Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

Klantenservice van niks

December besteld, januari nog niets in huis zonder enige communicatie. Dit was drie weken later. Na zelf contact te hebben opgenomen bleek één product niet voorradig wat pas over enkele maanden zal binnenkomen. Een alternatief voor het product hadden ze niet. Na mijn mail dat dit wel erg lang duurde, hadden ze de hele bestelling geannuleerd zonder dat ik daar om vroeg. Wellicht door gebrekkig begrip van de Nederlandse taal door de onbehulpzame en onverschillige klantenservice medewerker. Geen aanrader: onprofessioneel bedrijf. Komen hun beloftes niet na die op de website staan (volgende dag in huis), nemen geen contact op en bieden geen hulp aan. Bestel elders!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Alissa, Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons zeer dat u deze ervaring hebt gemaakt! Als er producten niet op voorraad zijn worden automatische berichte(n) aan klanten verstuurd met een ongeveer levertijd aangaven. Als het om een op=op product gaat wordt het inderdaad geannuleerd en gecrediteerd. Dat uw gehele order is geannuleerd heeft met deze redenen te maken, waarvoor excuses! Mocht u verder vragen hierover hebben dan neem gerust contact met ons op.
8 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
60 lampen besteld op basis van aanbeveling van de website, na een bedieningspaneel te hebben geselecteerd… Blijkt niet compatibel te zijn, terwijl de website suggereert dat dit bij elkaar hoort. Klantenservice vertelt telefonisch herhaaldelijk wat ik inmiddels wel weet en reageert niet op e-mail. Veel gedoe. Erg teleurstellend
10 aug 2023
Beste Fernando, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze Sales & Support afdeling heeft u voor een oplossing gecontacteerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Was op zoek naar een specifieke dimmer. Dus na een uitleg over de lampjes vroeg ik of de dimmer die ze hadden wel zou werken. Antwoord terug was: "goedemorgen dat durf ik niet te zeggen." Niet doorvragen, hulp bieden of vragen om foto's. Helemaal niks. Uiteindelijk maar gekocht en het werkt niet op mijn lampjes.
3 aug 2023
Beste Bianca, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De retour wordt door ons betaald voor het ongemak. Mocht u verder vragen over de dimmer of andere artikelen hebben, dan neem graag contact met ons op.
FK
Frank K.
Denekamp
13 jan 2024
Ik heb een onvolledige bestelling gekregen, na contact (e-mail) antwoord gekregen dat alles verstuurd was en dat ik nogmaals in de doos moest kijken. In de doos zat het onderdeel niet in en dat heb ik doorgegeven. Daarna geen enkele reactie meer gekregen.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, onze sales & support afdeling heeft u een oplossing aangeboden.
Al 2x een technische vraag gehad bij een project. Eerste project een kort antwoord waarmee ik niets kon. Het tweede project totaal geen reactie gehad op mijn vraag. Typische dozenschuivers zonder enige interesse in hun producten.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Rene, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze collegas van de sales & support afdeling heeft u meerder berichten gestuurd, graag de spam box controleren. Mocht u via email niet uitkomen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.
16 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Belachelijk, bestel je twee opbouw-spots (en er staat nog bij incl. fitting, dan verwacht je dat het compleet is) zitten er geen lampjes bij. Wat kan zo'n rotlampje (zonder brand er geen licht) nou helemaal kosten??
18 jul 2023
Beste C.A.M. Dekker, Hartelijk dank voor uw feedback! Als er incl. fitting staat betekend het dat het om een onderdeel gaat die (verbinding/aansluiting) tussen de lamp en de lichtbron zit. Dus dat klopt dat er geen lamp mee geleverd word. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
JV
jean V.
BOOM - BELGIE
Op de site werd vermeld voor 22.00 uur besteld vandaag verzonden. In werkelijkheid duurde het een week vooraleer de bestelling arriveerde. Wel degelijk verpakt en verder in orde.
18 jan 2024
Beste Jean, Hartelijk dank voor de feedback! Leveringen worden alleen later verstuurd dan aangegeven als het te maken heeft met een product dat niet op voorraad is. Hiervoor worden klanten met een automatisch bericht geïnformeerd over waarschijnlijke levertermijn.
Geïmporteerde beoordeling
Heb het produckt een maand geleden besteld en betaald tot op heden nog altijd niets ontvangen,na versturen van verschillende mail berichten geen reactie gekregen
21 nov 2023
Beste Koen, Hartelijk dank voor de feedback! Uw order is op tijd door ons magazijn verzonden, er bleek een probleem met het afleveren te zijn waardoor uw order retour aan ons is verstuurd. Zoals ik terug kan zien hebben de collega's al een nieuwe zending aangemaakt. U heeft hiervoor een automatisch bericht met track en tracé code ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
Via Whats app 2 maal gevraagd of het profiel zelf wit was, dat was volgen hun zo. Echter is de kleur van het profiel aluminium, alleen het deksel is wit.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De profielen zijn aluminium en hebben een opaal wit diffusor wij bieden ook een zwart profiel met een opaal wit diffusor aan. Deze informaties zijn voor allemaal beschikbaar op de website en terug te vinden onder "specificaties".
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
ondeskundig personeel kennen het verschil niet tussen 2,5 watt en 6 watt zou graag mijn geld terug willen
Vraag om advies werd slecht beantwoord. En het gegeven advies getuigde niet van vakkennis.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Cees, Hartelijk dank voor de feedback! Onze sales & support afdeling heeft u geadviseerd echter kunnen wij niet verder helpen van het maken van een licht reclame bord. Wij kunnen slechts adviseren over producten uit ons assortiment. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
Onderdeel ging reeds stuk bij eerste gebruik, zwakke kwaliteit
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Marc, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor excuses! Wij vragen vriendelijk om foto's van de defecten aan onze sales & support afdeling te sturen zodat een oplossing kan aangeboden worden.
13 jan 2024
Betaling verwerkt nog niets ontvangen
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Margreet, Hartelijk dank voor uw feedback! De sales & support afdeling heeft u gecontacteerd en meer informatie met u gedeeld.
Slecht contact en verzenden
21 nov 2023
Beste Johnny, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aanbieden te kunnen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
29 aug 2023
Slecht geen communicatie
7 sep 2023
Beste Ronald, Dank u wel voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, dat u niet tevreden bent. Om een oplossing aan te bieden heeft onze Sales & Support afdeling contact met u opgenomen.
14 jul 2023
zwaar kut