happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

864 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.501 beoordelingen in totaal

26 mrt 2024
Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

3 nov 2023
8 nov 2023
Hartelijk dank voor je geweldige recensie! We stellen het echt op prijs en zijn zo blij om te horen dat onze levering, producten en service allemaal aan je verwachtingen voldeden. We zijn er trots op dat we onze klanten een prettige ervaring kunnen bezorgen en we zijn blij dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad!
1 nov 2023
Heel erg bedankt voor je vriendelijke beoordeling. We waarderen het echt dat je de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen. We zijn blij dat je van onze spirituele producten houdt en dat onze levering en service aan jouw normen voldoen. Houd een oogje in het zeil voor meer spannende producten binnenkort!
1 nov 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je je bestelling snel in huis had. Wij van happy-spirit.nl streven ernaar om de go-to bron te zijn voor hoogwaardige edelstenen en spirituele producten die helpen om het leven een beetje vrolijker te maken. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
1 nov 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad met happy-spirit.nl. We zijn er trots op dat we de beste kwaliteit edelstenen en spirituele producten aanbieden, dus het is geweldig om te horen dat je tevreden was over hen en onze service. Nogmaals bedankt!
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen van je ervaring hebt genoten. Bij Happy-Spirit.nl geloven we in het bieden van een unieke, kwalitatieve selectie van edelstenen die zeker vreugde en geluk in je leven zullen brengen. We hopen je ook in de toekomst een geweldige winkelervaring te kunnen bieden!
30 okt 2023
1 nov 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om onze klanten alleen producten en diensten van de hoogste kwaliteit te bieden. We hopen dat je in de toekomst ook van ons aanbod zult genieten!
27 okt 2023
1 nov 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We stellen het echt op prijs! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze producten. We streven ernaar dat elke klant de best mogelijke ervaring heeft met happy-spirit.nl en we hechten veel waarde aan je mening. Als er iets is wat we beter kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service en onze producten te verbeteren. Nog een fijne dag!
26 okt 2023
1 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je een overwegend positieve ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om een inclusief en duurzaam bedrijf te zijn, en we waarderen je steun enorm!
25 okt 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We waarderen je feedback en we zullen hard blijven werken om de best mogelijke service te leveren. Het team van Happy-Spirit.nl doet er alles aan om onze klanten te voorzien van producten en service van de hoogste kwaliteit!
21 okt 2023
25 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service. We stellen je positieve feedback erg op prijs en het is fijn om te weten dat we aan je verwachtingen voldoen. Nogmaals bedankt dat je een tevreden Spirit-klant bent!
20 okt 2023
25 okt 2023
Hartelijk dank voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je van onze producten en diensten houdt. We werken elke dag hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Bedankt voor je steun!
18 okt 2023
25 okt 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je genoten hebt van onze producten, levering en service. We zijn trots op onze missie om een beetje vreugde, geluk en spirit in het leven van mensen te brengen. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
25 okt 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je tevreden was over de levering en de service. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat de producten die we aanbieden van de hoogste kwaliteit zijn, en we waarderen alle feedback die ons helpt om het beter te doen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen - houd in de gaten dat er binnenkort nog meer leuke dingen komen!
16 okt 2023
17 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een superieure klantenservice te bieden. We waarderen je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
17 okt 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je zo positief bent over onze levering, producten en service - daar streven we naar! We hopen dat je altijd aan happy-spirit.nl zult denken als je een opkikkertje nodig hebt in de vorm van onze edelstenen en spirituele producten. Nogmaals bedankt voor je review!
10 okt 2023
11 okt 2023
Bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze levering en service. Ons team streeft ernaar om onze klanten de beste producten te bieden, dus we zijn blij met je feedback en zullen er hard aan werken om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van onze producten aan je verwachtingen voldoet. We waarderen je steun!
8 okt 2023
11 okt 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een uitstekende ervaring hebt gehad met de levering, producten en service. We streven ernaar om onze klanten elke keer weer een positieve en gedenkwaardige ervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt voor je geweldige recensie en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
30 sep 2023
4 okt 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We waarderen je eerlijke feedback en zijn zo blij om te horen dat je tevreden was met onze producten, levering en service. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om onze klanten te voorzien van spirituele edelstenen en spirituele producten die hen vreugde en geluk brengen. We hopen dat onze producten helpen de toon te zetten voor positieve energie in je leven. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen!