het thuis kon verwachten )
22 jun 2023
Mooie showroom en professionele medewerker gaf goed advies. De zichtbaarheid aan de buitenkant van het pand kan beter.
4 okt 2023
Zeer goede service. Gunstige prijzen. Zeer behulpzaam, je krijgt altijd een antwoord terug. Proficiat, doe zo verder
9 nov 2023

Het artikel is prima

Het artikel wat ik besteld heb ,werd snel verzonden .voor de rest geen klachten want alles werd netjes afgehandeld.
12 okt 2023
fijne klantenservice snel geholpen 2x zonnepaneel op dak die een ecoflow 2kW thuisbatterij voorzien van stroom.
Goede telefonische uitleg en advies bij aanschaf opvouwbaar zonnepaneel voor camper en de benodigde onderdelen.
5 jun 2023
Ben SUPER tevreden , m’n bestelling de volgende dag in huis en leveren artikelen van zeer goede kwaliteit.
24 mei 2023
Goed assortiment. duidelijke website en vlotte uitlevering. Bij telefonisch contact ook prima geholpen.