happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

864 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.501 beoordelingen in totaal

26 mrt 2024
Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

29 sep 2023
Antwoord van happy-spirit.nl
4 okt 2023
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar om onze klanten te voorzien van kwalitatieve edelstenen en spirituele producten die ze kunnen vertrouwen en waar ze van kunnen genieten. We zijn blij dat je onze missie waardeert en hopen dat je ons blijft kiezen voor al je edelstenen en spirituele behoeften.
26 sep 2023
Antwoord van happy-spirit.nl
4 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. Het is onze missie om onze klanten de beste producten en ervaring te bieden. We kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
23 sep 2023
23 sep 2023