happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.504 beoordelingen in totaal

26 mrt 2024
Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

30 nov 2023
Hartelijk dank voor uw lovende recensie! We zijn erg blij dat je genoten hebt van onze producten, levering en service. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar elke klant vreugde en positiviteit te brengen door middel van onze unieke selectie edelstenen en spirituele producten. We hopen dat je snel weer terugkomt!
29 nov 2023
30 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Bij Happy-Spirit zijn we er trots op dat we onze klanten de beste selectie edelstenen en spirituele producten kunnen bieden. We streven ernaar om een sfeer van positiviteit en vreugde te creëren, en we hopen dat je dat voelde toen je bij ons winkelde! We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je snel weer te zien.
28 nov 2023
30 nov 2023
Hallo! Bedankt dat je een beoordeling hebt achtergelaten - dat stellen we erg op prijs! We zijn zo blij om te horen dat je erg tevreden was met de producten en diensten bij happy-spirit.nl. We streven ernaar om een uitzonderlijke klantervaring te leveren, dus het betekent veel voor ons om te horen dat je ervan genoten hebt. Bedankt voor je steun!
28 nov 2023
30 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en we waarderen je vriendelijke woorden! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze producten en onze service, we streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten een geweldige ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback!
27 nov 2023
30 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke beoordeling! We waarderen je feedback echt en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om de go-to bestemming te zijn voor alles wat te maken heeft met edelstenen en spirituele producten.
26 nov 2023
30 nov 2023
Hartelijk dank voor de vriendelijke recensie! We zijn blij dat je onze producten en service van topkwaliteit vond. We streven ernaar om een prettige winkelervaring te creëren door kwaliteitsproducten en uitzonderlijke klantenservice te bieden. We hopen dat je bij ons zult blijven winkelen voor al je spirituele behoeften!
23 nov 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het geweldig om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Happy-Spirit.nl. Ons doel is om onze klanten producten van topkwaliteit en een uitstekende service te bieden, zodat ze zich geïnspireerd en opgebeurd voelen. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn zo blij dat we je konden helpen te vinden wat je zocht!
23 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat stellen we erg op prijs! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. We streven naar een geweldige klantervaring en hopen dat onze producten elke klant vreugde en geluk brengen!
22 nov 2023
23 nov 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat de levering je bevalt en waarderen je feedback. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om vreugde en verbinding te brengen door middel van zorgvuldig samengestelde edelstenen en spirituele producten. We waarderen je eerlijke feedback en danken je dat je ons helpt om onze klantervaring voortdurend te verbeteren.
19 nov 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke recensie! We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en we zijn blij dat onze levering, producten en service aan je verwachtingen voldeden. Hier bij happy-spirit.nl streven we er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden telkens als ze een bestelling bij ons plaatsen. Nogmaals bedankt!
18 nov 2023
19 nov 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat je onze producten en levering goed vond. Bij Happy-Spirit.nl streven we er elke dag naar om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste spirituele producten en edelstenen krijgen - wat er ook gebeurt! We hopen dat je van onze producten zult blijven genieten en nogmaals bedankt voor je geweldige feedback.
17 nov 2023
19 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en ons te laten weten hoe we ons kunnen verbeteren. We zijn dankbaar voor je feedback en waarderen de beoordeling van 4 sterren. Bij Happy-Spirit zijn we toegewijd aan het leveren van producten van topkwaliteit aan onze klanten, samen met geweldige levertijden en uitstekende service. We streven er altijd naar om onze klanten zo tevreden mogelijk te maken, dus we blijven werken aan het verbeteren van alle aspecten van ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
15 nov 2023
16 nov 2023
Bedankt voor je lovende recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij Happy-Spirit streven we ernaar dat al onze klanten een geweldige tijd hebben met het ontdekken en genieten van onze producten. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
14 nov 2023
16 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Bij happy-spirit.nl is het ons doel om een omgeving van plezier en vreugde te creëren waarin de verbinding met anderen en de natuurlijke wereld centraal staat. We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en je ervaring te delen.
11 nov 2023
16 nov 2023
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij happy-spirit.nl zijn we gepassioneerd over het maken van unieke en bijzondere edelstenen en spirituele producten die al onze klanten blij maken. We hopen snel nog meer bijzondere herinneringen met je te kunnen maken!
9 nov 2023
16 nov 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling voor ons achter te laten! We waarderen zowel de positieve als de opbouwende feedback. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar dat onze klanten genieten van onze producten en tegelijkertijd een onvergetelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
16 nov 2023
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze producten, levering en service. We streven ernaar onze klanten vreugde en geluk te brengen en we zijn zo blij dat we dat voor jou hebben kunnen doen. Nogmaals bedankt voor je lieve woorden!
7 nov 2023
8 nov 2023
Bedankt voor de 5-sterren recensie! We streven ernaar om de beste kwaliteit producten en diensten te leveren, dus we waarderen het zeer dat je de tijd neemt om ons te laten weten dat we goed werk leveren. We hopen dat je blijft genieten van onze edelstenen en spirituele producten!
7 nov 2023
8 nov 2023
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je geweldige ervaring met ons te delen. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de beste edelstenen, en we zijn blij dat we je aankoop aangenaam hebben kunnen maken!
6 nov 2023
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat onze producten, levering en service aan je verwachtingen voldeden. Bij Happy Spirit geloven we in het leveren van producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice om een positieve ervaring voor al onze klanten te garanderen. We zijn zo blij dat je ervan genoten hebt!