PasveerOnline.nl- Logo - Beoordelingen

PasveerOnline.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden96 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2023
PasveerOnline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben blij met de persoonlijke service van Pasveer. Fijn om met echte mensen te maken te hebben. Geen 5 sterren omdat het tasje dat ik bestelde me ietsje tegenvalt omdat ik de twee zijvakken naast de rust eigenlijk niets kwijt kan. Geen brillenkoker bijvoorbeeld. Alleen een papiertje misschien want een paspoort maakt het sluiten van het tasje al lastiger. Mijn fietssleutel geeft al een probleem met sluiten. En als het per ongeluk daardoor niet goed sluit gaapt het tasje open met de pasjes voor het grijpen. Voor losgeld is geen handig plekje. Al met al net niet wat ik hoopte. Ik wilde dit tasje om in de zomer zonder jas-, en broekzakken op pad te kunnen met een telefoon, een zonnebril en plek voor mijn pasjes en sleutel.

Mijn bestelling is aangemeld bij postNL en vervolgens niet gestuurd. Na dagen later zelf contant te hebben opgenomen bleek er iets mis te zijn gegaan, echter mijn kado is daardoor niet op tijd geleverd geworden. Erg jammer.

Beoordelingen voor PasveerOnline.nl

HH
21 jan 2024
Prachtige tassen, snelle levering
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie en veel plezier met je nieuwe aankoop. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
13 mei 2023

Nieuwe Koffer 🧳

Ik kreeg mijn bestelling eerst niet goed voor elkaar maar na een telefoontje en goeie hulp lukte het. Ik had mijn kado voor mijn man zijn verjaardag mooi optijd. Hij was blij met z’n nieuwe koffer.
12 mei 2023

Mooie overzichtelijke website!

Ik heb nog even weer lekker rondgekeken op de site en vind m mooi en overzichtelijk. Geen onduidelijkheden.
17 aug 2023
Goede service! Rugzak van mijn zoontje kwam als een cadeautje binnen! Leuk een persoonlijk kaartje erbij! Regenhoes waren ze vergeten werd gelijk netjes verstuurd en de volgende dag in huis! Zeker een bedrijf waar ik nog een keer ga bestellen!
23 aug 2023
Wat fijn om te lezen! Veel plezier op school met de nieuwe rugzak! Hopelijk is de regenhoes niet al te vaak nodig ;)
11 sep 2023

Een dikke 10 voor jullie !

De bestelling was razend snel … en wat was het pakketje bijzonder goed/verzorgd/netjes verpakt met een persoonlijke boodschap. Hier is zorg aan besteed, voor mij zeker weer de moeite waard om bij jullie te bestellen. Ik ben zeer tevreden !! 👌
27 sep 2023
Wat leuk om te lezen, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier van je mooie tas!
21 jun 2023

Snelle levering en mooi ingepakt.

Snelle levering. Mooi ingepakt en zorgvuldig verpakt. Ik had zelf een foutje in de bestelling gemaakt. Ze reageerden heel snel op mijn mail en loste het probleem meteen op. En daarbij een prettige manier van communiceren.
21 jun 2023
Bedankt voor je positieve review! Heel veel plezier van je mooie Burkely tas!
12 jul 2023

Zeer tevreden! Aanrader

Ik ben netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De levering ging precies zoals aangegeven, heel fijn! Mooie kwaliteit, keurig en met aandacht verpakt, mét een leuk persoonlijk berichtje! Kom hier zeker terug!
14 jul 2023
Bedankt voor je mooie review. Hele fijne reizen gewenst met je nieuwe koffer! En we zien je graag weer eens terug :)
11 nov 2023

Online tas kopen

Ruime keuze uit tassen en accessoires ook online. Fijne winkel, snelle levering en zeer goede kwaliteit. Mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Ik ben zeer te reden met mijn nieuwe tas en raad iedereen Pasveer aan!
17 nov 2023
Bedankt voor je mooie woorden! Heel veel plezier van je nieuwe rugtas en we zien je graag nog eens terug! :)
18 mei 2023

Dik tevreden!

M'n bestelde tasje was netjes beschermd verpakt, snel in huis en goede kwaliteit! Kleur vd de foto online komt overeen met het daadwerkelijke tasje.
17 nov 2023
Geweldige schooltas besteld. De tas was ingepakt met een briefje erbij. Erg leuk en persoonlijk! Ik kom zeker vaker shoppen.
17 nov 2023
Wat leuk om te lezen, bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je nieuwe rugtas. We zien je graag nog eens terug! :)
3 sep 2023
Goede service. Nadat ik zelf een fout had gemaakt , hebben jullie dat na 1 mailtje keurig in mijn voordeel opgelost. :))
7 sep 2023
Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van het mooie telefoontasje :)
6 sep 2023
Ik heb maar 1 ervaring en die was prima. De bestelling en betaling gingen gemakkelijk, het product werd geleverd.
7 sep 2023
Fijn om te lezen. Veel plezier van de rugtas!
11 jul 2023

Kleine bestelling, groot feest

Wat een originele manier om iets kleins als leervet leuk te verpakken. Dit kan ik echt heel erg waarderen
14 jul 2023
Bedankt voor je review, leuk om te lezen. Daar worden we blij van!
9 mei 2023

Heel fijn en goed bedrijf

Bestellen gaat eenvoudig en het wordt snel geleverd. De tas is prachtig precies zoals beschreven
9 mei 2023
Het is allemaal gemakkelijk te vinden, de merken, de kleuren. Erg overzichtelijk.
Dankjewel!
9 mei 2023
Mooie en gebruiksvriendelijke webshop, en snelle levering.
9 mei 2023
Mooie en duidelijke website. Aankoop leuk verpakt:-)
9 jul 2023

Leuk verpakt met een persoonlijk kaartje!

Het telefoontasje was leuk ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje met tekst bij.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt voor je positieve review. Veel plezier van je mooie tasje!
AB
Addy B.
Zwolle
26 jun 2023
Super mooie tas en portemonnee van Bear Design. Prettig contact en snelle levering
28 jun 2023
Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we telefonisch samen de juiste portemonnee hebben gevonden, passend bij je tas. Heel veel plezier van deze mooie set!
28 okt 2023
Bestellen was makkelijk men duidelijk. En alles goed en netjes verpakt ontvangen
1 nov 2023
Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van je prachtige portemonnee!