alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt. 2021
alarmsysteemexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2023
Een beveiligingssysteem onder de knie krijgen is nieuw voor mij en welk systeem moet je kiezen? Wij waren al een tijdje op zoek en zijn uiteindelijk geweldig geholpen bij alarmsysteemexpert.nl. Super service en advies, het was meteen duidelijk wat de beste optie was qua systeem en qua leverancier. De keus viel op Ajax, dat onderscheidt zich echt van alle andere systemen die wij hebben gezien, het is heel goed doordacht en met de juiste oplossingen. Daarna volgde het meedenken en het plan dat alarmsysteemexpert.nl voor ons heeft gemaakt. Het traject gaat meteen lekker vlot van start, en die vaart blijft erin, heel fijn want dan kan je zelf ook door als je het systeem aan het installeren bent. Kortom, top!

8 sep. 2023
De afwikkelingen kunnen vlotter, vloeiender als een geoliede machine als men afstemt met consument. Wel tevreden of het uitvoeren.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

Vlotte en probleemoplossende hulp met mijn alarmsysteem. Één puntje van kritiek: als levering dezelfde dag tegen aanvullende kosten wordt verkocht en dat lukt uiteindelijk niet, wat kan, dan is het wel netjes om dat niet zonder aandacht te laten gebeuren. Dan lijkt de communicatie met Trunkers niet helemaal op orde.
26 jan. 2024

Zeer tevreden met de service en producten.

Wij hebben meerdere producten gekocht bij AlarmsysteemExpert. Over de snelle levering, administratieve afhandeling en telefonische support zijn wij zeer tevreden! Mvg het team van AutoDaktentWestland
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
31 jan. 2024
Wat een fantastisch leuke review fijn dat je de tijd voor ons neemt bedankt!

Snel en deskundig advies en levering

Snel en deskundig advies via de chatfunctie. N.a.v. specifieke wensen een camerasysteem geadviseerd gekregen en dit past perfect bij de aangegeven wensen.
10 feb. 2024
Alles was netjes verlopen. Om 22:00 besteld, de dag erna bezorgd. Top. Het product was ook goed verpakt/gefixeerd in de doos.
28 jan. 2024

Goed, betrouwbaar en goed te bereiken voor advies of hulp

Goed, betrouwbaar en courante prijzen. Bovenal goed te bereiken voor advies of hulp bij installatie
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
31 jan. 2024
Erg bedankt voor deze leuke review! Als er vragen zijn of dergelijke weet je ons te vinden!

Goed geholpen snel verzonden.

Via What’s app goed, snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Bestelling snel verstuurd.
FV
Filip V.
Buggenhout
7 feb. 2024

snelle service en super kwaliteit

snelle service, en alles is Dahua en ben er zeer tevreden van.
Altijd goede hulp bij technische vragen
Snelle levering en nette oplossing.
11 feb. 2024
Snelle levering van het product.
8 feb. 2024
Geweldig en snel geleverd