fishinn.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.484 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Er was onduidelijkheid over de maat van een bepaalde visbroek. Binnen hetzelfde merk bleek er een groot maatverschil te zijn tussen verschillende typen broek. XXL bleek dus niet overal hetzelfde. Hierdoor bestelde ik twee keer de verkeerde maat. Té klein en de tweede veel te groot. Met de hulp van de Fish-Inn-medewerker heb ik nu de juiste broek in m'n bezit. Hij heeft geholpen door de twee teruggestuurde broeken op elkaar te leggen en een derde te kiezen die er tussen in zat. Die is nu precies goed.
CE
Cees E.
Enschede

25 aug 2023
We hebben na 14 dagen wachten nog steeds ons product niet ontvangen terwijl er stond dat het bezorgd zal worden tussen de 3 en 5 werk dagen

Beoordelingen voor fishinn.nl

30 jun 2024
29 jun 2024
29 jun 2024
27 jun 2024
Spullen zijn goed maar vervoerder en e-mails gaat nergens over. Gebeld, nee dus. Bij buren , Nee dus. Uiteindelijk opgehaald bij een dump adres. Waardeloos en bestel bij jullie nooit meer.
30 jun 2024
22 jun 2024

Sympathiek

In februari ben ik bij jullie in de winkel geweest met mijn zoon en jullie kwamen me toen heel erg sympathiek over. Nu had ik wat besteld en daar had ik een vraag over en ook aan de telefoon even vriendelijk. Maar verder alles keurig in orde, het contact, de verzending, de conditie ..dus gewoon zeer tevreden.
2 jun 2024
Mooie hengel gekocht bij fishinn. Netjes verpakt en op tijd verzonden/ontvangen. Eerste karpers er al mee geland. Zou hier zo weer bestellen!
21 jun 2024

Bestelling

Hoi, de producten zien goed. De verzending kan beter vaak te laat maar dat licht aan u bezorger Je kunt beter een andere bezorger pakken .
28 mei 2024
Uitstekende levering. Goed geïnformeerd over de voortgang en levering. Verder een uitstekende prijs en giet verpakt product.
14 jun 2024

Super snelle ontvangst 👍👍

Gewoon Super , overzichtelijke site , snelle ontvangst , echt aan te bevelen.
10 jun 2024
Vakkundig advies vriendelijk personeel, en via de webshop zeer snel geleverd.
29 mei 2024
Snelle levering, voorradig wat ik allemaal besteld had, super voor elkaar
15 jun 2024

Topservice

Ruilen en samen zoeken naar het beste was geen enkel probleem
9 jun 2024
Snelle verzending en alles keurig verpakt! Grote klasse 👌
23 jun 2024
Verkeerd bestelling werd zonder probleem omgewisseld!
8 jun 2024
Fijn bedrijf goeie services kom er vanaf kinds aan.
JV
Johan v.
Den Haag
6 jun 2024
Snelle levering, mooie prijs, veel op voorraad
14 jun 2024
Goede service Snelle levering Dikke prima
4 jun 2024
Niks als ging goed .ben tevreden met jullie