Lucardi Juwelier Hoogeveen

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

erg aardig en behulpzaam personeel
Veel keus, scherpe prijzen!
10 feb 2024
Prima geholpen
28 jan 2024
24 jun 2023
1 sep 2023
Ik heb hier derde gaatjes laten schieten en werd enorm goed geholpen door de winkelmedewerkers (één van hen had haar eerste dag!). Ik vind het toch iedere keer weer spannend maar ze namen me mee in iedere stap en stelden mij enorm op mijn gemak! Ze gaven goed advies en ik kreeg echt het idee dat ze heel erg de tijd voor mij namen, ondanks dat het best druk was in de winkel. Dat is altijd goed, zeker als je gaatjes laat schieten. Ze wist goed wat ze deed en ik kan Lucardi alleen maar aanraden!
20 sep 2023

Steen uit aanzoeksring

Vandaag even terug geweest naar de winkel , steen was uit de ring gevallen , uit de aanzoeksring, dus de scheiding was er ook al bijna , gelukkig heeft de medewerkster ( weet geen naam😬) ons huwelijk gered, door de ring te onderzoeken , en te constateren dat dit idd een fout van de ring was en niet door fout gebruik , en ons een nieuwe mee te geven , dus de vrouw weer blij en het huwelijk kan weer doorgaan , lucardi hoogeveen , bedankt voor het redden , top service
23 aug 2023

Zeer tevreden

Erg nette winkel, alles duidelijk. Werd vriendelijk geholpen. werd duidelijk uitgelegd wat ze ging en hoe ze het ging doen ( heb gaatjes laten schieten) wel jammer vond ik dat er ergens in een hoekje nog een paar rekken stonden alsof ze ze ergens moesten met zetten meer er eigenlijk geen plek meer voor was. Verder zeer tevreden zou er de volgende x graag weer heen gaan.
De meeste sieraden zijn betaalbaar. En de klantvriendelijke verkoopsters die je goede informatie geven. Ik heb vlot achter elkaar 2 armbanden gekocht, 1 zilver en 1 gold plated, 1 paar gold plated oorknoppen en 1 gold plated ketting. Ben er blij mee. Wat ik wel mis zijn meer oorhangers die je zo in je oren kan schuiven en met een plastic schuivertje kan sluiten.
22 aug 2023

Aanzoeksring deel 2

Vandaag even terug geweest , de ring was iets te groot , ook nu weer de service helemaal top , vriendelijk en nu de juiste ring , ook werd er gevraagd hoe en wat qua aanzoek , en werd er aandachtig geluisterd, en erachteraan leuke woorden van felicitaties, en de melding dat ze ook trouwringen verkopen , nou die komen we zeker bij jullie halen
23 jun 2023

Lucardi Hoogeveen is echt één TOP winkel

Ik vind Lucardi Hoogeveen echt één super fijne winkel! Leuke en hele vriendelijke medewerksters die alle tijd hebben voor je, je goed adviseren en altijd kijken of er een oplossing is voor jouw probleem. Ik heb tevens mijn Helix en mijn neuspiercing er laten zetten en alles word goed gecheckt voor ze het zetten, Echt Top!!
19 okt 2023
Het aanbod is trendy. Zowel voor kinderen als volwassenen. De prijzen zijn niet te duur en daarom kun je altijd wel slagen! Ik heb een cadeautje voor mijn stiefdochter gekocht: een zilveren kettinkje met een klaviertje vier als hangertje: iets wat ze nu leuk gaat vinden, maar ook later nog steeds kan dragen.
10 okt 2023

Hele fijne sfeer!

Ik kwam binnen en werd gelijk hartelijk begroet door de medewerksters. Daarna gaven ze mij de ruimte om rond te kijken en werd er af en toe gevraagd of ik hulp nodig had, toen ik omdraaide stonden de medewerksters klaar om te helpen. Ook werd ik goed geholpen met de klanten kaart, ik kom hier zeker terug!
24 sep 2023

Top service

Leuke en gezellige sfeer nemen de tijd voor je zodat je met zekerheid met je aankoop naar huis gaat ookal was ik er voor sluitingstijd en was er niemand meer in de winkel alsnog maken ze een gezellig praatje met je al met al goed geadviseerd en leuke werknemers in de winkel
7 okt 2023
Gisteren een ring in Arnhem gekocht. Thuis om gedaan en hij was toch een maatje te groot. Direct naar de winkel bij ons in de buurt en het was allemaal in een mum van tijd geregeld. Kreeg een maatje kleiner mee en die past perfect. Leuke sieraden en aardig persoon
22 nov 2023
Kom allemaal naar Lucardi Hoogeveen want daar kan je leuke sieraden van goede kwaliteit kopen voor een vriendelijke prijs. Er werken vriendelijke mensen, die je goed advies geven. Ook is er voldoende tijd en aandacht voor elke klant. Een tevreden Lucardi member
21 aug 2023

Aanzoeks ring

Vandaag een aanzoeks ring gehaald , werd super geholpen , mega vriendelijk personeel , goede uitleg over de maat enZ , en mevr de verkoopster liet alle doosjes mooi zien welke ze hebben bij lucardi. Daarna samen de ring erin gemonteerd, al met al top service