aquarius-prolife.com/nl- Logo - Beoordelingen

aquarius-prolife.com/nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

Deze mensen weten wat ons kan helpen bij onbalans wat de pharma cowboys ons wijs maken dat n ziekte is en zij de oplossing in pil vorm bieden. N stap voorwaarts in gezondheid en omkijken naar vroeger ... toen had je geen betaalde pseude gesponserde 'wetenschap' maar gewoon boerenverstand. Prima veelzijdig product en n absolute noodzaak in ieders noodkit.

28 jan 2024
Het product is prima, maar de bezorging heel slecht. Ik was niet thuis toen het bezorgd werd en is het pakket elders in mijn woonplaats Weesp afgegeven, nl. ver op het industrieterrein bij Scooter Weesp. ik ben blind en daar absoluut niet bekend omdat het ver buiten het centrum ligt. mijn zus heeft het pakje daarom voor me gehaald. Ze heeft enorm naar het adres moeten zoeken en toen ze het pakje bracht, zei ze: hoe zelfstandig je ook bent, dit had je nooit kunnen vinden! Wilt u bij bezorging a.u.b. rekening houden met alle doelgroepen uit onze samenleving?

Beoordelingen voor aquarius-prolife.com/nl

12 okt 2023
26 sep 2023
22 sep 2023
20 sep 2023
13 sep 2023
De inhoudt komt niet overeen met het opschrift.
Antwoord van aquarius-prolife.com/nl
Hallo Marjon, wat bedoel je daar precies mee? Heb je een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw begrip & vertrouwen & vriendelijke groeten van de AQUARIUS pro life team :-)