50five B.V.
5657 EA  Eindhoven

Beoordelingen voor 50five.nl

4.66 / 5.00

1.918 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 4.242 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over 50five.nl

2 weken geleden
Snel en op tijd geleverd

als alles gewoon werkt zoals het hoort is het een prima bedrijf maar zodra er iets niet klopt moet alles per mail gedaan worden. dit kost veel tijd en is erg onhandig omdat 50five niet per telefoon te benaderen is is voor mij een reden om hier nooit meer iets te bestellen.

Prima deal en snelle levering

Als beginnend bedrijf nog een boel te leren. Bestelling gaat mis en ik krijg mail met verzoek opnieuw te bestellen.Na vraag mijnerzijds krijg ik mail met link om te bestellen.Echter ben ik nu mijn korting kwijt(actie is voorbij ?!). Nog een mail, nu krijg ik mijn korting weer, echter moet wel gelijk betalen .14.17 uur betaald op vrijdag,volgende dag helaas niets. Pas Maandag 22 uur. Slecht!!

Antwoord van 50five.nl
Beste heer/mevrouw, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je bestelling niet op tijd geleverd wordt. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem contact met je op om dit met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Tom van 50five
Snelle service en scherpe prijzen

Pakket is nog niet opgehaald en ik wil de order annuleren. 50Five reageert ook daadwerkelijk vóórdat het pakketje is opgehaald maar geeft aan dat zij het pakketje niet meer hebben, terwijl de real-time tracking status van Redmijnpakketje aangeeft dat het nog niet is opgehaald. Prima, we spreken af dat ik de pakket weiger. Inmiddels 1 week verder na weigering, geen enkele communicatie vanuit 5

Antwoord van 50five.nl
Beste heer/mevrouw, allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je annulering niet direct verwerkt kan worden. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem contact met je op om dit met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Tom van 50five

Supersnel geleverd

Hoed bevallen

Vlotte bezorging, scherpe prijs, netjes verpakt

Prima service snelle levering

Alles naar wens en op rijd afgeleverd. De afschrijving van mijn creditcard gebeurde pas de volgende ochtend i.p.v. direct.

Alles was goed, de levering helaas geen track en trace maar uiteindelijk goed ontvangen Ook klantenservice was goed, helaas geen telefoonnummer.

Snelle levering en bestelde artikelen van goede kwaliteit.

top

Goede snelle levering en achteraf goede service

Zondag besteld, maandag in huis. Super snel