asbascomputers.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

22 jul 2023

Good,Not excellent

Not excellent, there are visible scratches on top of the laptop. Keyboard has been modified into a English keyboard by putting some cheap stickers on top of the keys.
13 jul 2023
Laptop zou op voorraad zijn. Besteld betaald bevestigd en dan later doorgeven dat hij er niet is.. niet tevreden
14 jul 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Wij kampen momenteel met overheersende drukte vanwege de Back2School campagne. Ook hebben wij een fysieke winkel waarbij we naast de webshop ook in de winkel verkopen uit dezelfde voorraad, deze wordt dan die avond of de volgende ochtend gesynchroniseerd met de actuele voorraad. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Voor mij miste er een pen voor de tabletfunctie, maar zelf niet bij stil gestaan om dit te checken ..
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Standaard zit er geen pen inbegrepen bij de laptop. Anders zou deze er ingebouwd zijn zodat je deze kon 'uitschuiven' om de pen te gebruiken, dat is niet zo bij deze model. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Ik wens je veel succes met je aankoop!
MD
Michael D.
Molenhoek

Goed product, toch niet tevreden

Betere omschrijving, echte product fotos, vriendelijke klantenservice als je belt
20 jul 2023
Slechte laptop kwaliteit stond good. Maar dit was wel ver weg van good. Jammer
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je ervaring. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden was met je aankoop. Wij doen er alles aan doen om je tevreden te stellen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Je hebt gekozen voor geld terug, inmiddels is uw bestelling gecrediteerd. Wij wensen je veel succes.
1 aug 2023
Came with non original charger , nothing mentioned in the description
19 jul 2023
Toetsenbord is zelf beletterd en waar al Grade A.
Beter en sneller reageren bij een defect artikel
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. U heeft een melding gemaakt via ticket op de website, volgens onze informatie heb je binnen 31 minuten een antwoord gekregen. Daarna heb je een antwoord terug gegeven, dat was op een vrijdag middag. Dus de hele weekend zijn wij gesloten en kunt u geen antwoord krijgen, maandag de eerst volgende werkdag hebben we dus aan de hand van jou antwoord een onderzoek gedaan om het probleem op afstand te verhelpen, en hebben we je dinsdag met antwoord terug gestuurd. Ik vind het jammer dat we hiervoor een 2 sterren review krijgen omdat binnen 31 minuten een reactie geven niet snel genoeg is, in de mail hebben we zelfs direct een instructie gegeven om de schijf toe te kennen, in plaats van een geautomatiseerd bericht..Jammer dat onze zeer snelle reactie en een antwoord met instructies, daarop een hele werkdag onderzoek verricht om je zo goed mogelijk te helpen gewoonweg niet gewaardeerd wordt, jammer dit!
4 aug 2023
veel te laat verstuurd en ook nog het verkeerde
Antwoord van asbascomputers.nl
Wij kampen momenteel met extreme drukte vanwege back2school periode, tijdens de zomerperiode is personeel bezetting ook anders dan normaal. Tijdens zulke grote drukte en omstandigheden kan het voorkomen dat een order later aankomt dan normaal. Wij hebben u netjes per mail op de hoogte gehouden van de latere levering. Uw order is 1 werkdag vertraagd, onze excuses voor het ongemak. Volgens ons systeem heeft u het juiste product ontvangen; u heeft besteld; HP EliteDesk 800 G5 DM, u heeft ontvangen; HP EliteDesk 800 G5 DM. Kunt u ons uitleggen wat er verkeerd is?
31 aug 2023
Product is minder dan verwacht