heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Hedera

Een heel behoorlijk aantal hedera besteld voor de schutting, deze zijn allemaal even mooi van kwaliteit en ook de kluit wortels ziet er goed uit, optijd geleverd.
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit en dat de planten op tijd werden geleverd. Wij wensen u veel groei plezier met uw Hedera's!
Goede service Op tijd geleverd Jammer dat er geen dag afgesproken kan worden
25 apr 2024
Planten waren heel mooi en groter dan besteld. Wat ik mooi vond voor die 🏆
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons enorm goed om te vernemen dat u zeer tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel groei plezier aan de planten en verwelkomen u graag nogmaals bij Heijnen Planten!

Portugeesche Laurier

Gewoon goed zoals beschreven. Bezorgen ook zeer goed geregeld.
levering op tijd en conform afspraak. prima kwaliteit planten
Antwoord van heijnen-planten.nl
Wat fantastisch om te horen dat de levering van uw planten precies op tijd en volgens afspraak verliep! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bovendien zijn we verheugd dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten die u heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
Mooie bomen, netjes afgeleverd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de bomen die u heeft ontvangen en dat ze netjes zijn afgeleverd. Wij wensen u heel veel groeiplezier!
De verpakking en de kwaliteit
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor uw positieve feedback .Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de verpakking en de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel groeiplezier.
18 apr 2024
Prima planten
19 apr 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
25 apr 2024

Planten zijn prachtig levering waardeloos.

Planten zijn prachtig. Helaas is het bezorgingssysteem minder fijn. Je kan een leveringsweek aangeven maar dat is alles. De dag moet je maar afwachten. Geen indicatie. Je mag nog terugbellen misschien dat ze dan kunnen zien of je product op de wagen staat. Maar ook daar moet je maar afwachten. Volledig waardeloos zeker bij een grote bestelling. Bestel niet weer daar ondanks dat het product prachtig is.
26 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten, maar het spijt ons ten zeerste dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We maken gebruik van externe vervoerders om onze bestellingen te bezorgen binnen de door u opgegeven leverweek, van dinsdag tot en met vrijdag. Op dit moment kunnen we helaas nog geen exacte leveringsdagen garanderen, maar we doen ons uiterste best om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we hopen dat u veel plezier beleeft aan de groei van uw planten.
MV
Mar V.
Heerhugowaard

Verschil ervaring planten en bomen

Plant bestellen gaat goed qua communicatie en levering. Bij het bestellen van een boom: onduidelijkheid over de levering " ergens tussen maandag-vrijdag, 9.00-18.00". Da's niet handig! De boomlevering kwam heel plotseling, gelukkig was ik thuis. De boom zelf viel wat tegen (tov de prijs en de foto's op de site)
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verwarring over de leveringstijd. We werken samen met externe vervoerders en kunnen hierdoor alleen leverweken aangeven, niet specifieke dagen. De bestelling wordt bezorgd tussen dinsdag en vrijdag in de door u aangegeven leverweek. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren is dit niet erg en zal de bezorger de planten op een geschikte plek rondom uw huis plaatsen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en wij zien u graag nog een keer terug.
Geen goede klantenservice, jullie beloven alles maar komen afspraken niet na
Antwoord van heijnen-planten.nl
Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent in onze klantenservice.Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
19 okt 2023

Alles okay verlopen van order tot levering.

13 jan 2024
Prima bezorging en aflevering van de Portugese Laurier struiken. Goede info over hoe je het beste de struiken kan planten en wanneer Wij zijn helemaal blij met onze struiken, en zeer tevreden klant!
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste Tuinliefhebber, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en adviezen, uw haag ziet er prachtig uit! Hartelijk dank voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met uw haag. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten

Haagbeuk met wortel 100 stuks

Heel tevreden goed verpakt en op een kleine pallet aangeleverd. Ook duidelijke beschrijving hoe de planten in de tuin te zetten en welke voedingstoffen daar bij horen en ook geleverd.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten en onze plantinstructies. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
26 aug 2023
Hoge kwaliteit boompjes, niet te vergelijken met een doorsnee tuincentrum. Van tevoren krijg je de verzorgingstips. Alles netjes geleverd volgens afspraak. Perfect!
28 aug 2023
Beste tuinliefhebben, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
SD
Simon d.
Arnhem
27 okt 2023

Nette aflevering en mooie planten

Nette aflevering, de beukenhaag was in goede staat en zorgvuldig verpakt op een pallet met folie geleverd. We hopen dat ze nu goed gaan wortelen.
16 nov 2023
Tijdstip van bezorging zou beter moeten kunnen worden doorgegeven. Liguster en Laurier besteld. Hoogtes van beidenb zijn verwisseld.
17 nov 2023
Beste tuinliefhebber, Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. U heeft bij ons niet gemeld dat de ontvangen planten de verkeerde hoogte hebben. U heeft recht op de terug betaling van het hoogte verschil. U kunt hiervoor contact nemen met onze klantenservice (info@heijnen-planten.nl), zij zullen dit met u regelen. Wij wensen u veel plezier van uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
27 okt 2023
Enige nadeel is dat je niet precies weet welke dag ze bezorgen, maar ze konden het voor de deur zetten. Goede bomen, mooie lengte.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw planten. U planten worden vers uitgegraven. Zodra zij bij ons aankomen gecontroleerd op kwaliteit en direct verpakt voor het verdere transport naar u, zodat de planten vers bij u aankomen. Door dit proces kunnen we helaas niet vooraf inschatten wanneer de planten geleverd worden, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
11 aug 2023

60x goed

Levering keurig volgens afspraak Hoge kwaliteit planten over alle 60 potten hedera, geen verstopte missertjes
17 aug 2023
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
Goede kwaliteit planten, keurig verpakt en snel geleverd. Moment van afleveren vooraf aangeven.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, bedankt voor uw waardevolle review. Wij vinden het fantastisch om te horen dat u tevreden ben met de planten en dat ze goed zijn aangekomen. Wij wensen u heel veel groeiplezier en verwelkomen u graag nogmaals in onze webshop!