profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

Rotterdam
18 feb 2024
Top!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat de bestelling bevalt!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze 5-sterren!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling!
3 mrt 2024
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijne middag!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor de beoordeling!
24 feb 2024
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling!
Fijne beoordeling, dankjewel!
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
18 feb 2024
Zorg dat het rekeningnummer klopt bij de bedrijfsnaam, en niet via mondu..
Antwoord van profipack.nl
Beste Leon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben dit even voor u nagekeken. U heeft een online bestelling geplaatst op onze website en daarbij gekozen voor de betaalmethode Mondu. Mondu is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wanneer u via Mondu bestelt, ontvangt u ook de bankgegevens van Mondu en niet van Profipack. Op basis van ons onderzoek lijkt het erop dat u verder geen contact heeft opgenomen met Profipack voor andere verzoeken, dus alles lijkt volgens de normale gang van zaken te zijn verlopen. We hopen dat u wel blij bent met de tape die u heeft ontvangen en wensen u dan ook veel plak-plezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
PM
P.h. M.
Helmond
Profipack , voor mij de bekendheid ,van de op dit moment aanwezigheid , daar ik blijkt achter af via een ex-medewerker c.q. vertegenwoordiger ooit het zelfde artikel heb gekocht. Verder is uw service geweldig
Antwoord van profipack.nl
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!

Top prijs-kwaliteitverhouding en topservice

Een ruim assortiment, een heel duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle, correcte levering, helemaal volgens verwachting. Gewoon niets op aan te merken!
Antwoord van profipack.nl
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Op naar een fijne verdere samenwerking!
Klantvriendelijk en goed (telefonisch) advies, snelle levering.
Antwoord van profipack.nl
Dat is fijn om te horen, we zijn altijd goed te bereiken zowel telefonisch als per e-mail. Bedankt voor je beoordeling!
IH
Irene H.
Den Haag
De dozen zijn van goede kwaliteit, en werden snel geleverd.