happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Altijd snel geleverd en netjes verpakt, goede service.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hé, bedankt voor de positieve recensie! We waarderen het om te weten dat zowel onze snelle levering en nette verpakking als onze service top zijn geweest. Bij Happy-Spirit streven we ernaar dat onze klanten de beste edelstenen en spirituele producten ontvangen die positiviteit en vreugde in hun leven brengen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
De levering was snel. De steen was liefdevol verpakt.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij dat we voor een snelle levering en een liefdevolle verpakking konden zorgen. We streven ernaar om tevreden en positieve ervaringen voor onze klanten te creëren, en het is geweldig om te horen dat we daar deze keer in geslaagd zijn!

Mooie stenen

Het versturen van de bestelling mag wel wat sneller.

Ruime keuze

Veel keuze, mooie artikelen, super snelle levering
30 mrt 2024
Snelle verwerking, alles is fijn zoals ze het doen
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve feedback! Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om onze klanten altijd een snelle en prettige ervaring te bieden. We zijn blij dat we dat voor je konden doen!
Betrouwbaar, snelle levering en degelijk verpakt.
7 apr 2024
Snel verzonden, mooie betaalbare producten ❤️🎉✨
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je geniet van onze snelle levering en ons betaalbare assortiment. We zijn er trots op dat onze klanten altijd tevreden de deur uitgaan. Bedankt voor het langskomen!
Prima contact en blij met mijn ontvangen items
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij om te zien dat je hebt gekregen wat je wilde! Bij Happy Spirit draait alles om het bieden van goede vibraties en edelstenen waar je gemakkelijk van kunt houden. Cheers!
AV
Ardie v.
Ammerzoden
Snelle levering heel tevreden mooie site
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen je positieve beoordeling erg op prijs en waarderen je feedback. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar de best mogelijke ervaring met onze edelstenen en spirituele producten. We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was over onze snelle levering en het ontwerp van de website. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit familie!
Snelle levering en zeer vriendelijk!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We waarderen je steun en zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij Happy Spirit zijn we er trots op dat we onze klanten eersteklas producten en service bieden, zodat ze de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt!

Heel tevreden!

Ben heel tevreden en goede service.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! Wij hier bij Happy-Spirit.nl streven ernaar om de beste klantenservice en eersteklas edelstenen en spirituele producten te leveren. We waarderen je steun en zijn altijd blij om te horen als onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt!
7 apr 2024
Leuke spullen wierook en crystals
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je van onze wierook en kristallen houdt. Hier bij Happy Spirit geloven we in het vinden van vreugde in het dagelijks leven door middel van natuurlijke spirits. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze happy spirit familie!
7 apr 2024
mooie kwaliteit ben er blij mee
Antwoord van happy-spirit.nl
"Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren en we zijn blij dat ze je blij maken. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy Spirit familie!"
Betaalbaar, en super kwaliteit
In het geheel goed dus alles!
14 apr 2024
Snelle levering Goed verpakt
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het heel fijn om te horen dat het pakket goed verpakt was en snel werd bezorgd. Bij Happy Spirit streven we ernaar je alleen de beste edelstenen en spirituele berichten te bieden, en we zijn blij dat je tevreden was met onze service. Cheers!
JM
Joke M.
Amsterdam
snel en mooi sterk verpakt
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze verpakking en de snelheid van levering. Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben.
Blij met mijn edelstenen
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze edelstenen! We streven ernaar om alleen artikelen van de hoogste kwaliteit te leveren, dus het is geweldig om te horen dat je er blij mee bent. We hopen dat je ervan zult blijven genieten en de blije geest zult verspreiden!
Alles top!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We streven ernaar om de beste edelstenen en spirituele producten aan onze klanten te leveren en we zijn zo blij dat jij tevreden bent. Veel plezier met winkelen!
Goede bestelling!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar al onze klanten vreugde en geluk te brengen. We hopen dat je vreugde je bijblijft!