puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.624 beoordelingen in totaal

6 dec 2023
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

27 nov 2023
Er zaten veel stukjes nog aan elkaar geplakt (slecht gesneden). Hierdoor best wat schade aan verschillende stukjes.
28 nov 2023
Het spijt ons dat u een fotopuzzel heeft ontvangen, die niet juist is doorgestanst. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. In dit geval kunt u van uw garantie gebruik maken. Stuurt u even een foto met daarop de betroffen stukjes naar de klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat u een feilloos gestanst exemplaar ontvangt.
23 aug 2023
Ik heb hem de puzzel nog niet ontvangen. Ik heb hem wel betaald. Ken ik hem nog krijgen? Vr groet Attie Visser
24 aug 2023
Uw heeft voor een UPS afhaalpunt gekozen en daar ligt uw pakket als sinds 2 weken. Wilt u de beoordeling a.u.b. opnieuw doen als u de fotopuzzel heeft afgehaald?
9 dec 2023
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.
28 dec 2023
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.
11 jan 2024
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.
3 jan 2024
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald
11 jan 2024
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?
17 okt 2023
Helaas kwamen de kleuren niet altijd overeen!
18 okt 2023
De vraag is hier waarmee de kleuren niet altijd overeen kwamen. Als de kleuren fout zijn gedrukt, dan kunt u dit bij de puzzleYOU klantenservice melden en hen ter oriëntatie een paar voorbeelden van het drukresultaat sturen. Maar als de kleuren donkerder zijn dan verwacht, dan is dit aan de belichting tijdens het fotograferen te wijten. Er zaten er deze keer nogal wat foto's bij, waar er of tegen de zon in was gefotografeerd of gewoon te weinig licht was. De belichting is het allerbelangrijkste om op de foto zelf al heldere kleuren te krijgen. Wij zijn benieuwd naar uw bericht.
8 sep 2023
Reageren op een vraag via email
23 dec 2023
Kleur is niet mooi genoeg
28 dec 2023
Het spijt ons dat u met de kleuren niet tevreden bent. Als u ons een foto van de gelegde puzzel zou kunnen sturen, dan kunnen wij het drukresultaat met de kleuren op de foto vergelijken. Mochten wij niet precies hetzelfde hebben gedrukt, dan gaan wij daar natuurlijk werk van maken.
IR
Immanuel r.