happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.435 beoordelingen in totaal

17 jul 2023
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

22 mei 2024
De armband is in het echt net zo mooi als op de foto.
5 jun 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze armband - we waarderen uw feedback! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten sieraden van de hoogste kwaliteit krijgen en we zijn blij om te weten dat je tevreden was met het product.
Snelle bezorging, mooie mail erbij, klein cadeautje
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar, Bedankt voor de liefde! Het gaat ons allemaal om het verspreiden van goede vibes en we zijn blij dat je blij bent met onze snelle levering en lieve e-mails. En wie houdt er niet van een verrassingscadeautje? Blijf stralen ✨ Proost, De Happy Spirit ploeg
23 mei 2024

Top!

Bedankt voor de bestelling. Mooie stenen, toppie
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je bestelling! We horen graag dat je onze stenen mooi vindt. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om positieve energie en geluk in het leven van onze klanten te brengen. We zijn blij dat we daar een kleine bijdrage aan hebben kunnen leveren. Cheers!
Mooie armbanden ontvangen, zeker een aanrader
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je de armbanden mooi vindt en waarderen het dat je het verder vertelt. Laat je spirit stralen!
Snelle verzending en leuk cadeautje erbij.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hoi, bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen en hebt genoten van het kleine cadeautje. Bij happy-spirit.nl geloven we in het verspreiden van goede vibes en positieve energie via onze edelstenen en spirituele producten. We waarderen je steun en hopen met onze producten meer geluk in je leven te brengen. Cheers!
5 jun 2024
De goede afhandeling van mijn bestelling
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om de beste klantervaring te bieden, van bestelling tot levering - het maakt allemaal deel uit van onze missie om goede vibes en vrolijke geesten te verspreiden!
CD
Correct afgeleverd in het post nl punt
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Bedankt voor de shoutout! We zijn blij om te horen dat je bestelling correct is afgeleverd bij je post nl punt. Blijf die goede vibes verspreiden en we hopen je snel weer te zien op Happy-Spirit.nl! Cheers! 💎✨
Heerlijke geuren en snelle levering
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We zijn trots op onze snelle levering en heerlijke geuren, dus we zijn blij om te horen dat je ze lekker vindt. Fijne dag!
1 jun 2024
Zeer goede begeleiding en levering
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je ervaring met ons. Bij Happy Spirit streven we naar een uitstekende klantenservice en een optimale winkelervaring. Bedankt voor je steun!
Snelle bezorging, mooie producten
5 jun 2024
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij dat je een snelle levering en mooie producten hebt ervaren. Bij Happy-Spirit hebben we een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel staan en streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten te leveren waardoor onze klanten zich gesterkt voelen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
28 mei 2024
Snel geleverd en mooie kwaliteit
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je de kwaliteit van onze edelstenen en spirituele producten geweldig vindt en dat we ze snel konden leveren. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om iedereen vreugde en positiviteit te brengen door middel van onze producten, en het is geweldig om te zien dat dit bij jou is gelukt!

Pendel

Snelle levering, mooie pendel.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en je nieuwe pendel geweldig vindt. Blijf die goede vibraties kanaliseren. ✨ Proost, Het team van Happy-Spirit.nl
Snelle vriendelijke service.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Heel erg bedankt voor je recensie. We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze snelle en vriendelijke service. Bij Happy Spirit geloven we in het verspreiden van vreugde en positieve vibraties via onze edelstenen en spirituele producten, dus we zijn blij om te weten dat het bij jou aansloeg. Blijf stralen!
Mooie sieraden en betaalbaar
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Heel erg bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. We vinden het geweldig om te horen dat je van onze mooie en betaalbare sieraden houdt. Bij Happy Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit aan te bieden tegen redelijke prijzen om vreugde en positiviteit te verspreiden. We waarderen je steun en hopen je snel weer te zien! 😊✨
26 mei 2024
Goede producten, goede prijs
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo dankbaar dat jullie onze producten geweldig vinden en dat onze prijzen bevallen. Hier bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar om de best mogelijke service en producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. We hopen dat je met plezier bij ons blijft winkelen!
CV
Carla v.
Rijswijk
Makkelijk en snel geregeld
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat je onze website gemakkelijk te gebruiken vond en dat je een soepele winkelervaring had. We zijn er trots op dat we edelstenen en spirituele producten voor iedereen toegankelijk en gemakkelijk maken. We waarderen je steun en hopen je snel terug te zien op "happy-spirit.nl"! Proost, Het "happy-spirit.nl" team
23 mei 2024
Mooie stenen, goed verpakt
5 jun 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over onze stenen en verpakking. Bij Happy Spirit streven we ernaar producten van de beste kwaliteit te leveren, samen met een uitstekende klantervaring. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
Snel en goed
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Op nog veel meer mooie ervaringen in de toekomst!