happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.435 beoordelingen in totaal

17 jul 2023
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

17 aug 2023
De online winkel is prima. De (fysieke) winkel doet geen eer aan wat ze online uit willen stralen. Personeel is ongeïnteresseerd. Komt niet helpen, ondanks dat je meerdere malen hardop zegt dat je iets zoekt. Komen alleen helpen als je wilt afrekenen. Zonde, want volgens mij wil de eigenaar een hele andere sfeer. Ook de informatie aan de telefoon is niet volledig en blijkt geen klantenservice uit. Verder wel mooie stenen. Maar informatie moet je zelf opzoeken.
23 aug 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij dat je onze online winkel leuk vindt. Hier bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar om ook in onze fysieke winkel een uitnodigende en positieve sfeer te creëren. We begrijpen dat je misschien een gebrek aan hulp van onze medewerkers hebt ervaren en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Ons doel is altijd om de best mogelijke service te bieden aan al onze klanten en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om dit nog beter te bereiken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
14 aug 2023
Ik heb al twee keer een foute levering gehad. De eerste keer heb ik het fout geleverde item teruggestuurd, maar het nieuwe nooit gehad. Ik heb (was maar een kleinigheidje) toen de moeite niet meer genomen om er achter aan te bellen. Echter de tweede keer zat er een item niet in. Aangezien dit pas afgelopen vrijdag was ga ik ervan uit dat dit goed gaat komen. De prijzen zijn scherp, maar door dit soort akkefietjes is het. Iet prettig winkelen.
23 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback! Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om je winkelervaring zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. We verontschuldigen ons voor de ongemakken die je hebt ervaren met je recente bestellingen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om het ons te laten weten en we zullen hard blijven werken aan een geweldige winkelervaring voor onze klanten.
17 nov 2023
De artikelen leveren die besteld zijn..niet de juiste producten sturen.Doen alsof je het corrigeert...niet dus! En dus ook het teveel betaalde houden
19 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We waarderen alle feedback van klanten en streven ernaar dat onze klanten de producten ontvangen die ze bestellen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om ervoor te zorgen dat klanten krijgen wat ze hebben besteld en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt. We willen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankoop, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt (klantenservice@happy-spirit.nl). Bedankt voor het winkelen bij ons!
24 nov 2023

De bestelling ging snel en gemakkelijk de levering wat minder!

De bestelling ging snel en gemakkelijk, en het werd snel verzonden. Helaas is de ervaring met de bezorger Trunkrs wat minder en kan ik niet als positief ervaren! Hierover heb ik gemaild, maar tot op heden geen respons. En als er aangegeven word dat je een presentje bij je bestelling krijgt, zou het leuk geweest zijn als dat in het pakket erbij had gezeten 😅
30 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen! We zijn blij dat je het gemakkelijk vond om je bestelling te plaatsen en dat deze snel werd verzonden. We begrijpen je teleurstelling over de bezorging en bieden je hiervoor onze excuses aan. Bij happy-spirit.nl streven we naar een uitstekende klantenservice en een heerlijke winkelervaring, dus we nemen alle beoordelingen serieus. Wees gerust, we onderzoeken dit om ervoor te zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeurt. We hopen dat je nog een fijne dag zult hebben!
10 feb 2024
Ik vond een steen peridoot heel erg klein kwam niet overeen met de werkelijkheid. Daardoor ook veel te duur voor het formaat. Ook is er geen koord geleverd wel gemeld maar vroegen om een bon zonder actie. Ik ga hier niet snel weer wat bestellen. Ook wel eens eerder een vraag gesteld over een eerdere levering nooit antwoord op gehad.
14 feb 2024
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons je ervaring te laten weten. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die vrede en vreugde in je huis zullen brengen. Helaas lijkt het erop dat we deze keer niet aan onze gebruikelijke normen hebben voldaan - en daarvoor bieden we onze excuses aan. We geven je graag nog een kans om je in de toekomst een betere ervaring te bieden!
8 sep 2023
Prima winkel, alleen de gekozen manier van bezorgen is aan vervanging toe. Pakketje wordt veel te vroeg als bezorgd aangemeld en uiteindelijk is het gewoon voor de deur neergegooid, zonder enig bericht. Voor een zaak die met zulke kostbare producten werkt, is dat niet de juiste manier .
27 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn erg trots op de spirituele producten en edelstenen die we aanbieden. We streven altijd naar een snelle verzending en een uitstekende klantenservice. Het spijt ons dat de levering niet aan je verwachtingen voldeed en we zullen je feedback zeker doorgeven aan ons bezorgteam. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
16 dec 2023
Niets meer. Een pakje wat op de post gaat komt aan in een postagentschap wat in onze brievenbus past. Er waren 3 hartjes stuk Ze zaten alle 1o in een klein plastic zakje bij elkaar. Ik ben helemaal klaar met deze firma en wil er niets meer van . Zoiets moet toch goed verpakt worden .
26 sep 2023
Flinke bestelling pendels gedaan en 1tje was de helft van de beloofde grootte en ook niet in verhouding met de rest. Superjammer aangezien het cadeautjes zijn. Ik kon ook niet mailen want ik heb alleen maar no reply emails gehad. De rest was wel mooi en in orde!
27 sep 2023
Bedankt voor je review! Het spijt ons van de pendel en we willen je verzekeren dat we er bij happy-spirit.nl trots op zijn dat al onze producten van de hoogste kwaliteit zijn. We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en we verontschuldigen ons als dat deze keer niet gelukt is. Heel fijn dat de rest zo goed is bevallen! U kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice: klantenservice@happy-spirit.nl
11 sep 2023
Ik had de jaspis donut besteld.. deze is totaal niet hoe hij er op het plaatje uit ziet. Hij is roestbruin ipv rood. Met de foto’s kan je het verschil zien. Buiten de ontevredenheid qua kleur is de steen prachtig en hebben jullie een snelle service!
27 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen. We waarderen je vriendelijke woorden en we verontschuldigen ons voor je ervaring met de jaspis donut. We geloven echt in het maken van betekenisvolle producten met levendige kleuren en spirituele energie die onze klanten gelukkig maken. Elke steen is uniek en kan iets afwijken van de foto. Nogmaals bedankt voor je feedback en nog een fijne dag!
7 okt 2023
Ik bestel er altijd met enige aarzeling na wat tegenvallende leveringen. De stenen zijn bijna altijd kleiner dan vermeld. Ook is de levering door Trunkr beneden pijl. Ze leveren je pakket op een ander adres, zonder vermelding van waar het is.
11 okt 2023
Bedankt voor je recensie. We zijn er trots op dat we onze klanten edelstenen van hoge kwaliteit kunnen leveren. We streven naar een speciale winkelervaring voor onze klanten, vanaf het moment dat ze bestellen tot het moment dat hun pakket aankomt. We waarderen je feedback en nemen het zeer serieus.
5 sep 2023
Mijn bestelling had ik met een dag , super snel. Maar ik wil m’n bestelling ruilen , daar heb ik telefonisch contact over gehad, ze zouden mij een retourformulier op stieren maar nog niets binnen gekregen, daar zijn ze dus niet zo snel mee.
27 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We begrijpen het belang van het ruilen van goederen en verontschuldigen ons dat het proces niet zo snel is gegaan als we zouden willen. We streven ernaar dat klanten een positieve ervaring met ons hebben en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je omruiling geregeld en weer op de rails krijgt.
29 sep 2023
Ik heb een bericht gekregen dat mijn pakketje afgelevert was- ik was thuis en niemand was aan de deur en het word niet afgelevert bij de buren en nu wacht ik nog steeds om te horen wanneer mijn pakket nu komt
4 okt 2023
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je pakket niet is bezorgd. Bij happy-spirit.nl streven we naar de best mogelijke service en zorgen we voor de tevredenheid van onze klanten en we verontschuldigen ons als we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!
8 jan 2024
Bezorgtijden, het is namelijk nog steeds niet geleverd. Dit was een cadeau maar komt dus te laat binnen. De producten zullen ongetwijfeld mooi zijn, want m’n familie besteld er ook wel is!
16 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en we begrijpen de teleurstelling. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar producten van hoge kwaliteit en snelle levertijden die een glimlach op het gezicht van onze klanten toveren. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring en we hopen dat onze producten jou en je gezin nog steeds vreugde zullen brengen!
3 aug 2023
Er zat Geen beschrijving van de stenen bij in de verpakking .En gele steen in het zakje van groene jade... Ik ben beginend aan het verzammelen dus was deze bestelling wat minder leuk..
23 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je net begint met het verzamelen van edelstenen en spirituele producten. We begrijpen dat als je online bestelt, het moeilijk kan zijn om te zien wat je krijgt. We geven zoveel mogelijk informatie over de steen of het product op onze website, dus we nodigen je uit om de website eens goed te bekijken.
16 nov 2023
Ik had het fijn gevonden dat er per steen een briefje bij zat met de werking. Het idee was om ze cadeau te geven maar dat vind ik minder leuk zonder beschrijving!
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback - we stellen het erg op prijs. Bij happy-spirit.nl vinden we dat iedereen de magische wereld van kristallen en edelstenen op zijn eigen manier moet kunnen ontdekken. Daarom leveren we geen instructiekaarten bij onze producten - zodat iedereen zelf de kracht en schoonheid van deze stenen kan ontdekken. Op onze website staat de uitgebreide uitleg/werking van elke steen. We zijn blij dat je toch een bestemming voor het cadeau hebt kunnen vinden!
3 jan 2024
Teleurstellend. Late levering, kralen met deukjes / barstjes, verschillende lengtes en kleur komt niet in de buurt van de foto’s: het is een soort rode aardetint
16 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn teleurgesteld dat je deze keer niet helemaal tevreden was met je bestelling. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die de productafbeeldingen op onze website zo dicht mogelijk benaderen. We verontschuldigen ons voor de problemen die we deze keer hebben ondervonden en werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat klanten een naadloze ervaring hebben. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap!
8 feb 2024

Different from the picture

I expected to have the product as the picture in the website but it was folded and also the color was not beautiful as the picture of website
14 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je je voelt. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We begrijpen dat dingen soms anders lopen dan verwacht en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat je blijft genieten van onze producten en als we nog iets kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
14 feb 2024
Ik heb producten ontvangen die heel veel mooier waren afgebeeld op de website. Het viel zwaar tegen. Ik zal hier niet opnieuw bestellen.
21 feb 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat deze bestelling niet aan je verwachtingen voldeed - we streven ernaar dat onze klanten elke keer weer een geweldige ervaring met ons hebben. Bij happy-spirit.nl zijn we er trots op producten van topkwaliteit aan te bieden die mensen het gevoel geven dat ze verbonden zijn met hun geest en die vreugde in hun leven brengen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we je kunnen laten zien hoeveel geluk onze producten kunnen brengen! Vrolijk team
25 dec 2023
Het beeldje op de website zag er veel mooier uit dan wat ons is opgestuurd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
27 dec 2023
Hallo, het spijt ons te horen dat het beeldje dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldeed. We zijn er trots op dat we de meest unieke items voor onze collectie vinden en streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn. Als je dit verder wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
29 jan 2024
Jammer dat ik niet de grootte van de kralen krijg die ik bestel, ze zijn absoluut geen 8mm maar 6 of 7
31 jan 2024
Bedankt voor je mening over ons product. Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van de exacte maat die je hebt besteld, en we willen je bedanken dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Je kunt altijd een bericht sturen naar onze klantenservice!