happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.744 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij dat je hebt genoten van onze producten, levering en service. Ons doel is om een hoogwaardige en plezierige ervaring te bieden - we zijn blij dat we dat voor jou hebben kunnen doen. We waarderen jullie steun en lieve woorden!
Antwoord van happy-spirit.nl
Hartelijk dank voor de 5/5 beoordeling! We stellen je positieve feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden en we zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad! Het is onze missie om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. We waarderen je steun en hopen je snel weer te zien!
18 feb 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij om te horen dat je onze producten mooi vindt, de prijs-kwaliteitverhouding waardeert en dat de levering snel was. Dat is waar we naar streven en het is altijd geweldig om feedback zoals die van jou te horen. Dank je wel!
17 feb 2024
17 feb 2024
10 feb 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Wauw, bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen je steun. Hier bij Happy-Spirit.nl is het ons doel om edelstenen en spirituele producten te leveren die je leven helderder en betekenisvoller maken! We zijn zo blij dat jullie onze producten en service geweldig vinden.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je de producten, levering en service geweldig vond. We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te verzorgen. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze happy spirit community!
3 feb 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor het geven van een 5/5 beoordeling in alle categorieën! We zijn blij om te horen dat onze levering, producten en service je verwachtingen overtreffen. Bij Happy-spirit.nl streven we ernaar onze klanten de beste edelstenen en spirituele producten te bieden om hun leven helderder te maken. We stellen jullie feedback en voortdurende steun zeer op prijs!
GS
Geert S.
Antwerpen
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen het erg op prijs dat je je ervaring deelt. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om kwaliteitsproducten voor edelstenen en spirituele producten te leveren met een uitstekende service, dus we zijn blij dat je hebt genoten van de producten en de service! We willen ons leveringsproces graag verbeteren als er een manier is waarop we het beter kunnen maken, dus aarzel niet om ons te laten weten hoe we dat kunnen doen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven - jouw mening is belangrijk voor ons!
28 jan 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! Bij Happy-Spirit vinden we het belangrijk om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, en we zijn blij om te horen dat we die belofte hebben kunnen waarmaken. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we hopen producten en diensten te kunnen blijven leveren die vreugde en goede vibraties in je leven brengen! Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit familie!
28 jan 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten! We stellen je 5-sterrenbeoordeling erg op prijs en we zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. We streven naar een eersteklas ervaring voor al onze klanten, dus het is geweldig om te horen dat we dat hebben bereikt. Nogmaals bedankt en een fijne dag!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We stellen het erg op prijs. We streven ernaar om onze klanten de beste edelsteen- en spirituele producten te bieden en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gelukkige familie!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je hebt genoten van alle aspecten van je ervaring met ons. We streven ernaar om de beste producten en diensten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat we dat hebben waargemaakt. Houd de blije vibes gaande!
21 jan 2024
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Het is altijd ons doel om fantastische service, producten van topkwaliteit en een snelle levering te bieden. We waarderen je belangrijke feedback en zijn zo blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Nogmaals bedankt!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve recensie! Hier bij happy-spirit.nl geloven we dat het leven bedoeld is om van te genieten en het te vieren. We streven ernaar om al onze klanten producten van de hoogste kwaliteit te bieden die je leven een beetje extra glans geven. We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat je van onze producten geniet!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Happy Spirit geloven we in het leveren van edelstenen van de hoogste kwaliteit, dus we vinden het geweldig om te zien dat je ervan genoten hebt. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze reis!
13 jan 2024