Alarmsystemenexpert presenteert zich als een bedrijf met eloquente verkooppraatjes, doch blijft het hier helaas bij. Onze ervaring begon met de aanschaf van een 16-kanaals recorder, waarvan de beloofde levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn. Toen wij echter telefonisch contact opnamen, bleek dat het bedrijf zich niet kon houden aan deze toezegging. Op de website stond het product wel als 'op voorraad', maar dit bleek in werkelijkheid niet het geval.
Ondanks deze tegenvaller besloot ik het systeem aan te passen om het werkend te krijgen en heb toen telefonisch contact gehad met de eigenaar van het bedrijf. In overleg hebben we gekozen voor een 8-kanaals recorder. Hierbij heb ik expliciet aangegeven dat ik twee opslagschijven nodig had, aangezien we 30 dagen willen opnemen met acht camera’s. Op advies van de eigenaar heb ik een specifiek Dahua-model gekozen, uiteraard met twee harde schijven, zoals afgesproken. Helaas, na het ophalen van het systeem, bleek dat er slechts één harde schijf in de recorder past.
Toen ik de factuur controleerde, zag ik bovendien dat er maar liefst €170 per Western Purple harde schijf werd gerekend, terwijl deze elders minstens €70 goedkoper is. Hierover heb ik gebeld en mij werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde nooit. Na zelf opnieuw contact opgenomen te hebben, kreeg ik enkel de reactie dat “het nou eenmaal zo is” en dat ik het anders maar retour moest sturen.
Wij waren aanvankelijk van plan om voor twee bedrijfspanden Ajax-alarmsystemen, inclusief rookgeneratoren, aan te schaffen, maar na deze ervaring ben ik opgelucht dat we nu hebben gezien hoe ze omgaan met situaties die hen minder goed uitkomen. Dit bedrijf zal dan ook niet meer op onze lijst staan voor toekomstige aankopen. Het is betreurenswaardig hoe ze met klanten omgaan, wat veel zegt over hun bedrijfsvoering. De productkennis blijkt bovendien minimaal te zijn, wat ironisch is gezien het feit dat ze zichzelf als 'experts' profileren en toch verdere adviezen geven.
Al met al een bijzonder teleurstellende ervaring, waarbij het gebrek aan klantgerichtheid en productkennis schrijnend aan het licht is gekomen.
Alarmsystemenexpert presenteert zich als een bedrijf met eloquente verkooppraatjes, doch blijft het hier helaas bij. Onze ervaring begon met de aanschaf van een 16-kanaals recorder, waarvan de beloofde levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn. Toen wij echter telefonisch contact opnamen, bleek dat het bedrijf zich niet kon houden aan deze toezegging. Op de website stond het product wel als 'op voorraad', maar dit bleek in werkelijkheid niet het geval.
Ondanks deze tegenvaller besloot ik het systeem aan te passen om het werkend te krijgen en heb toen telefonisch contact gehad met de eigenaar van het bedrijf. In overleg hebben we gekozen voor een 8-kanaals recorder. Hierbij heb ik expliciet aangegeven dat ik twee opslagschijven nodig had, aangezien we 30 dagen willen opnemen met acht camera’s. Op advies van de eigenaar heb ik een specifiek Dahua-model gekozen, uiteraard met twee harde schijven, zoals afgesproken. Helaas, na het ophalen van het systeem, bleek dat er slechts één harde schijf in de recorder past.
Toen ik de factuur controleerde, zag ik bovendien dat er maar liefst €170 per Western Purple harde schijf werd gerekend, terwijl deze elders minstens €70 goedkoper is. Hierover heb ik gebeld en mij werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde nooit. Na zelf opnieuw contact opgenomen te hebben, kreeg ik enkel de reactie dat “het nou eenmaal zo is” en dat ik het anders maar retour moest sturen.
Wij waren aanvankelijk van plan om voor twee bedrijfspanden Ajax-alarmsystemen, inclusief rookgeneratoren, aan te schaffen, maar na deze ervaring ben ik opgelucht dat we nu hebben gezien hoe ze omgaan met situaties die hen minder goed uitkomen. Dit bedrijf zal dan ook niet meer op onze lijst staan voor toekomstige aankopen. Het is betreurenswaardig hoe ze met klanten omgaan, wat veel zegt over hun bedrijfsvoering. De productkennis blijkt bovendien minimaal te zijn, wat ironisch is gezien het feit dat ze zichzelf als 'experts' profileren en toch verdere adviezen geven.
Al met al een bijzonder teleurstellende ervaring, waarbij het gebrek aan klantgerichtheid en productkennis schrijnend aan het licht is gekomen.
Goed scherp beeld.
Alleen mag het iets goedkoper.
Mist wel essentiële opties voor het bedrag.
Denk daarbij kijkhoek en dat het op afstand bediend kan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
13 aug 2024
Onze prijzen zijn erg scherp hoor!
Daarnaast kan het gewoon op afstand bediend worden hoor neem maar even contact op dan gaan we je helpen!
4 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Had helaas verkeerde camera besteld, met team alarmsysteem expert de juiste kunnen bestellen en probleemloos kunnen retourneren.
Dank voor jullie actie!
Beoordeling melden
15 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede webshop en veel help items te vinden mocht je er niet uitkomen