polyesterplantenbakken.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
 Bij polyesterplantenbakken.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

104 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 okt. 2022
Alles heel vlot verlopen. Wanneer ik belde naar polyesterplantenbakken dan kreeg ik onmiddellijk iemand aan de lijn. Mijn vragen werden op een vriendelijke manier beantwoord. Gezien de wijziging van onze straatnaam door ons gemeentebestuur hebben een aantal transporteurs problemen dat ze ons adres niet kennen en bijgevolg niet leveren. Polyesterplantenbakken heeft zelf rechtstreeks contact opgenomen met de transporteur en er voor gezorgd dat ons pakket is toegekomen. De producten waren heel goed verpakt, goed beschermd tegen eventuele schade. De plantenbakken zijn ook heel mooi! Als we nog plantenbakken nodig hebben, kopen we ze zeker bij polyesterplantenbakken!

16 jun. 2022
Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

15 okt. 2022
8 okt. 2022
Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke informatie. Snel geleverd. Mooie bakken.
10 sep. 2022
Ik heb 2 plantenbakken besteld en geleverd gekregen. Bij aflevering netjes van te voren een belletje gekregen. De bakken zijn prachtig en van goede kwaliteit. Levertijd van 10 weken is wel lang, ondanks maatwerk.
13 sep. 2022
Bakken zien er mooi uit, vraag me wel af of er verschil is tussen deze met of zonder wielen want deze hebben een vlakke bodem dus kan je niets laten verzinken. Denk dat prijs wel aardig aan de maat is trouwens.
4 okt. 2022
Hebben er lang op moeten wachten maar zijn er heel blij mee de foto’s sturen we als deze zijn beplant met helleboris deze zijn over ongeveer 2weken te koop dan ga ik na het planten er ook verlichting in maken
19 sep. 2022
Fijn bedrijf om zaken mee te doen, klantenservice goed bereikbaar en duidelijk communicatie. Zeer tevreden
23 sep. 2022
Duidelijke website, keurige aflevering door te bellen wanneer er geleverd wordt.
20 sep. 2022
Hele mooie bak. Mooi materiaal. Staat prachtig op ons nieuwe balkon.
16 aug. 2022
De bestelling op de aantrekkelijke website verliep heel vlot. Enkel de beloofde levertijd is blijkbaar niet haalbaar, "morgen thuis" dit zou ik dus niet plaatsen aangezien er dan automatisch een teleurstelling komst als het product niet geleverd is.
30 aug. 2022
Ze zien er heel mooi uit. De bodem zou iets steviger of wat dikkere polyester mogen zijn.
27 aug. 2022
Prachtige pot, lekker strak, verplaatsbaar, mooi design. Een aanwinst.
28 aug. 2022
Snel geleverd. Met zorg ingepakt. Prima materiaal. Helemaal TOP
4 sep. 2022
Er is met de klant meegedacht
14 aug. 2022
Top
12 jul. 2022
Wat mij in het bijzonder opviel is kortom ALLES. Ik had 2 grote polyester bloembakken en 2 kleine polyester bloembakken besteld, 2 stuks Smooth en 2 stuks Velvet. Kreeg ik een mailtje dat ik verschillende bloembakken had gekozen qua structuur. Dan ben je goed bezig met je werk om de mensen daar attent op te maken (overigens een bewuste keuze van mij, maar dit terzijde). Keurig verpakt kwam de bestelling aan met kwalitatief zeer goede en mooie bloembakken.
6 jun. 2022
Ben tevreden over de plantenbakken, zeer goed verpakt en zien er zeer mooi uit. Niet tevreden ben ik over de levering van PostNL. Eerst leveren op dinsdag, woensdag, dan vrijdag en zaterdag nog geen levering. Geleverd de volgende week, terwijl we op verlof waren, zonder handtekening voor ontvangst. Drie dagen thuis gebleven voor niets! Spijtig maar gelukkig stonden de plantenbakken nog voor de poort toen we thuiskwamen. Mvg, Valeer
14 jun. 2022
De plantenbakken waren niet alle drie op hetzelfde moment leverbaar. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat er eerst twee bakken werden geleverd en enkele weken later de derde. De bakken zelf zien er uit zoals het plaatje op de website. Onze grassen staan er super in!
12 mrt. 2022
Mooie bloemenbakken. Fijne service tijdens telefoongesprek met medewerkster. Jammer alleen dat ik zelf gaten in de bodem heb moeten laten maken. Gelukkig was een buurman bereid dat voor me te doen. De bakken zijn zo groot dat ze binnen wellicht nooit gebruikt kunnen worden.
29 apr. 2022
De hulp van Ellen aan de telefoon, zeer behulpzaam, vriendelijk en mede door haar wist ik precies welke plantenbakken ik kon bestellen en welk type ik een aantal jaren geleden besteld had. Zij heeft geregeld dat de bakken (4) op de dag bezorgd werden dat het mij uit kwam.
25 mrt. 2022
Ik heb al meerdere grote plantenbakken op maat laten maken. Deze zijn altijd op tijd en goed verpakt afgeleverd. Sommigen staan al meer dan 10 jaar in de tuin met oude peren en appelbomen. Mankeert nog niets aan. In het voorjaar even schoonmaken en zijn weer als nieuw!