pabo.nl

646 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.393 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

13 apr 2024
13 apr 2024
Het apparaat trilt een beetje in verschillende varianten, maar bij mij leid het geen enkele keer tot het gewenste resultaat.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback! Het spijt ons te horen dat het apparaat niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. Wist je dat we een aantal handige video's en veel tips over het gebruik van dit artikel op onze website hebben staan? Je vind deze onder het artikel op de website. Misschien vind je daar nog nuttige informatie die je kan helpen het gewenste resultaat te bereiken. Als dit artikel echt niet bij je past, hebben we vast andere opties die beter bij je wensen passen. Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
Product doet niks, helpt niks
Antwoord van pabo.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Het spijt ons om te vernemen dat het door jouw gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
Product werkt niet.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring Gerard! Dit kan inderdaad frustrerend zijn. Het is belangrijk te weten dat de werking van deze crème per persoon kan verschillen. Iedereen reageert anders op dergelijke producten. Als je verdere vragen hebt of tips wilt over het gebruik ervan, of als je graag advies wilt over een eventueel beter passend artikel, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van pabo.nl
Oeps, één ster! Dat is niet helemaal wat we hadden gehoopt. Kunnen we iets doen om het goed te maken? Laat het ons weten! Groetjes, Adriën
De bezorgtijd was verlopen zoals aangegeven stond. Mijn pakket was niet beschadigt oid en compleet. Enige probleem dat ik heb ervaren was dat mijn product na 1 keer gebruikt te hebben al een scheurtje in zat.
16 mrt 2024

Alles is goed!

Er is een goede kwaliteit verhouding tot het product. Je kan het zo luxe maken als je zelf wilt. Bezorging gaat goed en verpakking is neutraal, mocht dag iets zijn wat jij belangrijk vindt.