heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

25 feb 2024
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

25 nov 2023
Alles correct afgewerkt.
29 jun 2023
Alles super duidelijk
30 jun 2023
Beste tuinvriend, Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw beukenhaagje! Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
12 okt 2023
Doet wat ze beloven
13 okt 2023
Goedendag, Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
RH
29 jun 2023
Prima! Bezorging!
10 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te horen dat alles met de levering gelukt is. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
16 nov 2023
JW
Jan W.
Hoogeveen (Drenthe)
29 nov 2023
Volgens beloftes 1tot 5 werkbare dagen bezorgen product heb 2x gebeld waar bestelling bleef na de 2x bellen uiteindelijk volgende dag bericht dat bestelling onderweg was. Beetje jammer plantjes zagen er redelijk goed uit wel wat klein van formaat.
28 okt 2023

Levering niet volgens de bestelling !!

De aangeleverde planten waren te compact verpakt, waardoor er heel veel takken/planten beschadigd waren. Ook bleek na het zetten van de haag dat de geleverde hoogte (80-100) vrijwel niet overeen kwam met de bestelde hoogte (100-125). Klachten over het voorgaande via de de door het bedrijf aangeleverde links worden niet beantwoord en ook op de mail daarover wordt niet gereageerd. Al met al heel teleurstellend.
30 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en hoogte va de planten. Ik kan helaas geen mail of reclamatie van u in ons systeem vinden. Dat verklaard dat u geen reactie heeft gehad. De mails worden bij ons in de regel binnen 1 a 2 werkdagen behandeld. Onze klantenservice zal met u contact nemen om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
28 okt 2023
Waardeloze logistieke bezorger, matige kwaliteit van de bestelling.
30 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u met de bezorging van uw planten een negatieve ervaring heeft gehad en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw planten. We besteden altijd veel zorg aan de kwaliteit van onze planten en een tevreden kalnt is voor ons zeer belangrijk. Onze klantenservice zal met u contact nemen en we hopen dat wij samen met uw dit probleem kunnen bespreken en naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
19 okt 2023
Planten komen met bruine bladeren. Nog even afwachten of ze goed gaan aanslaan. Levering wel keurig afgeleverd in groot krat en met nette juten wortel bescherming. Keurig de bestelde meststoffen bijgevoegd.
21 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals ik op de foto kan zien handelt het zich hier om roestwater. Dit zou na enige regenbuien er vanaf regenen. U heeft 1 maand aangroeigarantie op uw planten. Als u aan het einde van deze garantieperiode een verslechtering van u planten ziet optreden, meld u zich dan met foto's bij onze klantenservice. Zij kunnen deze dan beoordelen en uw indien nodig advies geven. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen