heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

9 nov 2023
De thuja’s waren op het juiste moment geleverd en ze waren in zeer goede staat.
2 nov 2023
Mooie planten. Keurig verpakt voor transport. Geleverd volgens toezegging.
24 nov 2023

Haag Tuja Plicata Martin

Netjes geleverd en goede kwaliteit. Staan nu 2 weken en zien er goed uit.
25 nov 2023
Beste tuinliefhebber, De Thuja staan er prachtig bij. Let u er wel op dat het water niet direct wegloopt als u water geeft. Wij adviseren u een kleine dam aan te leggen waar het naar beneden loopt, zodat het water ook bij de wortels terecht komt en niet direct naar beneden stroomt. Wij danken u voor de beoordeling en de mooie foto's en wensen u veel plezier van uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
19 okt 2023
Het waren mooie coniferen, hoogte was bovendien iets groter dan besteld

Goede kwaliteit, netjes verpakt

Levering was goed geregeld, netjes verpakt en goede kwaliteit struiken.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten. De planten staan er prachtig bij. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
5 okt 2023
netjes verzorgd en goed in gepakt ziet er goed uit en vers planten
veel en juiste aandacht en advies van ze gehad. Fijn bedrijf!
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u met alles tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
19 okt 2023
Snelle levering en de laurieren zien er goed uit. Zie foto
21 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw positieve beoordeling en de planten zien er prachtig uit. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
JB
Jeroen B.
Amsterdam
24 aug 2023

Goeie beschrijving en snelle levering

Goeie beschrijving en nog betere laurier haag. erg blijmee
28 aug 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten en onze plantinstructies. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
9 nov 2023
de haagplanten zagen er goed uit stonden alleen erg droog
10 nov 2023
Hallo, Bedankt voor uw positieve beoordeling. De planten worden voor vertrekt verzorgt met water. Dat de planten iets droger bij u aankomen, is heel normaal, maar schaadt de planten niet. Als u de planten bij aankomst direct voorziet van water en ook tijdens de periode dat de plant wortelt goed water geeft, zullen de planten zich goed vestigen en aangroeien. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
21 sep 2023
Bestelling en bezorging perfect en de planten groeien
25 sep 2023
Goedenmiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u met alles tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
16 nov 2023
Perfect geregeld Prachtige planten Aardige chauffeur
16 nov 2023
Beste tuinliefhebber, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw planten en danken u voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
bomen zien er fantastisch uit en keurig geleverd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve woorden. Het doet ons goed om te lezen dat de levering goed gegaan is en dat u tevreden bent met de planten. Wij wensen u enorm veel groeiplezier en zien u graag nogmaals terug!

Gewoon uitstekend

Goed verpakt, mooie planten. Gewoon uitstekend.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinvriend, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met de leverservice en uw planten. Heel erg veel plezier gewenst met uw bestelling en wij zien u graag nog een keer in onze webshop terug. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten.
Goede keuze, snelle levering en mooie planten
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedemiddag, het doet ons goed om te dat alles naar wens is verlopen. Wij danken u voor uw positieve review en wensen u veel plezier met uw planten. Wij zien u graag nog eens terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
2 nov 2023
Goede kwaliteit, prima verpakt, mooi op tijd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u met alles tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
Goed verpakt en planten zien er goed uit.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinvriend, Wat ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met de planten en de service. Wij doen altijd ons uiterste best om de planten op een juiste manier te leveren bij onze klanten. Wij danken u voor uw positieve review en wensen u veel groeiplezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
snelle communicatie en kwaliteit bomen
2 nov 2023
Datum tijd afspreken voor levering.
9 nov 2023
Mooie planten en op tijd geleverd