Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.346 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

Bureaustoel is na twee dagen defect, de hendel voor het verstellen van de zitting is binnenin het mechanisme al afgebroken. voel mij bedrogen, en ontevreden Met groeten Erwin

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

25 okt 2023

Reageren niet en klant is schuldig

Bureaustoel werd niet op tijd geleverd. Bezorging via koerier an sich was goed en duidelijk. Na controle blijken de maten van het zitvlak niet te kloppen. Bureaustoeldiscounter bleef van mening dat het wel klopte. Zij meten het zitvlak als 'binnenmaat' tussen de armleuningen. Maar van een gamestoel is het zitvlak vaak door de bolling aan de zijkanten smaller, ook in de rug. In dit geval 38cm ipv de aangegeven 55cm. Ik moest de stoel maar uit elkaar halen en in een doos (welke?) verzenden. Alle schade was voor mijn rekening. Hier niet mee akkoord gegaan. Daarna gaven ze aan dat ze er nog eens naar hadden gekeken en de stoel zou worden opgehaald. De website is ook aangepast. De webshop negeert nu volledig alle communicatie en is niet bereikbaar.
25 okt 2023

Voor zover als ik het begrepen heb is hier een bende bedriegers aan het werk.

Zij hebben mij langs alle kanten bedrogen en hebben maar een gedeelte van de bestelling geleverd, en de rest kreeg ik niet vast, wat ik ook probeerde. Ik kan het niet hebben dat ze hun klanten systematisch bedriegen en zal dus verdere stappen ondernemen. Ik had een vergaderstoel besteld en geleverd gekregen, maar het zitvlak ontbrak en ik krijg het op geen enkele manier vast. Nu moet ik de rest van die stoel naar het stort voeren en met mijn geld maken zij grote sier. Dat steekt. Ik wist niet dat er zulke slechte mensen bestonden.
12 okt 2023

Goed product. Slechte communicatie bij uitlevering en retourneren

Goed product. Goed personeel. Geen toonzaal. Vreselijk slechte communicatie over missende stoelvoetjes bij stoel 1. - advies 1. Stuur totale order ongeopend terug - advies 2. Dien een de aanvraag met foto's etc in om het product te mogen retourneren Na een paar werkdagen wachten hebben we zelf pootjes gekocht. Uiteindelijk bleken alle missende pootjes bij stoel 4 te zijn bijverpakt.
30 jul 2023
Toegezegde levertermijn niet gehaald. Pas na drie keer reclameren een reactie ontvangen. Maar geen directe actie ervaren. Het beloofde product is nog steeds niet geleverd. Beloof dus geen dingen die je niet waar kunt maken! Gaat het fout, corrigeer dan onmiddellijk! Excuses zijn aardig, corrigerende actie is veel beter. Als directe actie uitblijft, zoek ik elders naar dit product.
29 jul 2023

Pakketje zoek, leverancier antwoord niet

Pakketje zou geleverd moeten zijn volgens track & trace. Dat is echter niet het geval en ook niet bij de buren. Tot 2 keer per email contact opgenomen met leverancier. Na bijna een week nog geen reactie ondanks dat ze zeggen binnen 24 uur te antwoorden...
12 okt 2023
Bestelling is niet aangekomen