Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

28 aug 2023
Nou ik ben me toch goed geholpen bij jullie in winkelcentrum Woensel. Ik zou eigenlijk nooit meer daar naar binnen gaan. Omdat ik een paar keer dat daar binnen was niet geholpen werd. Ik had ook aangegeven bij jullie winkel in de stad. Maar nu is het zoveeeel verbeterd! Ik hoop niet dat bij 1 keer is maar altijd!! Verkoopster was echt super lief! En luister goed wat mij wensen waren en wat ik zocht!! Echt top

Ring gekocht in de aanbieding wel zilver, maar werd in papiertje gedraaid, geen doosje? wel zo netjes vind ik.. Doosjes waren op en een groter doosje kost 2,00 euro. I Is niet zo klantvriendelijk vond ik... Ring zit nog in het papiertje, nog aanbieden aan iemand Met vriendelijke groet, Helma an leuken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Woensel 256

Top service en vriendelijkheid

Heel veel vriendelijkheid en erg behulpzaam. Super fijne service. En nu mooie korting dus geweldig.
18 feb 2024
Vriendelijke verkoopster/adviseurs. Leuke ketting voor onze jarige kleindochter
Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. In 1 woord TOP.
3 feb 2024
Super aardig personeel, en je word goed geholpen.
Fijn geholpen en heel goed advies gekregen
10 feb 2024
28 aug 2023
20 jul 2023

Verbaasd

Wij ging mijn pakketje ophalen voor mijn kruis aan tehangen. Het was behoorlijk druk in de winkel en maar een verkoopster. Ik was verbaasd hoe zij geduldig mij heeft geholpen. Zij heeft ook aangeboden mijn ketting aan te doen. Wij hebben ook gekeken hoe zij andere klanten heeft geholpen met wat hun wou kopen. Zulke medewerkers zijn geweldig!
23 jul 2023

RELAX I enjoy shopping at Lucardi at the…

I enjoy shopping at Lucardi at the Woensel Winkel Centre in Eindhoven because of the personal service. I don't get the feeling of being in a hurry. A definite relaxed atmosphere. I wish the store was bigger. Ik heb deze in Engels geschreven omdat mijn Engels veel beter is dan mijn Nederlands.
18 apr 2024
Niks alles was perfect. De medewerkers waren aardig en hielpen ons heel erg. Ze hadden de cad3autjes heel mooi en netjes ingepakt. Er was nog een actie die alleen online gold maar zij hadden het toch in de winkel afgeprijsd voor ons. Dankjuliewel
8 aug 2023
Er stonden twee hele vriendelijke dames, die me goed hebben geholpen met keuze maken voor cadeautjes voor mijn dochtertje haar verjaardag. Mijn dochtertje is ook heel tevreden de deur uitgegaan met een ketting, ring, oorbellen en een armbandje!
24 nov 2023

Vondt het Fijn dat ik meteen…aangesproken werd

Vondt het Fijn dat ik meteen aangesproken werd om mij te helpen om voor mijn 2 Kleindochters advies voor zilveren oorbelletjes tegeven de meisjes zullen er heel blij mee zijn deze Mevrouw krijgt een compliment van mij.
28 jul 2023
Fijn personeel !!!! Prettige bediening ,en volop intresse en tijd voor de klant Minpuntje !! telefonisch bijna onmogelijk bereikbaar,soms half uur onafgebroken geprobeerd te bereiken,nemen telefoon eenvoudig niet op !!
15 jun 2023
Goed personeel en prettig geholpen, Ondanks de drukte in de winkel hebben ze de tijd genomen om te helpen en ondertussen wachtende mensen te woord gestaan om het lekker door te laten lopen.
24 dec 2023

Altijd netjes

Elke keer dat ik in uw winkel komt, ben ik altijd op een respectvolle en professionele manier behandeld. Blijf gewoon zoals je bent en je blijft een goede plek om te winkelen.
een mooi kadootje voor mijn zoon met een doosje en in een kerstbal, ik wilde nog een doosje en kerstbal dit ook gekregen ( kleine vergoeding van 2 euro is de moeite waard
27 okt 2023
Zeer fijn en lief personeel! Erg blij met mijn nieuwe piercing en op de manier waarin het personeel in alle rust de juiste plek koos voor mijn nieuwe piercing.
24 jul 2023
Vriendelijke en snelle service toen ik eenmaal aan de beurt was.Ik moest wel erg lang wachten door personeelgebrek.De dame stond er helemaal alleen voor.
Alles goed bediening, sortering, vriendelijkheid. Kom steeds bij jullie terug woon in Italië maar kom veel over naar Ehv. Kom iedere keer langs
9 nov 2023

Toch wel tevreden

Ik werd geholpen en mevr. Liep weg om de ketting weg te leggen. Ik was nog niet klaar en het duurde lang voor ze terug kwam om me te helpen