polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

4.64 / 5.00

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

1 week geleden
Goéd

2 weken geleden
Snelle en goede service.

2 weken geleden
Vlot geleverd door DHL, zeer goed verpakt en mooie kwaliteitsproducten.

3 weken geleden
Mooie grote plantenbak van 2.30m lang. Prima kwaliteit polyester met mooie coating als afwerking aan de buitenzijde. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

3 weken geleden
Mooie vijverbak

Goede kwaliteit en snel geleverd

Gemakkelijk te bestellen en correcte goed verpakte vlotte levering

Het was een zeer aangename eerste bestelling. Handig dat je op de site allerlei tips terugvindt. Ook de levering liep ondanks de feestdrukte zeer vlot. Prima

Het was voor de tweede maal dat ik wat heb besteld, snelle levering, uitstekend verpakt en een mooi product. Wij zijn er heel erg blij mee mooi bedrijf. Was een goed advies van een vriend die ook bakken bij jullie had besteld. Komen zeker terug.

Super tevreden

De bakken zijn erg goed verpakt. Dat levert helaas wel veel karton, piepschuim en hout op. Dat kon ik helaas alleen kwijt door het naar de vuilstortplaats van de gemeente te brengen

alles perfect verlopen

We hebben 2 plantenbakken besteld. Helaas waren ze niet op tijd geleverd, maar dat lag aan het proces bij PostNL. De klantenservice heeft netjes navraag gedaan en me direct terugkoppeling gegeven. We zijn happy met de plantenbakken.

Netjes

Ondanks de problemen door de transportfirma veroorzaakt leverde Polyesterplantenbakken.nl een fantastische service en klantvriendelijkheid, een welverdiende dank hiervoor. Wel een andere transportfirma onder de arm nemen :-)

product werd snel geleverd en goed verpakt kwalitijd is ook zeer goed ik mis alleen de factuur die zat er niet bij en heb ik niet per mail gehad

Top

Top

Goed advies, levering 1 dag, product netjes verpakt. Zeer tevreden over uitstraling van de bak.

top