tevu.nl- Logo - Beoordelingen

tevu.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.818 beoordelingen in totaal

29 dec 2023
Snelle levering. Beter : klant zelf laten tekenen. Er was al getekend voordat ik de deur los kon maken. Zag later op de mail dat er getekend was maar niet door ons!!!!
AB
a b.
Twello

18 dec 2023
Artikele welke niet op voorraad zijn blijven op de site op voorraad staan. Onduidelijkheid over levertijd, en bij cancelen order moet je maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt (dit was een mededeling van een medewerker).

Beoordelingen voor tevu.nl

24 okt 2023

Goed bezig en klantvriendelijk

Als je de mensen van Tevu belt, staan ze direct voor je klaar en denken fantastisch mee. Mocht er iets niet naar wens zijn, dan lossen hun dat in no-time op .... ga zo door !!
BD
Bert D.
Leiderdorp.
12 jan 2024
Snel geleverd met eigen vervoer. Vriendelijke chauffeur die het geen probleem vond om het bij de buren af te geven, na mij gebeld te hebben. Ik was namelijk niet thuis.
22 okt 2023
Zeer goede service en snelle levering met vriendelijke chauffeurs erg persoonlijk als je belt voor een bestelling altijd tijd voor een praatje... ga zo door.
8 jan 2024

Geweldige service en zeer betrouwbaar!

Geweldige service, persoonlijk en zeer correct en keurig een afspraak gemaakt door eigen chauffeur die nog een uur voordat hij arriveerde me belde.
5 dec 2023
Bij vragen wordt er zeer snel een passend antwoord gegeven. Bovendien is het eigen vervoer van Tevu al een enorm pluspunt.
13 jul 2023

Super goede service

Super goede en uiterst vriendelijke service al is de initiële bezorging wel vertraagd en moest ik daar zelf voor bellen.
29 nov 2023
door ons verkeerd bestelde genummerde CMR's konden zonder probleem omgeruild worden naar ongenummerde CMR's.
13 okt 2023
Uitstekende communicatie. Het artikel was niet meteen beschikbaar, maar Tevu kwam met een goed alternatief.
30 sep 2023
Verkeerd artikel geleverd en contact gehad en netjes juiste product geleverd gekregen! Snelle service
Antwoord van tevu.nl
3 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat we het juiste product op tijd konden leveren. Bij ons bedrijf vinden we het belangrijk om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
27 nov 2023
Man van tevoren belde mij terug na internet bestelling en adviseerde mij een betere brandblusser
14 nov 2023
het is een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. accuraat stipt en leveren kwaliteit.
27 jan 2024
Mensen aan de telefoon deskundig en vriendelijk. En de eigen bezorgservice is top.
21 nov 2023
Goede en snelle service. Advies altijd beschikbaar.
21 nov 2023

Fantastische samenwerking

Snel, goede communicatie en uitstekende service !
15 okt 2023
Snelle levering en duidelijke uitleg aan telefoon
27 nov 2023
overzichtelijk, eigen bezorging groot arsortiment
AB
a b.
Twello
20 jul 2023
Vriendelijke, snelle levering en alles in huis
5 nov 2023

Betrouwbaar

Bezorging en facturering zijn altijd correct!
HV
22 jul 2023
Alles gaat zo als je hoopt dat het zou gaan
28 dec 2023
Goede producten voor een betaalbare prijs.