Lucardi Juwelier Hoogeveen

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

Vriendelijk personeel Goede service
Klantvriendelijkheid, goed advies.
Leuke dames, erg goed geholpen

Top

Mooi winkel goed service
9 mrt 2024
Heel goed advies!
Super goeie service bij het uitkiezen van mijn kado voor mijn moeder omdat ik door al het leuks moeilijk een keuze kon maken, uiteindelijk een armbandje gekocht voor valentijn, ze was er erg blij mee!
We zijn heel prettig geholpen door de vriendelijke verkoopster. Ze gaf eerlijk en deskundig advies en ze nam alle tijd voor ons.
Leuke eerlijke verkoopster. Nam alle tijd voor mij. Niks was teveel moeite. Daar hou ik van. Leuke oprechte verkoop!!
Een zeer kundige en vrolijke medewerkster die alle tijd nam om uitleg te geven voor het verstellen van het bandje
TJ
Tamara J.
Hoogeveen

2de oorbel laten schieten

Werd snel geholpen en er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren! Was wel op mijn gemak.
3 feb 2024
De verkoopster die mij vanmorgen heeft geholpen was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zou niet weten wat beter kan Vriendelijk personeel goede service
Ze zijn heel erg vriendelijk en aardig, behulpzaam ook.
Vriendelijk personeel, ben erg goed geholpen
10 feb 2024
Goede service, nemen de tijd voor je.
Contact met verkoopster was heel goed.
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Werd snel en vriendelijk geholpen
erg aardig en behulpzaam personeel