Easycell- Logo - Beoordelingen

Easycell

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
Easycell voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De scheidingsvloer tussen de boven- en benedenwoning is met inblazing van cellulose vlokken geluid geïsoleerd. Vooraf hadden wij gecontroleerd waar de elektra in de vloer zat en was het onderliggende plafond gecontroleerd op gaten. Voor de deur hadden wij een parkeerplek vrijgehouden waar het busje met de inblaas machine kwam te staan. ’s Ochtends werden door een vervoerder de Easycell vlokken blokken op pallet gebracht. Nadat ik met de uitvoerder de vloer had bekeken zijn eerst op verschillende plekken gaten geboord. Vervolgens werd de cellulose ingeblazen. Een stil geautomatiseerd proces zodat precies de goede vulling verkregen wordt. Daarna zijn de gaten met kurken doppen afgedicht, werd de vloer geveegd en was de klus geklaard. Een erg gemakkelijk proces.

13 jun 2023
Geluidsisolatie systeem besteld volgens rekensysteem op de website. Erg makkelijk alleen lastig te vinden en de aanbeveling klopt niet: te veel profielen, isolatie en dempers maar te weinig pluggen. Levering profielen erg rommelig, lag aan de vervoerder, wel netjes opgelost!

Beoordelingen voor Easycell

Datim van afgesproken dag niet geleverd. moet er steeds achteraan. aanbetaling gedaan.. en krijg geen euro korting...

Easycell isolatie vlokken inblazen in een scheidingsvloer

31 aug 2023

Wat een top product, absolute aanrader qua eindresultaat (geluidsisolatie)

Wat een top product! Bestelling en levering gingen pijlsnel, en de informatie / stappenplan om het zelf in te blazen in een tussenvloer is geweldig. Naar aanleiding van die informatie ook een inblaasmachine gehuurd bij de bekende partij met oranje logo, en in een weekendje alle houten tussenvloeren in huis volgeblazen met Easycell vlokken. Het eindresultaat, we moeten nu luidkeels schreeuwen voordat we elkaar op verschillende verdiepingen horen, en dus een perfecte demping van luchtgeluid! Dik tevreden, zowel met product, levering, verwerking en service.

Artikel niet op voorraad geld snel terug

Helaas bleek het artikel wat ik nodig had door omstandigheden niet op voorraad. Na contact via de mail was mij nog een alternatief aangeboden maar bleek toch niet geschikt te zijn. Binnnen paar dagen was ik het geld weer terug op mijn rekening
16 nov 2023
Desondanks dat de vrachtwagen een dag te vroeg en ik niet aanwezig was stonden de paletten netjes achter de poort
20 jun 2023
Ik heb nog geen bestelling ontvangen, maar de telefonische service tot nu toe heb ik als erg fijn ervaren
10 aug 2023
Levering keurig volgens afspraak en vriendelijk geholpen .

Goed materiaal en snel feleverd

Goed materiaal, handig te verwerken en snel geleverd
13 jul 2023

Goed bereikbaar, behulpzaam

Telefonisch goed bereikbaar. Snelle service.
14 aug 2023
Makkelijk te verwerken en weg te stuccen
goed materiaal, goede en snelle service.
8 okt 2023
Zeer fijne behulpzame service