heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

25 feb 2024
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

23 feb 2024
25 feb 2024

Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Hoge score een raadsel...

26 feb 2024
Bedankt dat u tijd genomen heeft om ons feedback te geven. Onze start van het seizoen is niet zo soepel verlopen als dat we gehoopt hadden. Het spijt ons dat u dit ook zo ervaren heeft. We hebben het verloop van uw bestelling onder de loep genomen en gekeken waar we zaken kunnen verbeteren. Hiermee proberen wij in de toekomst dit soort zaken te voorkomen, helaas heeft u daar op dit moment geen profijt van gehad. Nogmaals onze excuses en we hopen dat wij de gelegenheid krijgen om dit aan u te bewijzen.
19 okt 2023

Alles okay verlopen van order tot levering.

13 jan 2024
Prima bezorging en aflevering van de Portugese Laurier struiken. Goede info over hoe je het beste de struiken kan planten en wanneer Wij zijn helemaal blij met onze struiken, en zeer tevreden klant!
15 jan 2024
Beste Tuinliefhebber, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en adviezen, uw haag ziet er prachtig uit! Hartelijk dank voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met uw haag. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
14 dec 2023

Haagbeuk met wortel 100 stuks

Heel tevreden goed verpakt en op een kleine pallet aangeleverd. Ook duidelijke beschrijving hoe de planten in de tuin te zetten en welke voedingstoffen daar bij horen en ook geleverd.
15 dec 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten en onze plantinstructies. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
26 aug 2023
Hoge kwaliteit boompjes, niet te vergelijken met een doorsnee tuincentrum. Van tevoren krijg je de verzorgingstips. Alles netjes geleverd volgens afspraak. Perfect!
28 aug 2023
Beste tuinliefhebben, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
SD
Simon d.
Arnhem
27 okt 2023

Nette aflevering en mooie planten

Nette aflevering, de beukenhaag was in goede staat en zorgvuldig verpakt op een pallet met folie geleverd. We hopen dat ze nu goed gaan wortelen.
16 nov 2023
Tijdstip van bezorging zou beter moeten kunnen worden doorgegeven. Liguster en Laurier besteld. Hoogtes van beidenb zijn verwisseld.
17 nov 2023
Beste tuinliefhebber, Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. U heeft bij ons niet gemeld dat de ontvangen planten de verkeerde hoogte hebben. U heeft recht op de terug betaling van het hoogte verschil. U kunt hiervoor contact nemen met onze klantenservice (info@heijnen-planten.nl), zij zullen dit met u regelen. Wij wensen u veel plezier van uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
27 okt 2023
Enige nadeel is dat je niet precies weet welke dag ze bezorgen, maar ze konden het voor de deur zetten. Goede bomen, mooie lengte.
30 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw planten. U planten worden vers uitgegraven. Zodra zij bij ons aankomen gecontroleerd op kwaliteit en direct verpakt voor het verdere transport naar u, zodat de planten vers bij u aankomen. Door dit proces kunnen we helaas niet vooraf inschatten wanneer de planten geleverd worden, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
11 aug 2023

60x goed

Levering keurig volgens afspraak Hoge kwaliteit planten over alle 60 potten hedera, geen verstopte missertjes
17 aug 2023
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
20 jul 2023

taxus bacta zijn goed ingepakt, geen schade

taxus bacta zijn goed ingepakt, en gezond uit, mooie haag vers groen,kuit was ook vochtige ,geen uit droging
31 aug 2023

Heel goed!

Mooie, gezonde planten. Precies zoals omschreven en ook zo hoog als omschreven. Heel blij mee!
1 sep 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
9 nov 2023
Prima planten, inderdaad 30-40 cm hoog. En na 2 weken zien ze er nog steeds goed uit
10 nov 2023
14 jul 2023
Aflevering is prima, kwaliteit taxus prima, laurier was wat van mindere kwaliteit.
15 jul 2023
Beste tuinvriend, bedankt voor de goede review. Onze klantenservice zal contact met u op nemen om meer over de laurier te horen. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
9 nov 2023
De thuja’s waren op het juiste moment geleverd en ze waren in zeer goede staat.
12 jul 2023

Zeer tevreden

Alles netjes geregeld, mooie frisse planten, goed verpakt, we zijn er blij mee!
2 nov 2023
Mooie planten. Keurig verpakt voor transport. Geleverd volgens toezegging.
24 nov 2023

Haag Tuja Plicata Martin

Netjes geleverd en goede kwaliteit. Staan nu 2 weken en zien er goed uit.
25 nov 2023
Beste tuinliefhebber, De Thuja staan er prachtig bij. Let u er wel op dat het water niet direct wegloopt als u water geeft. Wij adviseren u een kleine dam aan te leggen waar het naar beneden loopt, zodat het water ook bij de wortels terecht komt en niet direct naar beneden stroomt. Wij danken u voor de beoordeling en de mooie foto's en wensen u veel plezier van uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
19 okt 2023
Het waren mooie coniferen, hoogte was bovendien iets groter dan besteld
2 nov 2023

Goede kwaliteit, netjes verpakt

Levering was goed geregeld, netjes verpakt en goede kwaliteit struiken.
6 nov 2023
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. De planten staan er prachtig bij. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen