happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

31 mei 2023
28 mei 2023
25 mei 2023
26 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij zijn blij te horen dat u tevreden was met de levering van onze producten, en het spijt ons dat onze producten en service niet aan uw verwachtingen voldeden. In ons bedrijf streven wij ernaar om altijd producten en service van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen klanttevredenheid en nemen feedback serieus, omdat wij er altijd naar streven ons aanbod te verbeteren. Bedankt voor uw inzicht.
22 mei 2023
26 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden was over de levering, de producten en de service die wij hebben geleverd. Wij streven ernaar onze klanten te voorzien van producten van topkwaliteit en een uitstekende klantenservice. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en helpt ons ervoor te zorgen dat wij onze klanten de best mogelijke ervaring blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
19 mei 2023
26 mei 2023
Dank u voor uw positieve beoordeling van onze kwaliteit en service. Wij zijn blij dat u tevreden bent met uw ervaring en danken u dat u de tijd heeft genomen om ons dit te laten weten. Bij ons bedrijf streven wij ernaar producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, evenals een prettige klantervaring. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
17 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten en diensten te beoordelen! Wij zijn erg blij dat u een positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven wij naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het is geweldig om zulke positieve feedback te krijgen van klanten zoals u. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw keuze voor ons bedrijf.
16 mei 2023
17 mei 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven en zulke vriendelijke woorden achter te laten! Het verheugt ons zeer dat u tevreden was met uw algehele ervaring, inclusief levering, producten en service. Wij streven ernaar om elke keer een uitstekende klantervaring te bieden en het verheugt ons dat wij dit voor u konden bereiken. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen, wij waarderen uw zaken echt.
16 mei 2023
17 mei 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat u onze algehele service, levering en producten prettig vond. Wij streven ernaar onze klanten te voorzien van de best mogelijke kwaliteitsservice en producten, en waarderen uw feedback. Wij hopen dat u een gewaardeerde klant zult blijven.
15 mei 2023
17 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u een positieve ervaring had met onze producten, levering en service. Wij waarderen uw beoordeling en nemen uw feedback serieus. In ons bedrijf streven we ernaar om alleen de beste klantenservice en producten van hoge kwaliteit te leveren, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze feedback te geven.
11 mei 2023
12 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat onze levering, het product en de service aan uw verwachtingen voldeden. Wij streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en uw feedback helpt ons op deze weg verder te gaan. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen!
8 mei 2023
12 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u onze producten, levering en diensten op prijs hebt gesteld. Het is bemoedigend te weten dat onze inspanningen zijn gewaardeerd en wij streven ernaar onze klanten het hoogste niveau van tevredenheid te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen een uitstekende klantenservice blijven bieden om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons altijd positief is. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
5 mei 2023
12 mei 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over onze producten en diensten achter te laten. Wij zijn blij te horen dat u onze levering en dienstverlening naar tevredenheid vond. Wij waarderen feedback van klanten en nemen deze serieus. Wij streven ernaar de beste kwaliteitsproducten aan te bieden en staan achter de belofte van een uitstekende service. Uw feedback helpt ons om ons aanbod te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en vriendelijke woorden.
5 mei 2023
12 mei 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Het verheugt ons dat u van onze producten, leveringsservice en klantenservice heeft genoten. Wij streven naar de beste ervaring voor onze klanten en waarderen uw feedback. Wij waarderen uw zaken en zijn dankbaar voor uw steun.
30 apr 2023
3 mei 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en ons zulke goede feedback te geven. Wij zijn zo blij dat u tevreden was met de levering, de producten en de service. Nogmaals bedankt voor uw klandizie en steun.
29 apr 2023
3 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn zo blij dat u een geweldige ervaring met ons had en dat u onze producten, levering en service uitstekend vond. In ons bedrijf streven wij ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden en het is geweldig om te horen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en wij kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
29 apr 2023
3 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Wij zijn blij te horen dat u onze producten en service bevredigend vond. Wij zijn er trots op onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen uw steun. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde feedback!
17 aug 2023
De online winkel is prima. De (fysieke) winkel doet geen eer aan wat ze online uit willen stralen. Personeel is ongeïnteresseerd. Komt niet helpen, ondanks dat je meerdere malen hardop zegt dat je iets zoekt. Komen alleen helpen als je wilt afrekenen. Zonde, want volgens mij wil de eigenaar een hele andere sfeer. Ook de informatie aan de telefoon is niet volledig en blijkt geen klantenservice uit. Verder wel mooie stenen. Maar informatie moet je zelf opzoeken.
23 aug 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij dat je onze online winkel leuk vindt. Hier bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar om ook in onze fysieke winkel een uitnodigende en positieve sfeer te creëren. We begrijpen dat je misschien een gebrek aan hulp van onze medewerkers hebt ervaren en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Ons doel is altijd om de best mogelijke service te bieden aan al onze klanten en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om dit nog beter te bereiken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
14 aug 2023
Ik heb al twee keer een foute levering gehad. De eerste keer heb ik het fout geleverde item teruggestuurd, maar het nieuwe nooit gehad. Ik heb (was maar een kleinigheidje) toen de moeite niet meer genomen om er achter aan te bellen. Echter de tweede keer zat er een item niet in. Aangezien dit pas afgelopen vrijdag was ga ik ervan uit dat dit goed gaat komen. De prijzen zijn scherp, maar door dit soort akkefietjes is het. Iet prettig winkelen.
23 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback! Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om je winkelervaring zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. We verontschuldigen ons voor de ongemakken die je hebt ervaren met je recente bestellingen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om het ons te laten weten en we zullen hard blijven werken aan een geweldige winkelervaring voor onze klanten.
17 nov 2023
De artikelen leveren die besteld zijn..niet de juiste producten sturen.Doen alsof je het corrigeert...niet dus! En dus ook het teveel betaalde houden
19 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We waarderen alle feedback van klanten en streven ernaar dat onze klanten de producten ontvangen die ze bestellen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om ervoor te zorgen dat klanten krijgen wat ze hebben besteld en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt. We willen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankoop, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt (klantenservice@happy-spirit.nl). Bedankt voor het winkelen bij ons!