heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

snelle communicatie en kwaliteit bomen
2 nov 2023
Datum tijd afspreken voor levering.
9 nov 2023
Mooie planten en op tijd geleverd
27 jul 2023
Snelle service en goede kwaliteit
28 jul 2023
Beste tuinvriend, Fijn om te horen dat u met alles tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe thujahaag! Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
Mooie boompjes en goede service
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste Tuinvriend, bedankt voor uw positieve review! Wij zijn enorm blij om te vernemen dat u tevreden bent met de planten en onze service. Wij wensen u veel groeiplezier en zien u graag nogmaals terug!
24 nov 2023
Goeie planten, op tijd geleverd
25 nov 2023
Goede kwaliteit van de planten
27 jul 2023
prachtige volle Hedera planten
28 jul 2023
Beste tuinvriend, Bedankt voor het positieve commentaar. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
25 nov 2023
Alles correct afgewerkt.
12 okt 2023
Doet wat ze beloven
13 okt 2023
Goedendag, Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
16 nov 2023
Nette planten.