dreamlines.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over dreamlines.nl

Altijd goede en deskundige service van uitstekend en vriendelijk personeel

Bijzonder vriendelijk en meedenkend personeel

Voor de tweede keer bij jullie onze cruise vakantie geboekt. Het is erg prettig dat de reis in orde wordt gemaakt van A tot Z. Ticktets, transfers en eventueel hotel. Alles is mogelijk. Verder heb je contact met dezelfde persoon en hoef je dus maar één keer je wensen te bespreken en niet steeds met iemand anders dat is erg fijn

Voor mij kunnen jullie 5 sterren krijgen. De problemen zaten bij het inchecken bij Costa waar ik drie uur mee bezig ben geweest om allerlei gegevens in te voeren die ik al eerder had doorgegeven muv contactpersonen. uiteindelijk heb ik de gegevens moeten vervalsen om door het systeem heen te komen in het bijzonder de plaats van uitgifte van het paspoort.

Op verzoek van Dreamlines heb ik al een uitgebreide beoordeling, inclusief suggesties voor verbetering, aan hen doorgegeven. Ik voel er niets voor dit allemaal - in een andere vorm - opnieuw te doen.

In voorstadium zeer uitvoerig voorgelicht en alles wat met vertelde/beloofde is uitgekomen. Prima geregeld door Dreamlines. (Machiel en consorten)

Hanneke v. N. Wat een geweldige service krijg je bij Dreamlines, afgelopen november hadden we een cruise geboekt naar de Carabean en alles was prima geregeld. Nu gaan we binnenkort naar Noord Europa en de Oostzee en weer is Michiel van Dreamlines voor ons geweldig in de weer om ons een onvergetelijke reis te bezorgen. Wat niet mogelijk leek heeft Michiel mogelijk gemaakt. Dank daarvoor.

Geweldige service van Dreamlines bij het boeken van een lastminute cruise. Heel het team is behulpzaam en erg service gericht. Een extra compliment voor Naomi waarmee ik het meeste contact hebt gehad. Om de cruise een succes te maken heeft Naomi veel met Royal Carribean gebeld om het onmogelijke mogelijk te maken. Dreamlines mag zeker de volgende keer weer onze cruise boeken

Prima behandeling. Er werd mee gedacht over de beste optie voor ons.

Altijd heel vriendelijk en beleefd

Alles was tot in de puntjes verzorgd,vanaf de start tot en met de thuiskomst,ik zou niet weten wat er nog aan verbeterd zou kunnen worden. Misschien toch iets: een advies hoe we de kilo,s er weer vanaf krijgen,het eten en drinken was n.l.uitstekend

Dat was - alweer - een vriendelijke en vlotte afhandeling van onze vragen Resulterend in een boeking.

vriendelijke behandeling en goed advies

Prettig te woord gestaan en snel geregeld.

Uitermate goed en vriendelijk geholpen door Yoni, waarvoor dank