fishinn.nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.410 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Uiterst snelle en fantastische service. Vanuit België omstreeks 14:30 uur een bestelling bij deze firma in Nederland gedaan en de dag daarop voor de middag mijn bestelling al ontvangen. Dit is niet de enige bestelling dat ik van deze firma op zo een korte tijd ontvangen heb en daarom wil ik dit zeker benadrukken. Proficiat, doe zo voort, het zal jullie klantenbestand zeker vergroten!
JB
John B.
Lier, Belgien

25 aug 2023
We hebben na 14 dagen wachten nog steeds ons product niet ontvangen terwijl er stond dat het bezorgd zal worden tussen de 3 en 5 werk dagen

Beoordelingen voor fishinn.nl

20 mei 2024
Zeer goede en snelle service. Pro-actief meedenken met de klant. Ik werd ff gebeld om de lijn er kosteloos op te laten spoelen! Ga zo door team Fishin
10 mei 2024
Snelle levering en altijd contact indien iets niet op voorraad is en er wordt telefonisch een alternatief geboden. Service is gewoon super.
24 apr 2024
Prima service. Verkeerde postcode ingevuld, pakket ging retour. Na telefoontje dezelfde dag naar goede adres gestuurd volgende dag binnen.
8 mei 2024
Snelle levering en veel op voorraad. De voorraad klopt ook op de site zelf een dat vind ik wel fijn. Bij andere vaak niet.
30 apr 2024
Zeer goede service, zelfs toen het bestelde artikelen niet voorradig was kreeg ik een andere keuze voor de zelfde prijs.
12 mei 2024
snelle levering, duidelijke beschrijving van het product, dus ik zou in dit geval niet weten wat er beter kan.
14 mei 2024
Gunstige prijs, zeer vlot geleverd (in NL!) en heel tevreden met de nieuwe werpmolen. Vriendelijke groeten.
21 mei 2024
The source boillies besteld 5kg 18mm in Nederland verder moeilijk te krijgen. Verzenden was wel een week.
28 apr 2024
Schnell und gut. Zu rhino vx eco50--hat genug Leistung und ziemlich sparsam, zum einem sehr guten Preis

Snelle levering, goede service

Snelle levering, echt goed contact met de service afdeling als het nodig is. Erg klantvriendelijk.
29 apr 2024
Gewoon alles goed geregeld, het bestellen: prima, de bezorging: prima. Dus daarom, goed geregeld!
20 mei 2024
Service is top probleem die mooi is opgelost zie je niet vaak bij andere hengelsport winkels
26 apr 2024
Alles super snel en correct geleverd. 1 x beroep moeten doen op hun service en was perfect.
1 mei 2024
Bestelling snel geleverd, netjes verpakt, goeie info over besteldatum en tijd. Perfekt!
29 apr 2024
Geweldig goed geholpen door de vriendelijke medewerkers. Top jongens, ga zo door.
26 apr 2024
Fijne communicatie en gemakkelijk te retourneren als je iets verkeerd hebt besteld
11 mei 2024
Nemen persoonlijk contact op als iets niet op tijd is. Verder perfect geregeld
18 mei 2024
altijd afspraken nagekomen en overleg als er iets niet meer is helemaal top
15 mei 2024
Als er iets is meteen een telefoontje dat het artikel iets later komt

Tevreden klant

Fijne winkel en webshop, vriendelijk en goed geïnformeerd personeel