dreamlines.nlBeoordelingen

4.70/5.00

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over dreamlines.nl

Uitstekend persoonlijk contact en goede begeleiding hebben ertoe bijgedragen, dat wij al diverse jaren naar volle tevredenheid onze cruises boeken via Dreamlines.
Altijd een correcte en snelle afhandeling van vragen bij boeking
Onze cruise op de Pearl was zeer goed met fantastische service en keuken. De lekkerste cocktails en alle merken van drank en wijn. Zeer vriendelijk personeel.
Wanneer ik van te voren alles had geweten had ik China overgeslagen en alleen de geweldige cruise gedaan. Betreft cruise van Shanghai naar Dubai via diverse landen.
Tweede maal onlineboeking met dreamlines:correcte behandeling, vriendelijke en snelle respons over eventuele vragen.
Goeie sfeer aan boord, vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Altijd goede en deskundige service van uitstekend en vriendelijk personeel
Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel
Voor de tweede keer bij jullie onze cruise vakantie geboekt. Het is erg prettig dat de reis in orde wordt gemaakt van A tot Z. Ticktets, transfers en eventueel hotel. Alles is mogelijk. Verder heb je contact met dezelfde persoon en hoef je dus maar één keer je wensen te bespreken en niet steeds met iemand anders dat is erg fijn
Voor mij kunnen jullie 5 sterren krijgen. De problemen zaten bij het inchecken bij Costa waar ik drie uur mee bezig ben geweest om allerlei gegevens in te voeren die ik al eerder had doorgegeven muv contactpersonen. uiteindelijk heb ik de gegevens moeten vervalsen om door het systeem heen te komen in het bijzonder de plaats van uitgifte van het paspoort.