dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.28/5.00

3.219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

In maart van dit jaar een Dyson V8 absolute aangeschaft. Zuigt prima maar echter kwaliteit van apparatuur is wat minder steel klikt niet meer in het apparaat.
Wij zijn trouwe klan van dyson stofzuigers, al ongeveer 20 jaar. Nu een Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2, gekocht en valt erg tegen. Blijft niet staan, dus valt steeds om (meerdere voetjes geprobeerd) snoer lekker lang, maar moet wel knijper op, om niet terug te laten trekken. Dit is was ons betreft onze laatste Dyson stofzuiger.
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, ook de service is erg prettig te noemen
Heel tervreden over mijn dyson V10 helaas is nu na 13 mnd een randje van de cycloon van het gedeelte waar de opvangbak achter moet blijven kapot is. Dat valt wel tegen van zo'n prijzige stofzuiger. Bij een stofzuiger 50,0 koop je dan gewoon een nieuwe....Nu ben ik al een uur aan het zoeken hoe ik het kan doorgeven.
Hij doet precies niet wat ik hoopte heb hem één keer gebruikt en is veel te kort Helaas
Stofzuiger voldoet
Top product
Duidelijk en begrijpelijk uitgericht.
Prima service!
De levering van het product was sneller dan aangegeven, heel goed dus! De dyson Pure Hot + Cool hebben we tot nu toe alleen voor verkoeling gebruikt. Het doet z’n werk naar volle tevredenheid !
Alles perfect geleverd en echt een super goed product
Ik heb al 2x gemaild maar met de service is het slecht gesteld. Ik krijg maar geen antwoord. Ik hou mijn hart vast als er iets met ons apparaat is. Bereikbaarheid 0.
De schakelaar is slechts op 1 stand, aan of uit. Laat je hem los dan gaat ie uit, terwijl ik hem telkenmale opnieuw aan moet zetten.
niets dan lof
Ik heb na meer dan een maand nog steeds mijn bestelling niet compleet. Meerdere malen gebeld en gemaild maar nog steeds niks. Zeer slechte service! Gaat tenslotte niet om een klein bedrag wat al betaald is.
Antwoord van dyson.nl
We hebben momenteel te maken met enkele aanzienlijke vertragingen. Dit heeft te maken met huidige algemene omstandigheden en beperkte mankracht. We doen er alles aan de vertragingen te beperken to 3 werkdagen. Mocht u verder vragen hebben kunt u steeds terecht via help@dyson.nl We proberen binnen dezelfde termijn bij u terug te komen.
Alles verliep voorspoedig. Ding zuigt als een malle. En al die accessoires maken het een compleet apparaat voor het hele huis. Al was ik wel wat teleurgesteld over de accuduur, met de gemotoriseerde borstel over ons hoogpolig tapijt heen houdt hij 7 minuten vol. Kwestie van aanleren om het in stukken te verdelen. Ding heb je zo gepakt, dus als er wat omvalt is het ook zo gepiept.
Geweldig!
iets meer lawaai dan gedacht
geen problemen geconstateerd, product voldoet aan verwachting.
Levering was op tijd, zelfs naar boven gebracht. Top product goeie kwaliteit!