dreamlines.nlBeoordelingen

4.69 / 5.00

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over dreamlines.nl

Altijd een correcte en snelle afhandeling van vragen bij boeking

Onze cruise op de Pearl was zeer goed met fantastische service en keuken. De lekkerste cocktails en alle merken van drank en wijn. Zeer vriendelijk personeel.

Wanneer ik van te voren alles had geweten had ik China overgeslagen en alleen de geweldige cruise gedaan. Betreft cruise van Shanghai naar Dubai via diverse landen.

Tweede maal onlineboeking met dreamlines:correcte behandeling, vriendelijke en snelle respons over eventuele vragen.

Goeie sfeer aan boord, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Altijd goede en deskundige service van uitstekend en vriendelijk personeel

Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel

Voor de tweede keer bij jullie onze cruise vakantie geboekt. Het is erg prettig dat de reis in orde wordt gemaakt van A tot Z. Ticktets, transfers en eventueel hotel. Alles is mogelijk. Verder heb je contact met dezelfde persoon en hoef je dus maar één keer je wensen te bespreken en niet steeds met iemand anders dat is erg fijn

Voor mij kunnen jullie 5 sterren krijgen. De problemen zaten bij het inchecken bij Costa waar ik drie uur mee bezig ben geweest om allerlei gegevens in te voeren die ik al eerder had doorgegeven muv contactpersonen. uiteindelijk heb ik de gegevens moeten vervalsen om door het systeem heen te komen in het bijzonder de plaats van uitgifte van het paspoort.

Op verzoek van Dreamlines heb ik al een uitgebreide beoordeling, inclusief suggesties voor verbetering, aan hen doorgegeven. Ik voel er niets voor dit allemaal - in een andere vorm - opnieuw te doen.

In voorstadium zeer uitvoerig voorgelicht en alles wat met vertelde/beloofde is uitgekomen. Prima geregeld door Dreamlines. (Machiel en consorten)

Hanneke v. N. Wat een geweldige service krijg je bij Dreamlines, afgelopen november hadden we een cruise geboekt naar de Carabean en alles was prima geregeld. Nu gaan we binnenkort naar Noord Europa en de Oostzee en weer is Michiel van Dreamlines voor ons geweldig in de weer om ons een onvergetelijke reis te bezorgen. Wat niet mogelijk leek heeft Michiel mogelijk gemaakt. Dank daarvoor.

Geweldige service van Dreamlines bij het boeken van een lastminute cruise. Heel het team is behulpzaam en erg service gericht. Een extra compliment voor Naomi waarmee ik het meeste contact hebt gehad. Om de cruise een succes te maken heeft Naomi veel met Royal Carribean gebeld om het onmogelijke mogelijk te maken. Dreamlines mag zeker de volgende keer weer onze cruise boeken