alhydran.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Aan het aantal sterren in je beoordeling zien wij dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag willen weten of wij iets kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN

Aanrader!!

Kortsen en littekens drogen snel uit en geneest sneller nu ik deze creme gebruik voor littekens. Je moet natuurlijk niet verwachten dat na een paar keer smeren alles anders is. Zoals bij elke creme heeft je huid tijd nodig. En zoals in de gebruiks aanwijzing moet je het ook zo dun mogelijk insmeren. Die je dat allemaal dat is deze creme echt goed!!!!!
11 feb 2024
Ik ben nu een paar maanden onder weg met een zeer grote wond die er 4 mnd. Over deed om dicht te gaan. Daarna begonnen met alhydran. En blij dat ik dat aangeraden kreeg van de wond verzorgenden. Fantastisch!!!!
vanwege een 2e graads brandwond smeer ik nu 3 weken Alhydran. De roodheid is iets afgenomen. litteken is nog niet weg, daarvoor gebruik ik het nog kort
voor mij persoonlijk zijn alle producten van Alhydran een toevoeging voor een betere nachtrust en verder brengt het mij een leefbaar bestaan !
11 feb 2024

Gebruik na operatie en bestraling

Na de bestraling bleef mijn huis soepel en de littekens zijn na 3 maanden bijna niet meer te zien.
Fijne klantenservice voor product informatie en makkelijk te bestellen.
Zou fijn zijn als ‘t gewoon in de winkel/apotheek te koop is
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN! De crème('s) zijn te koop bij verschillende verkooppunten/apotheken. Je kunt het dichtstbijzijnde verkooppunt bekijken op: https://www.alhydran.nl/kopen/verkooppunten/ Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Anders horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team ALHYDRAN
CV
c v.
Dongen
mijn verbrande huid na de bestralingen is erg verbeterd.
18 feb 2024
Heerlijke koele zalf die veel verlichting geeft.
Heb litteken ma operatie en werkt prima erop
Crème is gewoon geweldig, werkt gewoon.
Creme smeert fijn uit. Snelle levering
RF
Rob F.
Dordrecht

Litteken is binnen 8 weken snel mooi weggetrokken

Litteken is snel mooi weggetrokken
Geeft Echt aanzienlijk effect
18 feb 2024