happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl
Beoordelingen:

865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.504 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Meest relevante negatieve beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de jaspis donut besteld.. deze is totaal niet hoe hij er op het plaatje uit ziet. Hij is roestbruin ipv rood. Met de foto’s kan je het verschil zien. Buiten de ontevredenheid qua kleur is de steen prachtig en hebben jullie een snelle service!
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
27 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen. We waarderen je vriendelijke woorden en we verontschuldigen ons voor je ervaring met de jaspis donut. We geloven echt in het maken van betekenisvolle producten met levendige kleuren en spirituele energie die onze klanten gelukkig maken. Elke steen is uniek en kan iets afwijken van de foto. Nogmaals bedankt voor je feedback en nog een fijne dag!
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel er altijd met enige aarzeling na wat tegenvallende leveringen. De stenen zijn bijna altijd kleiner dan vermeld. Ook is de levering door Trunkr beneden pijl. Ze leveren je pakket op een ander adres, zonder vermelding van waar het is.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
11 okt 2023
Bedankt voor je recensie. We zijn er trots op dat we onze klanten edelstenen van hoge kwaliteit kunnen leveren. We streven naar een speciale winkelervaring voor onze klanten, vanaf het moment dat ze bestellen tot het moment dat hun pakket aankomt. We waarderen je feedback en nemen het zeer serieus.
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling had ik met een dag , super snel. Maar ik wil m’n bestelling ruilen , daar heb ik telefonisch contact over gehad, ze zouden mij een retourformulier op stieren maar nog niets binnen gekregen, daar zijn ze dus niet zo snel mee.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
27 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We begrijpen het belang van het ruilen van goederen en verontschuldigen ons dat het proces niet zo snel is gegaan als we zouden willen. We streven ernaar dat klanten een positieve ervaring met ons hebben en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je omruiling geregeld en weer op de rails krijgt.
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bericht gekregen dat mijn pakketje afgelevert was- ik was thuis en niemand was aan de deur en het word niet afgelevert bij de buren en nu wacht ik nog steeds om te horen wanneer mijn pakket nu komt
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
4 okt 2023
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je pakket niet is bezorgd. Bij happy-spirit.nl streven we naar de best mogelijke service en zorgen we voor de tevredenheid van onze klanten en we verontschuldigen ons als we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgtijden, het is namelijk nog steeds niet geleverd. Dit was een cadeau maar komt dus te laat binnen. De producten zullen ongetwijfeld mooi zijn, want m’n familie besteld er ook wel is!
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en we begrijpen de teleurstelling. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar producten van hoge kwaliteit en snelle levertijden die een glimlach op het gezicht van onze klanten toveren. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring en we hopen dat onze producten jou en je gezin nog steeds vreugde zullen brengen!
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zat Geen beschrijving van de stenen bij in de verpakking .En gele steen in het zakje van groene jade... Ik ben beginend aan het verzammelen dus was deze bestelling wat minder leuk..
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
23 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je net begint met het verzamelen van edelstenen en spirituele producten. We begrijpen dat als je online bestelt, het moeilijk kan zijn om te zien wat je krijgt. We geven zoveel mogelijk informatie over de steen of het product op onze website, dus we nodigen je uit om de website eens goed te bekijken.
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had het fijn gevonden dat er per steen een briefje bij zat met de werking. Het idee was om ze cadeau te geven maar dat vind ik minder leuk zonder beschrijving!
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback - we stellen het erg op prijs. Bij happy-spirit.nl vinden we dat iedereen de magische wereld van kristallen en edelstenen op zijn eigen manier moet kunnen ontdekken. Daarom leveren we geen instructiekaarten bij onze producten - zodat iedereen zelf de kracht en schoonheid van deze stenen kan ontdekken. Op onze website staat de uitgebreide uitleg/werking van elke steen. We zijn blij dat je toch een bestemming voor het cadeau hebt kunnen vinden!
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Teleurstellend. Late levering, kralen met deukjes / barstjes, verschillende lengtes en kleur komt niet in de buurt van de foto’s: het is een soort rode aardetint
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn teleurgesteld dat je deze keer niet helemaal tevreden was met je bestelling. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die de productafbeeldingen op onze website zo dicht mogelijk benaderen. We verontschuldigen ons voor de problemen die we deze keer hebben ondervonden en werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat klanten een naadloze ervaring hebben. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap!
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
I paid to get it delivered at home but received a mail that I wasn't home while I was. also the delivery was more expensive than the product itself.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
8 mrt 2024
Hallo! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Het spijt ons te horen dat je levering niet ging zoals verwacht. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt - ongeacht hoeveel het product kost. Als je ooit problemen hebt met onze diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en het ons te laten weten. We zijn er altijd om te helpen en zijn trots op onze klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Different from the picture

I expected to have the product as the picture in the website but it was folded and also the color was not beautiful as the picture of website
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
14 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je je voelt. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We begrijpen dat dingen soms anders lopen dan verwacht en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat je blijft genieten van onze producten en als we nog iets kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb producten ontvangen die heel veel mooier waren afgebeeld op de website. Het viel zwaar tegen. Ik zal hier niet opnieuw bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
21 feb 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat deze bestelling niet aan je verwachtingen voldeed - we streven ernaar dat onze klanten elke keer weer een geweldige ervaring met ons hebben. Bij happy-spirit.nl zijn we er trots op producten van topkwaliteit aan te bieden die mensen het gevoel geven dat ze verbonden zijn met hun geest en die vreugde in hun leven brengen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we je kunnen laten zien hoeveel geluk onze producten kunnen brengen! Vrolijk team
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het beeldje op de website zag er veel mooier uit dan wat ons is opgestuurd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
27 dec 2023
Hallo, het spijt ons te horen dat het beeldje dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldeed. We zijn er trots op dat we de meest unieke items voor onze collectie vinden en streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn. Als je dit verder wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje is nog niet binnen. Zou zaterdag bezorgd worden. Dan maandag. Nu wachten of het vandaag komt.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
15 mrt 2024
Heel erg bedankt voor je recensie. We waarderen je feedback echt en we hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We begrijpen dat het belangrijk is om je pakket op tijd te ontvangen en we streven ernaar om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden. Fijn dat je een geweldige klant bent!
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat ik niet de grootte van de kralen krijg die ik bestel, ze zijn absoluut geen 8mm maar 6 of 7
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
31 jan 2024
Bedankt voor je mening over ons product. Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van de exacte maat die je hebt besteld, en we willen je bedanken dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Je kunt altijd een bericht sturen naar onze klantenservice!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een mail gestuurd in verband met de grote geode en er wordt zelfs nog niet op gereageerd. .
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ring die ik heb was blauw niet paars. Heb paars gekregen. En hij was stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
23 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je de ring niet hebt ontvangen in de kleur die je wilde en dat hij kapot is aangekomen. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om onze klanten alleen de beste kwaliteit edelstenen en spirituele producten aan te bieden met een uitzonderlijke klantenservice. Als we nog iets kunnen doen om deze ervaring goed te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
MD
MC D.
Leiderdorp
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was uiteindelijk 5 dagen onderweg. Dat vind ik spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons dat de levering langer duurde dan verwacht en we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar dat iedereen zijn bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. We hopen dat je ons nog een kans geeft!
PL
Petra L.
Doetinchem
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De Apatiet steen viel me tegen erg klein. Bezorging was prima.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! We waarderen je feedback en zijn blij dat de levering snel was. Ons doel is om onze klanten altijd een onvergetelijke winkelervaring te bezorgen. We streven ernaar dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en aan alle verwachtingen voldoen. We hopen dat je ons nog een kans geeft en binnenkort iets anders probeert!
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week dinsdag besteld en nog steeds niks binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
16 jan 2024
Bedankt voor je bestelling! Hoewel het wat langer duurt dan verwacht, stellen we je geduld erg op prijs. Bij happy-spirit.nl zijn we trots op het leveren van kwaliteits edelstenen en spirituele producten met een uitstekende klantenservice. We hopen dat je snel van je bestelling kunt genieten!
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

HELAAS !!!

Helaas niks ontvangen! Onder is gestart
Beoordeling melden
Antwoord van happy-spirit.nl
22 aug 2023
Hallo daar! Het spijt ons voor het ongemak. We streven ernaar om een prettige en betrouwbare service te bieden en streven er altijd naar om onze klanten op tijd te leveren. Mocht je niets ontvangen hebben contacteert ons dan even met je ordernummer op klantenservice@happy-spirit.nl. Laat het ons weten als je nog vragen of opmerkingen hebt, we horen graag van je. Bedankt voor je beoordeling.