Lucardi Juwelier Hoogeveen

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

14 okt 2023
Bij Lucardi Hoogeveen word je vriendelijk begroet bij binnenkomst. Het personeel is heel bereid om goed te helpen en mee te denken en geeft niet zomaar op als je niet direct het juiste kunt vinden. Fijne en vriendelijke mensen in deze winkel!
8 aug 2023
Medewerkster hielp goed en vakkundig. Prachtige oorbellen (9 en 14 karaats goud) gekocht voor mijn bruiloft! De medewerkster gaf aan dat als ik member zou worden gelijk 10% korting kreeg. Dit is super, het scheelde toch weer €20!

De super vriendelijk personeel

De super vriendelijke vrouw die echt de tijd nam om mij te helpen met een keuze maken (en ik kan echt heel moeilijk een keuze maken), en mij hielp aan een hele mooie ring. Echt geef die vrouw een opslag, wat een topper
Gaatjes laten schieten, oorbellen uitgezocht. Fijn geholpen en goed advies. Aardig personeel. Hielden zich aan de gemaakte afspraken dat moeder toestemming moet geven voor de gaatjes. Zeer tevreden.

Lieve medewerkster

De medewerkster die mijn gaatjes heeft geschoten was enorm vriendelijk. Gaf de goeie uitleg. En vind het leuk dat er tussendoor een praatje werd gemaakt. Want was stiekem toch wel wat zenuwachtig.
Misschien op drukkere dagen zoals sinterklaas en de kerstdagen misschien nog een personeelslid er bij Want we moesten toch wel een behoorlijk poosje wachten voor we aan de beurt waren
26 jun 2023
Kwam een dag eerder voor zilverbadje, was uitverkocht maar hebben toch mijn ketting met hanger even een privé badje gegeven. Top service. Volgende dag terug geweest en horloge gekocht.
Heb vanmiddag een hangertje gekocht en de namen van mijn overleden hondjes laten graveren in het hartje ben der super blij mee en terplekke gemaakt en snelle service nogmaals bedankt
goed vriendelijk personeel, ze helpen je goed. ook goede kwaliteit. heb mijn hele handen vol met Lucardi ringen en daarnaast ligt boven in mijn sieraden bakje nog een heleboel Lucardi
17 okt 2023
Super aardig personeel en professioneel geholpen. Ze hebben het leuk gegraveerd! Ik ben er super blij mee!! aangezien die van mijn vriend die dag kapot was gegaan!!
16 jul 2023

Leuke meiden die erg behulpzaam waren netjes!

Leuke meiden die erg behulpzaam zijn ! Airco was al dagen stuk merkte ik op niet prettig voor de klanten en al helemaal voor het personeel als het 30+ buiten is !
20 jul 2023
Bijzonder vriendelijke en behulpzame verkoopster met veel geduld, nam alle tijd ondanks dat er mensen stonden te wachten, super. Zou niet weten wat er beter moest.
26 nov 2023
Altijd super service bij lucardi. Altijd weer een uitje om te shoppen en met blije gezichten de winkel uit te gaan. En vele complimenten over de sieraden.

Geduld is een schone zaak

We moesten wel even geduld hebben maar de verkoopster had alle tijd voor ons, dat was zeer prettig. Goede uitleg over de nazorg van het gaatje schieten.
5 jun 2023
Goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Ze denken mee met je wensen. Echter jammer dat jullie weinig dames ringen in grote maar op voorraad hebben
23 aug 2023
We werden meteen geholpen. Werden gehoord. Ze wees ons ook op het memberschap, kon meteen geactiveerd worden om de korting er direct van af te halen.
26 jun 2023
Zeer vriendelijke verkoopster. En mooie armband kunnen kopen. Heb paar jaar eerder leuke armband gekocht en is nog steeds mooi en draag hem dagelijks.
27 mei 2023

Rustig en duidelijk

Ze waren heel rustig en duidelijk voor mijn dochter. Vertelde alles goed, maar leidde haar ook goed af. Ook fijn dat er tegelijk geschoten werd
Hele fijne ervaring gehad. Op de valreep voor sluitingstijd nog gaatjes kunnen laten schieten. Heel fijn geholpen door 2 hele lieve dames!
Super leuke oorbellen gekocht. Ik kon het lastig zien en voor de meiden was het absoluut geen probleem om deze gelijk even in te doen.