alhydran.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

10 feb 2024
ik kan nog geen beoordeling geven ik heb n litteken van operatie en ik smeer pas 1 week het smeert goed maar of het iets doet aan mijn litteken ,weet ik nog niet vraag het over n half jaar nog eens
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We horen inderdaad graag je ervaring als je ALHYDRAN wat langer hebt gebruikt. Mocht je verdere vragen hebben of advies nodig hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
Ik heb de creme niet kunnen gebruiken. Ik had geen eczeem maar een allergie. Ik kan U dus geen goede sterren aantal geven.
Doet helemaal niet wat het beloofd! Littekens vervagen helemaal niet!
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de crème. We hebben contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de crème, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
14 jan 2024

Absoluut een aanrader!

Ik had na mijn operatie een trekkend en daardoor pijnlijk gevoel aan mijn litteken. Mijn litteken voelt soepeler en daardoor minder pijnlijk aan. Werd ook aanbevolen door mijn radioloog.
18 jan 2024
Na een laserbehandeling was mijn huid erg jeukerig en droog. De crème zorgde ervoor dat mijn huid weer vocht kreeg en daardoor minder jeuk. Het is wel prijzig.
Geweldige zalf, 4 dagen na 1 e en 2 e Graads brandwonden door bestraling was de huid weer dicht
13 jan 2024

Verbeterd littekend

Snelle levering, makkelijk in gebruik. Hypertrofische littekens worden minder dik en hard.
Het werkt verzachtend tegen de jeuk en uitslag na bestraling
Lekker frisse crème die echt vocht inbrengt.
4 feb 2024
Trek meteen in de huid.Littekens helen mooi
Heel goed maakt de huid soepeler
Snelle levering, prima product
Fijne zalf voor littekens