Digimaxx.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Digimaxx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
De lens die ik wilde, was niet voorradig bij andere (fysieke) winkels. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en delicate producten was ik wat terughoudend om online te bestellen. Na lezen van goede beoordelingen nam ik toch de gok. Fijn contact tussen bestellen en leveren. Artikelen waren niet op dezelfde locatie dus verzenden duurde een dag langer. Werd hierover netjes via mail bericht. Snelle levering en netjes geleverd! Kan het aanraden om hier te bestellen. Breed assortiment en prettig contact. Dank je wel!

24 jun 2023
Een objectief dop van 14 euro per aangetekende post verzenden is een beetje te veel van het goede. Hierdoor moest ik er speciaal voor thuis blijven, terwijl het met een postzegel gewoon door de brievenbus had gekund.

Beoordelingen voor Digimaxx.nl

Snelle levering en uitstekende kwaliteit
Alles goed en netjes, zoals altijd.
Snelle levering en laagste prijs.
18 feb 2024

Heldere website, correcte en snelle levering

Heldere website, eenvoudig om te bestellen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en correcte en zeer snelle levering. De afspraken worden voor 100% nagekomen. Ik werd ook nog eens aangenaam verrast door een kortingscode😄
27 jan 2024
persoonlijke aandacht. Altijd vriendelijk en klantgericht. Kunnen mee met de giganten wat prijs betreft en overtreffen hen met service
Snelle reactie op de mail, mooie inruilprijs en ook een snelle levering van de bestelling.
Vriedelijke telefoniese hulp. Betrouwbare dienst. Snelle levering.
28 jan 2024
Snelle bezorging. Goed verpakt.
19 aug 2023

Gevonden wat ik zocht

4 mei 2023

Tamron 150-600 G2

Bestelling van telelens was incl. converter en tap-in adapter. Een te goede aanbieding. Een fout in het systeem. De converter was ook niet meer in assortiment. Zonder moeilijk te doen werd een alternatief aangeboden en direct verstuurd. Ik ben erg vriendelijk en deskundig geholpen en kan alleen maar complimenten geven hoe omgegaan werd met het probleem. Ik raad dan ook Digimaxx voor iedereen aan. Een geweldig webshop en service!
19 okt 2023
Evenals de vorige keren werd ik heel rustig en vriendelijk, telefonisch, te woord gestaan. Terwijl ik hoorde dat het druk was in de winkel, werd er alle tijd genomen om voor mij het beste artikel uit te zoeken en advies te geven. Echt alle lof ( niet voor Almhof) maar voor de mensen van Digimaxx
1 mei 2023

Persoonlijk en beste prijs

Wat ik echt fijn vond was dat ze telefonisch normaal bereikbaar zijn. Dus niet eerst een computer maar gelijk iemand die direct mijn vragen kan beantwoorden. Dat ze vervolgens ook nog de beste prijs gaven was extra leuk.
6 aug 2023

Een positieve verrassing.

Online een zo goed als nieuwe Fujifilm XF 70-300 lens gekocht. Goed inruilvoorstel gekregen en heel plezierig online contact met de digiMaxx medewerker. De volgende dag de lens al in huis.
Goede service en altijd vriendelijk. Bij Digimaxx krijg je waar voor je geld en hebben ze veel kennis en ervaring die ze ook graag met je delen over en van objectieven en camera’s.
15 mei 2023
Occasion camera online besteld en snel geleverd. Camera is vrijwel in nieuw staat en ondanks dat een accessoire niet goed geleverd was is dit correct en snel afgehandeld. Thx!
Goeie prijzen en snelle reacties op mijn vragen. Ik had best wel wat wensen en ze dachten echt goed mee om mij om hieraan te voldoen, echt heel fijn. Absolute aanrader.
14 okt 2023
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze geven goed advies en er wordt echt met je mee gedacht. Heel prettig ook is dat ze zeker niet voor de duurste optie gaan.
24 jul 2023

Zeer klantvriendelijk

Goed vindbaar op internet. Makkelijk benaderbaar. Vriendelijk contact. Maar vooral mooie prijzen. Ik vond een fantastische occasion lens voor een heel scherpe prijs.