ichthusboekhandel.nl- Logo - Beoordelingen

ichthusboekhandel.nl

465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2019
ichthusboekhandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mei 2023
De boekjes waren ergens anders momenteel niet leverbaar dus ik was blij dat Ichthusboekhandel ze nog wel kon leveren. Ze werden ook vlot geleverd. Ik heb ook een dvd besteld en op de bon stond vermeld dat deze op dit moment niet leverbaar is en dat hij nagezonden zou worden. Jammer genoeg is er geen tijdspanne vermeld. Echter op mijn account bij bestellingen staat 'afgerond'. Dat vind ik verwarrend. Ik hoop dat ik hierover nog meer duidelijkheid krijg

1 nov 2023
Het systeem klopt niet. Je kunt meerdere exemplaren van een boek bestellen en betalen terwijl ze niet op voorraad zijn. Vervolgens blijkt er maar 1 boek te zijn en wordt er moeilijk gedaan over de verzendkosten die er dan bijkomen. Het probleem van het systeem wordt bij de klant gelegd. Wanneer je systeem niet naar behoren werkt meld dit dan op de website en laat de klant niet de dupe hiervan

Beoordelingen voor ichthusboekhandel.nl

ruim aanbod en overzichtelijke website. Heb gebruik gemaakt van de cadeauservice en beide agenda's waren netjes ingepakt.
22 mei 2023

Gewoon top winkel!

Veel keus en veel op voorraad. Je wordt goed geïnformeerd over de bestelling. Snel verzonden. Goed en netjes verpakt.
WB
Wilma B.
Eindhoven
14 okt 2023

Mooi op tijd.

De bestelling is keurig op de afgesproken tijd en in goede conditie ontvangen. Daar is geen verbetering op mogelijk

Top 👍🏻

Overzichtelijke site om te bestellen en super leuk dat jullie gratis inpakken. Snelle levering en goed ontvangen!
wat mij beviel is het makkelijk vinden van de boeken, snelle levering en degelijke verpakking Ik ben zeer tevreden
20 jul 2023
Leveren wat besteld is, gebeurd echt en goed. Alleen als je tussentijds de order wil vergroten hieraan meewerken.
27 jul 2023
De supersnelle uitvoering van de bestelling in Nederland waardoor iemand het voor mij mee kon nemen naar Israel.
5 nov 2023
De bestelling was makkelijk te plaatsen. Persoonlijke boodschap werd toegevoegd. Top. Vriendelijk personeel.
8 jun 2023

Helemaal te tevreden.

Helemaal te tevreden, over de afhandeling van de bestelling. Prima op tijd geleverd, en prachtig verpakt.
31 aug 2023
Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Ingepakt en met een persoonlijk kaartje. Heel leuk om te geven.
Geen opmerkingen, levering was snel en alles gratis mooi ingepakt met post-it plakkers van wat er in zit
WD
Willem d.
Leiderdorp
26 mei 2023

Persoonlijke aandacht en kwaliteit hand in hand

Persoonlijke aandacht en kwaliteit gaan hand in hand. Hopelijk komt er in Leiden ook een afhaalpunt.
3 okt 2023

Prima service

Uitgebreid assortiment, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service.
29 sep 2023

Buitengewoon ijverig

Wat aan de bestelling ontbrak, werd 's avonds persoonlijk thuis gebracht.
19 sep 2023
goede service en goede communicatie over beschikbaarheid
10 sep 2023
Er wordt actief meegedacht bij de aanschaf van boeken
LB
Leny B.
Zoetermeer
12 sep 2023
prima service persoonlijk snel correct vriendelijk
TV
Tom v.
Oegstgeest
Alles wordt keurig netjes afgehandeld en geleverd
26 sep 2023
Snelle levering en keurig als cadeau ingepakt.
13 sep 2023
Snelle levering van een keurig ingepakt boek.