Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

28 aug 2023
Nou ik ben me toch goed geholpen bij jullie in winkelcentrum Woensel. Ik zou eigenlijk nooit meer daar naar binnen gaan. Omdat ik een paar keer dat daar binnen was niet geholpen werd. Ik had ook aangegeven bij jullie winkel in de stad. Maar nu is het zoveeeel verbeterd! Ik hoop niet dat bij 1 keer is maar altijd!! Verkoopster was echt super lief! En luister goed wat mij wensen waren en wat ik zocht!! Echt top

Ring gekocht in de aanbieding wel zilver, maar werd in papiertje gedraaid, geen doosje? wel zo netjes vind ik.. Doosjes waren op en een groter doosje kost 2,00 euro. I Is niet zo klantvriendelijk vond ik... Ring zit nog in het papiertje, nog aanbieden aan iemand Met vriendelijke groet, Helma an leuken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

9 jun 2023

Lucardi ehv

Meedenkend alleen duurde het lang eer ik geholpen werd. 1 personeelslid was met iemand bezig terwijl de andere bezig was met aanvullen
Je krijgt de tijd om op je gemak te kijken, personeel blijft alert om te helpen, super vriendelijk en uitnodigend om terug te komen
17 nov 2023
Wat een lieve medewerkers in deze filiaal. Ze zijn zo vriendelijk en helpen mee maar denken ook met je mee wat beter past. Perfect
8 sep 2023
Goede service,beantwoorden op alle vragen die ik had,en personeel is heel vriendelijk,vandaar dat ik al jaren bij lucardi kom
17 aug 2023
Vandaag ben ik super geholpen door een medewerker van het filiaal Woensel. Deze dame is wat sieraden rijker. Super blij mee.
22 aug 2023
Ontspannen sfeer en vooral geen opdringerige verkoopster. Prachtige gouden ring gekocht voor mijn dochter die 21 wordt.
19 apr 2024
Heel vriendelijk personeel niet opdringerig . Maasr als je om hulp vraagt wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.
11 nov 2023
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Attendeerde op de memberskorting. Nette en mooie uitstraling van de winkel.
5 sep 2023
De mevrouw die mij hielp was heel aardig en deed echt haar best om mij te helpen het was echt een hele lieve vrouw
28 sep 2023
Goed geholpen. Ze dachten met me mee om een vervanger te zoeken voor iets dat niet meer verkrijgbaar was.
19 apr 2024

Super vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, door even gauw member te worden, kreeg ik een hele dikke korting!!
21 okt 2023
De manier waarop ik geholpen ben. De medewerkster had alle tijd voor mij en was ontzettend vriendelijk.
2 okt 2023
Toffe medewerker. Werd meteen geholpen. Leuke compliment gekregen. Mooie ringset voor mezelf gekocht 😁
7 nov 2023
Heel vriendelijk geholpen, mijn dochter had ook een leuk gesprekje met een medewerker. Zeer tevreden
24 aug 2023
Vriendelijk personeel, goed geholpen, goede uitleg👌🏽 mijn dochter helemaal blij met haar piercing 👂🏽
4 okt 2023
Lieve medewerkers die mij heel fijn geholpen hebben met een mooie ring en oorknoppen uitzoeken
22 aug 2023

Vriendelijk personeel

De vriendelijke dame die me geholpen heeft met het uitzoeken en passen van een mooie ring
28 okt 2023
Een prima winkel met vriendelijk personeel. Het mag zelfs wat uitgebreider qua sieraden.
12 jul 2023
De medewerkster dacht goed mee en paste zelfs t enkelbandje zodat ik kon vergelijken :)
EP
Ellen P.
Eindhoven
20 jul 2023
Super aardige medewerkster, ze had alle tijd om mee te zoeken naar de juiste armband.