www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.055 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Retourneren is moeilijk met name het formulier invullen , erg ingewikkeld ! Het lukt me niet !!!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
24 okt 2023

Onduidelijk advies voor artikel

Onduidelijkheid mbt welk artikel geadviseerd werd. Kon geen telefonisch contact leggen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Jullie begrijpen nog steeds niet dat iedereen niet altijd met internet om kan gaan .
30 aug 2023
Wij kregen een niet-besteld exemplaar toegestuurd. Gebeurde 6 maanden geleden ook.
1 sep 2023
Ik bel jullie op maar nemen die niet op . Ik kan alleen chatten, lekker bedrijf😩
1 nov 2023
Bereikbaarheid zeer slecht. Geen antwoord op vragen. Geen chat geen telefoon.
16 jul 2023
Filter niet van het merk Siemens. Slechte kwaliteit. Hier koop ik niet meer.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet voldoet aan je verwachtingen. We zien dat je ons huismerk besteld hebt en dat heb je dan ook gekregen. Graag zouden wij een email willen ontvangen met daarin de klacht en wat er precies tegen valt aan de filters dan kunnen we kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
30 sep 2023
Geen informatie over levering, en lange tijd met info over teruglevering.
2 okt 2023
GP
G P.
Doornspijk
19 aug 2023
Dubbelcheck met medewerker van het product wat jullie moeten opsturen.
21 aug 2023
31 okt 2023
filters vervormd in de doos omdat ze te hard op elkaar hadden gezeten
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je filters beschadigd zijn. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
3 dec 2023
telefoon opnemen, reageren op mail, info ver verbeteren op de site
29 jul 2023
Imitatiefilter dat heel slecht past (met tape vast moeten zetten)
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Wel zouden we dringend willen adviseren om de tape te verwijderen. Dit in verband met brandgevaar. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
JL
Johan L.
Emmeloord
25 dec 2023
geen bijzondeheden maar zoals het hoort en dat is weer bijzonder
Andere uitvoering. Ziet er niet meer zo degelijk uit. Bobbelig
6 mei 2023

Communicatie kan veel beter

Communicatie kan veel beter . Geen reactie op mails ontvangen
10 mei 2023
Beste klant, Zoals vermeld in ons bericht zijn wij momenteel minder bereikbaar door personeelstekort. Wij streven ernaar zo snel mogelijk weer volledig bereikbaar te zijn. Per mail zijn wij ten alle tijde te bereiken. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
22 okt 2023
Geen livecommunicatie mogelijk dus ook geen “ echt” contact!!!
24 nov 2023
Snel geleverd maar helaas niet voorzien val het Elisa slotje.
26 jul 2023
Filter valt uit de afzuigkap. Slechte, zwakke sluiting.
28 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
9 jul 2023
Heb maar de helft van de bestelling ontvangen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet compleet geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij een mail met wat je wel hebt ontvangen en wat er ontbreekt. Zodra we deze hebben ontvangen zullen we dit zo spoedig mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenservice team
11 aug 2023
Eerste advies was een verkeerd filter!!
14 aug 2023