puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.624 beoordelingen in totaal

6 dec 2023
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

23 apr 2024
18 apr 2024
17 apr 2024
15 apr 2024
14 apr 2024
9 mei 2024

Retourzending duur en lastig

Let op: dit bedrijf is niet in Nederland gevestigd. De puzzel zelf was prima, maar ik wilde de lijst terugsturen. Dat moest ik vervolgens op eigen kosten met een zelf uit te zoeken vervoersbedrijf naar Duitsland sturen, wat dus niet niet de moeite is.
Antwoord van puzzleYOU NL
15 mei 2024
Het is inderdaad zo dat als iemand de lijst wil terugsturen, dit dan op eigen kosten dient te geschieden. Om deze reden raden wij dan aan de prijzen van PostNL en de koerierdiensten te vergelijken. Waarom is dat zo? Wij zijn een producent van Premium fotopuzzels en dat kunnen wij beter als geen ander. Om de beste te kunnen blijven concentreren wij ons complete know-how en investeringen in de ontwikkeling van onze puzzelproductie. De puzzellijst produceren wij niet zelf en bieden deze alleen als op maat gemaakte accesoire aan. Om te voorkomen dat mensen zo'n grote lijst net zoals een jurk even ter aanzicht bestellen, tonen wij op de productpagina voldoende foto's en zelfs een video, zodat de klant weet wat hem verwacht. Zie: https://www.puzzleyou.nl/puzzellijsten-48-2000-stukjes. Als iemand dan zo'n lijst toch terugstuurt, dan vergoeden wij niet alleen de lijst maar ook de oorspronkelijke verzendkosten. Dit kost ons dan 10 Euro, die wij liever in iets anders hadden geinvesteerd. Wij vinden het dan niet meer als fair dat de klant in zo'n geval tenminste de retourkosten draagt.
TV
16 apr 2024
3 apr 2024
Super leuk om te doen, we kwamen op plekjes in Utrecht waar we nog nooit eerder waren geweest, de vragen/opdrachten waren leuk en gecombineerd met her en der een koffietje en ter afsluiting een hapje in de stad, maakte het een erg leuke dag!
7 apr 2024
Snel en gemakkelijk zelf een puzzel te maken. Het programma meldt ook af de kwaliteit voldoende is. Het wordt ook vlot verzonden. De kwaliteit van de puzzel (materiaal) is heel erg goed!
25 mrt 2024
Prima puzzle! Ik ben alleen niet ze enthousiast over de lijst. Er zitten krassen op het plastic van het scherm en de kleuren worden erg flets. Ik moet nu ontspiegeld glas gaan bestellen.
Antwoord van puzzleYOU NL
26 mrt 2024
Om veiligheidsredenen zijn de lijsten voor de 2000 stukjes en de 1000 stukjes XXL puzzels voorzien van plexiglas. Dit glas heeft aan beide kanten een beschermfolie, die zo strak zit, dat het meestal niet eens opvalt, dat die nog verwijderd dient te worden. Het gebeurt wel vaker dat deze beschermfolie krassen heeft, maar dat die op het glas zelf niet voorhanden zijn. Daarbuiten heeft dit plexiglas de eigenschap, dat de ene kant ontspiegeld is, maar daardoor iets minder scherp en de andere kant niet ontspiegeld, maar doordoor meer transparent. Probeert u dat maar eens uit. Mochten er op het glas zelf toch ook krassen zitten, dan stuurt u daarvan a.u.b. even een foto aan de klantenservice. Zij zorgen dan natuurlijk voor vervanging.
10 apr 2024
Alle puzzels die ik besteld heb, zijn goed aangekomen, maar bij 1 puzzelstukje is er een stukje vanaf! Dat vind ik jammer maar geen reden om te klagen!! Toppie
4 apr 2024
Duidelijke website, makkelijk te plaatsen bestelling, goede informatie over de status van mijn bestelling en voor dit product een heel snelle levering.
23 mrt 2024
Mooie scherpe afbeelding De foto voor mijn zus haar grote vriend Tommy, was scherp en mooi op plast. Ze is er erg blij mee
18 mrt 2024

Prachtig memoryspel.

Een memory-spel gemaakt. Hele mooie, stevige kaartjes. Mooi van dikte. De foto's zijn mooi helder. Heel blij mee.
23 mrt 2024
Snelle levering, kwaliteit puzzelfoto was top en kwaliteit van de doos en puzzelstukjes ook! Zeer tevreden!