annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.614 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.125 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

1 jun 2023
Kwaliteit van stoffen is hard achteruit gegaan, voorheen altijd goed maar tegenwoordig valt de kleding tegen voor de prijs die je betaalt. De pasvorm is ok maar de stof vaak slecht
2 aug 2023
Online bestellingen duren een week, op de site staat voor 15.00 uur besteld volgende dag bezorgd. Dat kan beter aangepast worden op de site. Zo hou je verwachtingen realistisch.
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Daardoor duurt alles iets langer dan normaal. We begrijpen dat dit heel vervelend is en doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses.
7 okt 2023
In de winkel heeft de verkoopster de verkeerde maat besteld. Na retour zenden moet ik vervolgens erg lang wachten totdat ik mijn geld terug krijg. Heb het nog steeds niet.
Antwoord van annavantoor.nl
Excuses voor dit ongemak maar het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren.
27 jul 2023
Sweater besteld via website, bleek niet op voorraad, terwijl ik deze gewoon kon bestellen. Kan deze nu gewoon nog steeds bestellen terwijl deze niet op voorraad is!

Slordig

Hetgeen ik besteld heb was niet leverbaar. Zeer slordig, temeer omdat het na het bericht van niet leverbaar zijn nog steeds op de website stond.
Antwoord van annavantoor.nl
Hi, onze excuses voor het ongemak. Met het overgaan naar de nieuwe website waren er wat voorraad problemen maar alle klopt nu weer.
28 jul 2023
Na vragen waar mijn pakketje bleef omdat het erg lang duurde het antwoord was dat het niet meer op voorraad was. Wacht nog op mijn geld retour
29 jul 2023
Ik heb lang geleden betaald voor een bestelling en nog niets ontvangen. Er is door anna ook niet geregeerd op mijn laatste mail hierover.
19 nov 2023
Ik heb alles retour gestuurd. Absoluut niet naar verwachting. Het geld dat teruggestort moet worden blijft ook maar op zich wachten.
Antwoord van annavantoor.nl
Wat jammer om te horen. De retourprocedure kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.
LB
L B.
Amersfoort
22 jun 2023

Terugstorten bij retour mag sneller

De bestelling was prima. Ik had twee maten besteld, geretourneerd bij de winkel. Inmiddels wacht ik al ruim 1,5 week op mijn geld.
29 jul 2023
Broek besteld en betaald. Week lang niets gehoord. Zelf met klantenservice gebeld en hoorde dat broek niet meer op voorraad is.
AD
A d.
Woerden
22 jun 2023

Foto model met kledingstuk.

Van lang niet elk kledingstuk staat een foto op de website waarop een model het aanheeft. Dat vind ik echt een gemis.
29 jul 2023
Als een terug betaling 2 weken moet duren terwijl het artikel niet goed is vind ik dat vreemd en zeker in deze tijd!
28 jul 2023

Later bezorgd dan beloofd

De belofte is: voor 15:00 besteld is de volgende dag in huis. Dig maken ze niet waar…. Pas na 4 dagen in huis.
LE
lin E.
merksem
onmogelijk om zelf een account in te vullen als belgische klant, altijd fout omwille van postcodes en tel.nrs
3 aug 2023
Bestelling kwam maar niet, na 1 week een mail dat product niet leverbaar was, eerder de klant informeren
10 aug 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Je bestelling was dus niet meer op voorraad en je geld wordt teruggestord. Echt heel vervelend maar we hopen van de week alles opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses!
29 jul 2023
Er viel een zilvervisje uit de verpakking. Kan gebeuren…… De bestelde blouse is erg leuk en staat prima.
31 okt 2023
6 dagen geleden retour gestuurd en nog geen enkel bericht ontvangen. Bestelling was hier wel heel vlug.
20 jul 2023
Sinds jullie nieuwe webshop ben ik niet eens in staat te bestellen. Dit is bad voor business Anna.
2 aug 2023
de order werd door jullie geannuleerd na 4 dagen omdat 1 of meerdere items niet op voorraad waren.
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
21 nov 2023

Inloggen met bestaand account lukte niet

Inloggen met bestaand account lukte echt niet. Heb nieuw account aan moeten maken. Ingewikkeld….