dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.17/5.00

7.400 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Duidelijk en begrijpelijk uitgericht.
Prima service!
De levering van het product was sneller dan aangegeven, heel goed dus! De dyson Pure Hot + Cool hebben we tot nu toe alleen voor verkoeling gebruikt. Het doet z’n werk naar volle tevredenheid !
Alles perfect geleverd en echt een super goed product
Ik heb al 2x gemaild maar met de service is het slecht gesteld. Ik krijg maar geen antwoord. Ik hou mijn hart vast als er iets met ons apparaat is. Bereikbaarheid 0.
De schakelaar is slechts op 1 stand, aan of uit. Laat je hem los dan gaat ie uit, terwijl ik hem telkenmale opnieuw aan moet zetten.
niets dan lof
Ik heb na meer dan een maand nog steeds mijn bestelling niet compleet. Meerdere malen gebeld en gemaild maar nog steeds niks. Zeer slechte service! Gaat tenslotte niet om een klein bedrag wat al betaald is.
 Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Alles verliep voorspoedig. Ding zuigt als een malle. En al die accessoires maken het een compleet apparaat voor het hele huis. Al was ik wel wat teleurgesteld over de accuduur, met de gemotoriseerde borstel over ons hoogpolig tapijt heen houdt hij 7 minuten vol. Kwestie van aanleren om het in stukken te verdelen. Ding heb je zo gepakt, dus als er wat omvalt is het ook zo gepiept.
Geweldig!
iets meer lawaai dan gedacht
geen problemen geconstateerd, product voldoet aan verwachting.
Levering was op tijd, zelfs naar boven gebracht. Top product goeie kwaliteit!
Niks bestellen via de Dyson website. Gaat helemaal fout. Heb het gevoel dat het daar nogal een puinhoop is. 9-5-2020 bestelling gedaan en weet nu nog niet wanneer het geleverd wordt. Had meer verwacht van zo’n merk. Met diversen medewerkers gesproken en geappt. Maar die kunnen eigenlijk niets oplossen. Wat deze medewerkers wel kunnen doen is een ticket aanmaken en heel vaak hun excuses aanbieden.
 Antwoord van dyson.nl
Product voldoet aan verwachtingen. Alleen is het legen van de bak lastiger dan bij onze oude Dyson kruimeldief.
Alles goed geregeld
De levering Kwam wat later I. V. M corona maar dit stond ook vermd bij jullie op se site. Maar zeer blij met het product
Omdat het een promotie aanbieding was, is alles aangeleverd in 1 doos en was het voor mij moeilijk uit te vinden wat bij de stofzuiger of dok behoorde. Een gebruiksaanwijzing zou heel welkom geweest zijn. Ook heb ik het idee dat de onderdelen minder gaaf zijn dan die bij het loskopen zonder promotie.
alleen het gratis actie pakket niet ontvangen waaronder ook opbergtas
Bevalt erg goed