Lazamani.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2022
Lazamani.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD

Snel in huis
13 apr 2024
7 apr 2024
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je vijf sterren review! Veel plezier met je bestelling.
30 mrt 2024
MH
Marian H.
Doetinchem
IN
I N.
Niederlande
17 mrt 2024
De schoenen waren te smal .
Antwoord van Lazamani.nl
Het spijt ons te horen dat de schoenen te smal waren. Bij Lazamani streven we ernaar dat iedereen de perfecte pasvorm vindt en zich helemaal gelukkig voelt met hun aankoop. We begrijpen hoe belangrijk comfort is, naast de stijl van de schoen. Mocht je interesse hebben in een ander model dat mogelijk beter bij je past, of wil je advies over de breedte van onze verschillende modellen, dan helpen we je graag verder. Ook staan we klaar om je te assisteren bij het retourproces, mocht je besluiten dat je de schoenen wilt terugsturen. Onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je ons de kans geeft om je alsnog te helpen bij het vinden van het perfecte paar schoenen. Jouw tevredenheid en comfort zijn onze prioriteit. 🌟✨

Fijne, mooie kwaliteitsschoenen

Bestelproces is gemakkelijk, snelle levering in perfect passende omdoos en retourproces is eenvoudig. De schoenen zijn heel mooi, van goede kwaliteit en passen perfect omdat de binnenzool eruit kan en de steunzolen erin kunnen.

Met Lazamani shoe s .. shop till you drop

Jullie laarzen en schoenen zijn zooooooooooo goed ... met sommige doe ik al 4 jaar ... ik ben verliefd op LAZAMANI .. En het voetbed is top
Mooi product, kwalitatief goed, vlotte levering, goede productomschrijvingen wanneer een maat iets afwijkt. Blij mee!
17 feb 2024

Super!

Heerlijke laarsjes en een probleem werd heel snel en netjes opgelost.
18 feb 2024
Super fijne boots. Zitten gelijk goed hoef je niet in te lopen 😇🙏💝💕
Antwoord van Lazamani.nl
Wat heerlijk om te horen dat je nieuwe boots meteen als gegoten zitten! Dat is Lazamani magie: stijl ontmoet comfort, zonder inloopperiode. Geniet van elk moment en elke stap. We zijn blij dat we een beetje liefde en comfort aan je voeten kunnen toevoegen.
Goede kwaliteit schoenen en snel geleverd! Goede service!!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen en onze snelle levering! Bij Lazamani doen we ons uiterste best om niet alleen prachtige schoenen van goede kwaliteit te leveren, maar ook om ervoor te zorgen dat onze service top is. Geniet van je nieuwe aanwinsten en weet dat we altijd klaarstaan voor je als je ons nodig hebt. 😊👟 #LazamaniService #KwaliteitEnSnelheid
Snelle levering en goede afwikkeling van retourzending.
Snelle levering, goede communicatie en TOP laarzen!